Naiset: ymmärrättekö kuinka toimii mikro, fax, internet jne.?
Tapailemani naikkonen nimittäin ei osaa selittää yhdenkään noista toimintaperiaatetta ja naisen aivottomuus on alkanut häiritsemään. Onko tällainen tietämättömyys yleistäkin keskuudessanne? Edellisessä pitkässä suhteessa seurustelin naisinsinöörin kanssa eikä ollut tällaista ongelmaa. Vastatkaapa ilman googlea niin tiedän kannattaako edes deittailla lähihoitajia, siwan kassaneitejä tai kampaajia. Tai ketään jolla on toisen asteen tutkinto...
Kommentit (111)
Valitettavasti en ymmärrä. t. näyttelijä
Osaan käyttää, mutta en ymmärrä niiden elektroniikkaa. t. pappi
En oo noista niin kiinnostunut, niin en oo koskaan ees aatellu.
Rakennustekniikan insinööri
Hyvin riittää kun tietää miten niitä voi käyttää hyväksi. t. tutkija
Ymmärrätkö oman kehosi toiminnan ihan solutasolta lähtien, aminohapot ja kaikki? Pitäisihän sinun nyt omasta kehostasi tietää.. tärkeämpi asia elämässäsi kuin se faksin toimintaperiaate..
Siis oletko itse tivannut naiseltasi, mikä on mikron toimintaperiaate vai miten tää on tullut teille edes puheeksi?
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 19:15"]Ymmärrän, olen DI. Jos ihminen taas ei ole teknisesti suuntautunut, niin minkä ihmeen takia tarvitsisi ymmärtää syvällisesti, kunhan osaa käyttää sen verran kuin arkielämään tarvitsee.
[/quote]
Ei tarvitse ymmärtää syvällisesti mutta edes pintapuolinen käsitys riittäisi. Toisaalta ei tapailemani naikkonen osaa selittää luonnonilmiöitäkään. Olen itsekin DI. Ap
Miksi kaikkien pitäisi tietää? Lääkäri.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 19:13"]Miksi päästit sen insinöörin menemään?
[/quote]
Hän halusi lisääntyä, minä en. Ap
Mikä on fax? Eikö se ole jotain muinaista teknologiaa ajalta jolloin maailma oli viellä mustavalkoinen?
T.19
Mikron joo hyvin yksityiskohtaisesti, muita en. Osaatko sinä selittää, miten mitokondrion elektroninsiirto tapahtuu; siihenhän sinunkin elämä perustuu? Jos ei kiinnosta opetella ks proteiinikomponentteja niin hyi, kuka sinut haluaisi! T. Biotekniikan tohtori
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 19:23"]Mikä on fax? Eikö se ole jotain muinaista teknologiaa ajalta jolloin maailma oli viellä mustavalkoinen?
T.19
[/quote]
19 v
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 19:23"]
Mikä on fax? Eikö se ole jotain muinaista teknologiaa ajalta jolloin maailma oli viellä mustavalkoinen? T.19
[/quote]
Eilen käytin töissä viimeksi, ihan aliarvostettu laite nykyään.
Mä kyllä periaatteessa tiedän, mutta en vaan tajua. En tajua televisiota, enkä edes lankapuhelinta tai radiota. Tietokone on oikeasti niitä metalliläpysköjä joissa on pieniä nystyröitä, miten helvetissä ne voi tehdä yhtään mitään??? Normaalit koneet joissa on kampia, akseleita ja rattaita, joku polttoaine pyörittää moottoria ja se saa koneen liikkumaan ja tekemään jotain. Nuo härvelit jotka toimii niin että muka ääni ja jopa kuva kulkee tyhjässä ilmassa näkymättömästi sinne minnä pitääkin tai vaikka johtoja pitkin... ei mitään järkeä. Tiedän että sähkö on erikoinen juttu, ja ääniaallot ym. mutta silti, kun oikein asiaa ajattelee, niin onhan ne helvetin ihmeellisiä kapistuksia, ja joku on ne vielä keksinyt aikoinaan.
n41
Eihän tuossa ole mitenkään kyse tyhmyydestä, vaan kiinnostuksesta tekniikkaan. Ei kaikesta voi tai halua tietää. Itse en voi sietää mitään urheiluun liittyvää, mutta oman alani tunnen suhteellisen hyvin. Enemmän olisin huolissani, jos kyseisiä laitteita ei osaisi käyttää tai niitä ei tunnistaisi kuvasta.
Miten se lennätin toimi? Se joku historiallinen juttu? Mä tiedän mihin hiustenkihartimen toiminta perustuu :) ☆Trollitar☆
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 19:20"]
Miksi kaikkien pitäisi tietää? Lääkäri.
[/quote]
No ymmärrän minäkin esimerkiksi mitä eroa on viruksella ja bakteerilla ja kumpaan antibiootti tepsii vaikka en lääkäri olekaan. Kyllä perusasiat on hyvä tietää monestakin asiasta. terv. nais-DI
PS: Tiedän kyllä ylimalkaisesti miten mikro, Internet ja faksi toimivat.
Tottakai ymmärrän. Olen datanomi. Ota vaan itsellesi kana niin saatte tyhmiä lapsia.
Onneksi en ymmärrä. t. psykiatri