Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset: ymmärrättekö kuinka toimii mikro, fax, internet jne.?

Vierailija
29.09.2015 |

Tapailemani naikkonen nimittäin ei osaa selittää yhdenkään noista toimintaperiaatetta ja naisen aivottomuus on alkanut häiritsemään. Onko tällainen tietämättömyys yleistäkin keskuudessanne? Edellisessä pitkässä suhteessa seurustelin naisinsinöörin kanssa eikä ollut tällaista ongelmaa. Vastatkaapa ilman googlea niin tiedän kannattaako edes deittailla lähihoitajia, siwan kassaneitejä tai kampaajia. Tai ketään jolla on toisen asteen tutkinto...

Kommentit (111)

Vierailija
61/111 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikrossa mikroaallot ja sähkö lämmittävät ruoan, faxi lähettää dataa puhelinkaapelien kautta kun näpyttelee oikean numeron ja interner on sähköinen verkko johon jokainen voi lisätä dataa ja sitä pystyy lähettämään ja vastaanottamaan datana. Internet on maailman laajuinen verkko.

T: hammashoitaja.

Vierailija
62/111 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ammatit katoaisivat eikä kukaan tarvitsisi esimerkiksi insinöörin palveluja, jos he osaisivat ja tietäisivät kaiken. Monet asiat yhteiskunnassa perustuvat siihen, ettei suurin osa ihmisistä tiedä monistakaan asioista. Harva ostaisi tavaroita tai palveluja, jos olisi niin fiksu ja tietäisi kaikesta kaiken. Monella akateemisella alalla myydään oikeastaan tietoa.

Esimerkki: henkilö, joka tuntee vaikkapa mikron toimintaperiaatteen loistavasti, voi hankkia mikroon tarvittavat tarvikkeet ja valmistaa sellaisen itse, vieläpä siten, että se palvelee hänen omia käyttötarkoituksiaan parhaiten. Henkilö voi tehdä vaikkapa mikron, joka on aamulla ajastettu valmistamaan mikropuuro, puhdistumaan itse, yhdistetty siihen automaatio, joka tunnistaa lämmitettävän tuotteen ja valitsee sen mukaan sopivan mikrotusajan. Mitä tästä seuraa?

Kun suurin osa ihmisistä osaa valmistaa tälläisen mikron itse, markkinat pienenevät, ei tarvita insinöörejä suunnitelemaan mikroja kaikille, koska ihmiset tekevät itselleen parempia mikroja. -> harvemmalle insinöörille töitä. Ei tarvittaisi myöskään mikron korjaajia, koska ihmiset korjaisivat mikronsa itse. 

Osaltaan monien ihmisten tietämättömyys on monille aloille elinehto, tai ainakaan alat eivät välttämättä työllistäisi niin paljoa, kun ihmiset kykeninisivät tekemään asioita itse. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/111 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikro lämmittää ruoan mikroaalloilla "heiluttamalla" poolisia molekyylejä. Faksi on tavallaan skanneri, modeemin ja tulostimen yhdistelmä. Internet on tietoverkko joka yhdistää erilliset tietoverkot yhteen. Pääsenkö läpi? T: Lähäri

Vierailija
64/111 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ovat lähtenyt laitteet lähteneet toimimaan, kun napista painaa. 

Onneksi ei tarvitse ymmärtääkään, on niin niin paljon muita juttuja ymmärrettävänä.

Vierailija
65/111 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ainakaan niin hyvin, että osaisin selittää.
T. kukkakauppias

Vierailija
66/111 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öäööööääää mikä on internet??1

Vierailija
67/111 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitään noista toimintaperiaatteista. Minua ei edes kiinnosta, enkä edes yritä tehdä itsestäni söpöä olemalla tietämätön. Todella evvk.

Vierailija
68/111 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faksin ymmärtämättömyys nyt on ihan ymmärrettävää. Kuollutta elektroniikkaa.

Vierailija
69/111 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Internet on joukko putkia. Muut laitteet perustuvat taikuuteen tai noituuteen eli en osaa selittää. en osaa selittää paljon yksinkertaisempiakaan asioita

mies

Vierailija
70/111 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme että on entinen tyttöystävä, työasioita voi nääs jauhaa töissä ihan tarpeeksi. t:naisinsinööri

Vierailija
71/111 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän mikron ja faxin, mutta en rupeaisi niistä tietävänä selittämään, koska en osaisi vastata tarkentaviin kysymyksiin.

Mutta internet on liian hankala, en osaisi vastava jos joku kysyy mikä internet on ja miten se toimii?

Kai me saadaan tähän tiiviit oikeat vastaukset?

Vierailija
72/111 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ja osaan käyttää, paitsi faksia. Kuten joku sanoi, vanhentunutta tekniikkaa.

Ei kannata alkaa ammattitutkinnon perusteella alkaa päättelemään henkilön tekniikantajua.. Voiko olla, että naisystäväsi esittää tyhmempää kuin on ja olettaa sen olevan hauskaa? Ellei hän sitten oikeasti ole hieman.. no, yksinkertainen.

- narsissi

Vierailija
73/111 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmarra.

Vierailija
74/111 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ööööö   öööööö    öööööö.

Vierailija
75/111 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittävän hyvin. T. Naisfyysikko

Vierailija
76/111 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tekniikan tohtori, enkä pystyisi selittämään noiden toimintaperitaateita. Eipä sitä kukaan arkielämässä tarvitse kuin aivan yleisellä tasolla. Epäilen muuten, ettei aapeekään osaa, sillä muutenhan ongelma olisi nopeasti ratkaistu.

Vierailija
77/111 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tähän saa vastata vain jos on (korkeintaan?) toisen asteen tutkinto?

Vierailija
78/111 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi päästit sen insinöörin menemään?

Vierailija
79/111 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se insinöörinainen tympääntyi kun ap ei ymmärtänyt miten bitit liikkuu.

Vierailija
80/111 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, olen DI. Jos ihminen taas ei ole teknisesti suuntautunut, niin minkä ihmeen takia tarvitsisi ymmärtää syvällisesti, kunhan osaa käyttää sen verran kuin arkielämään tarvitsee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä