Käytättekö jo toppatakkia?
Täällä päin on aamulla viileä ja iltapäivällä lämmin sää.
Kommentit (38)
No en todellakaan käytä.
Huppareilla pärjää vallan loistavasti vielä, alle voi sit laitella mielensä mukaan toppia tai pitkähihaisempaa paitaa.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 19:10"]Minulla oli tänään, koska jouduin seisoskelemaan ulkona pitempään. Olen vilukissa, eikä Suomessa juuri koskaan ole niin lämmin, että pärjäisin t-paidalla ja shotseilla.
[/quote]
Lol, mulla on vielä shortsit.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 19:59"]No en todellakaan käytä.
Huppareilla pärjää vallan loistavasti vielä, alle voi sit laitella mielensä mukaan toppia tai pitkähihaisempaa paitaa.
[/quote]
Nii ja asun Jyväskylässä.
En käytä, enkä käytä talvellakaan, ellei ole -30 asteen pakkasia. Pari viime talvea ovat menneet ilman toppatakkia ja talvikenkiä kokonaan.
hihaton mekko ja henkäyksen ohut takki päällä. silti hiki kun vauhdilla vetää..
Villatakki ja ballerinat ilman sukkia Vantaalla. En pukeudu talvirönttösiin ennenkuin pakkaset saapuvat. Kyllä sitä vielä ehtii toppatakissa kulkea tässä armaassa Suomenmaassa kyllästymiseen asti.
Käytän. Ja käytän villasukkia, villahuivia, lapasia ja sukkahousuja farkkujen alla.
Usein vielä villaneule päällä.
Pohjoisessa ei millään hupparilla pärjää.
Todellakin käytän etenkin iltaisin ulkoillessa, en halua palella. Onneksi kohta muutan lämpimämpään maahan täältä pirun pakastekaapista.
En käytä. T-paita ja huppari tai pelkkä pitkähihainen trikoomekko tms. Ohut syksytakki on ollut 2 kertaa topin päällä. Lappi.
No vittu alasti vielä tod tääl Stadissa.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 20:00"]
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 19:10"]Minulla oli tänään, koska jouduin seisoskelemaan ulkona pitempään. Olen vilukissa, eikä Suomessa juuri koskaan ole niin lämmin, että pärjäisin t-paidalla ja shotseilla. [/quote] Lol, mulla on vielä shortsit.
[/quote]
Eipä tuo minua haittaa. Lollittele rauhassa.
Tänään pärjäsi Helsingissä t-paidassa
Käytän villakangastakkia. En tajua miten joillakin on aina kuuma, itselläni kun on lähes aina kylmä...
Tänään käytin ohutta villakangastakkia ja kashmir huivia ja oli kylmä päällä muuten sopiva! Olen vilukissa enkä pärjää enää nahkatakilla;hyrrr
Siis onhan se nyt kauhean noloa käyttää toppatakkia tähän aikaan vuodesta, mieluummin vaikka palelee! -20 asteen pakkasessakin riittää kunhan on takki päällä (auki), eikä mitään kaulahuivia tai talvikenkiä varsinkaan tarvitse. Tennareissä kuuluu kulkea kesät talvet, ja sitten naureskella ulkomaalaisille jotka jäätyy toppatakit ja talvisaappaat päällä.
Ei. Tänään tosin mietin, että pitäiskö alkaa jo sukkia käyttämään.
Mä haluaisin käyttää koska palelen ihan hirveästi, mutta en kehtaa vielä :D
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 20:49"]Mä haluaisin käyttää koska palelen ihan hirveästi, mutta en kehtaa vielä :D
[/quote]
Miksi ihmeessä et kehtaa?
En. Aamuisin ja iltaisin on vilpoisempi, mutta tukehtuisin silti näillä asteilla toppatakkiin kulkiessani jalan ja pyörällä mäkisessä maastossa.
En käytä vielä sukkiakaan.