Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytättekö jo toppatakkia?

Vierailija
29.09.2015 |

Täällä päin on aamulla viileä ja iltapäivällä lämmin sää.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ohut pellavableiseri, jonka alla kasmirvillapaita ja kauluspaita. Just sopiva kävellä kotiin kahdeksan aikaan illalla. Ajattelin että ois ollut kylmempääkin. Näin Itä-Suomessa.

Vierailija
22/38 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah?just olen siirtynyt lyhythihaisesta huppariin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 20:17"]

Käytän. Ja käytän villasukkia, villahuivia, lapasia ja sukkahousuja farkkujen alla. 

Usein vielä villaneule päällä. 

Pohjoisessa ei millään hupparilla pärjää.

[/quote]

Mä en ole n. 10 vuoteen enää käyttänyt sukkiksia tai pitkiä kalsareita farkkujen alla edes -30 asteessa (harvoin enää Etelä-Suomessa näitä kelejä on), kun ei vaan tule kylmä. Pipoa en ole omistanut n. 20 vuoteen, en tarvitse. Kaulahuivikin ahdistaa, että saa aina kiskoa sitä pois jossain vaiheessa liikkeellä ollessa. Viime talvena käytin talvitakkia ehkä 7 kertaa, kevät/syystakilla pärjäsi oikein hyvin ja alla oli ohut lyhyt- tai pitkähihainen paita. Näin ollaan erilaisia.

Jännä silti, että sisällä täällä kerrostalossa taas joskus saa laittaa talvisin oikein urakalla villavaatetta niskaansa, jotta tarkenee. Mikähän siinäkin oikein on... 

Nyt olen kuljeskellut vielä ballerinoilla + ohuet nilkkasukat, farkut jalassa ja ohut pitkähihainen paita päällä. Usein tulee kuuma tälläkin varustuksella.

Vierailija
24/38 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toppis on jo naulakossa valmiina:D Vielä ei oo tarvinnut mut kohta varmaan! Ja ei en asu tsadissa.

Vierailija
25/38 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 20:55"][quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 20:49"]Mä haluaisin käyttää koska palelen ihan hirveästi, mutta en kehtaa vielä :D
[/quote]

Miksi ihmeessä et kehtaa?
[/quote]

Koska kukaan muukaan ei käytä. Mulla on kaikenlisäksi sellainen superyyber paksu karvahupullinen takki. Tuntuisi tyhmältä hiihdellä se päällä, kun osa käyttää vielä t-paitaa :D

Vierailija
26/38 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 21:22"][quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 20:17"]

Käytän. Ja käytän villasukkia, villahuivia, lapasia ja sukkahousuja farkkujen alla. 

Usein vielä villaneule päällä. 

Pohjoisessa ei millään hupparilla pärjää.

[/quote]

Mä en ole n. 10 vuoteen enää käyttänyt sukkiksia tai pitkiä kalsareita farkkujen alla edes -30 asteessa (harvoin enää Etelä-Suomessa näitä kelejä on), kun ei vaan tule kylmä. Pipoa en ole omistanut n. 20 vuoteen, en tarvitse. Kaulahuivikin ahdistaa, että saa aina kiskoa sitä pois jossain vaiheessa liikkeellä ollessa. Viime talvena käytin talvitakkia ehkä 7 kertaa, kevät/syystakilla pärjäsi oikein hyvin ja alla oli ohut lyhyt- tai pitkähihainen paita. Näin ollaan erilaisia.

Jännä silti, että sisällä täällä kerrostalossa taas joskus saa laittaa talvisin oikein urakalla villavaatetta niskaansa, jotta tarkenee. Mikähän siinäkin oikein on... 

Nyt olen kuljeskellut vielä ballerinoilla + ohuet nilkkasukat, farkut jalassa ja ohut pitkähihainen paita päällä. Usein tulee kuuma tälläkin varustuksella.
[/quote]

Minä käytän kesälläkin neulepaitoja 20 asteessa...

Vierailija
27/38 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupparilla pärjään vielä Helsingissä. Täällä ei toppatakkia yleensäkään tarvi kuin ehkä joulu- maaliskuu. 

Vierailija
28/38 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tosiaankaan :D Kevyellä takilla pärjää. Joitain hätähousuja näkyi tänäänkin toppatakeissa huivien, pipojen ja hanskojen kanssa.

Vierailija
29/38 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistan vain paksumman nahkatakin sellaisella valkealla kaulurilla (hankala selittää) ja olen joutunut sitä käyttämään, kun ulkona on aamuisin niin kylymä! Ainakin täälä pohojoseessa!

- narsissi

Vierailija
30/38 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tälä Helsingissä pärjää ohella takilla,mutta aamuisin ja iltaisin on aika kylmä...

Vierailija
31/38 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 19:09"]

Kyllä tälä Helsingissä pärjää ohella takilla,mutta aamuisin ja iltaisin on aika kylmä...

[/quote]

siis Helsingissä pärjää ohuella takilla :D t.5

Vierailija
32/38 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli tänään, koska jouduin seisoskelemaan ulkona pitempään. Olen vilukissa, eikä Suomessa juuri koskaan ole niin lämmin, että pärjäisin t-paidalla ja shotseilla.

Vierailija
33/38 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 19:04"]

No en tosiaankaan :D Kevyellä takilla pärjää. Joitain hätähousuja näkyi tänäänkin toppatakeissa huivien, pipojen ja hanskojen kanssa.

[/quote]

Kiitos vaan, en ole hätähousu mutta useampi tunti paikoillaan (varjossa) seisoskelua töitten puolesta vaan vaatii vähän paremmat varusteet =)

(Tänään se paksumpi takki osoittautui kuitenkin liioitteluksi, eikä mulla mitään pipoakaan ollut mukana.)

Vierailija
34/38 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä aloitus, täällä Turussa nämä trendikkäät Ruotsiin päin kallellaan olevat metroseksuellit ovat käyttäneet jo trendikkäitä värikkäitä kevytuntuvatakkeja jo viikkoja En voi muuta kuin nauraa, mahtaa niillä olla kuuma tuossa puolen päivän aikaan.

Kevytuntsikka on äärimmäisen hyvä takki, mutta sen primäärifunktio on talvi, joko leuto tai kylmä. Tällaisella kelillä se takki ei ole oleellinen, ellei sitten seisoskele ulkona pitkään paikoillaan.

Vierailija
35/38 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo aloittanut vielä edes ohuemman takin käyttöä. Hupparilla menen siis vielä. Tänä aamuna harkitsin ekaa kertaa tänä syksynä, että pitäiskö se normitakki ottaa käyttöön. Toppista alan käyttää ehkä sitten kun on lämpötilat nollan tienoilla koko päivän. (Helsingin seudulla asun.)

Vierailija
36/38 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toppatakki on nolo stadissa.

Vierailija
37/38 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän vähän paksumpia neuletakkiin. Helsingistä olen. Kesäisiä kenkiä myös vielä käytän.

Vierailija
38/38 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 19:42"]

Mä käytän vähän paksumpia neuletakkiin. Helsingistä olen. Kesäisiä kenkiä myös vielä käytän.

[/quote] siis neuletakkeja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan