Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset: ymmärrättekö kuinka toimii mikro, fax, internet jne.?

Vierailija
29.09.2015 |

Tapailemani naikkonen nimittäin ei osaa selittää yhdenkään noista toimintaperiaatetta ja naisen aivottomuus on alkanut häiritsemään. Onko tällainen tietämättömyys yleistäkin keskuudessanne? Edellisessä pitkässä suhteessa seurustelin naisinsinöörin kanssa eikä ollut tällaista ongelmaa. Vastatkaapa ilman googlea niin tiedän kannattaako edes deittailla lähihoitajia, siwan kassaneitejä tai kampaajia. Tai ketään jolla on toisen asteen tutkinto...

Kommentit (111)

Vierailija
1/111 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 19:06"]

En tiedä mitään noista toimintaperiaatteista. Minua ei edes kiinnosta, enkä edes yritä tehdä itsestäni söpöä olemalla tietämätön. Todella evvk.

[/quote]

Olet aika söpöläinen. Pannaanko?

Vierailija
2/111 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 19:23"]

Mikron joo hyvin yksityiskohtaisesti, muita en. Osaatko sinä selittää, miten mitokondrion elektroninsiirto tapahtuu; siihenhän sinunkin elämä perustuu? Jos ei kiinnosta opetella ks proteiinikomponentteja niin hyi, kuka sinut haluaisi! T. Biotekniikan tohtori

[/quote]

No mitä mieltä itse olet henkilön, joka ei tiedä tai pysty ymmärtämään soluhengityksestä edes perusasioita, yleissisivistyksen tasosta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/111 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 19:41"]

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 19:40"][quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 19:36"] Ap, osaatko sinä älykkäänä miehenä sitten selittää mihin kaikki eliöt tarvitsevat unta? Sinäkin varmaan nukut joka yö, joten aiheen pitäisi olla tuttuakin tutumpi. Tai pidätkö tomaateista? Jos pidät, niin osaat varmaan selittää miksi tomaatilla on enemmän geenejä kuin ihmisellä.

Ja talven kunniaksi voisit selittää myös miksi vesi laajenee jäätyessään. Entä miksi jää on liukasta? Pakkohan sinun on osata vastata tällaisiin arkisiin kysymyksiin ilman googleakin. ;) [/quote] hait ei nuku koskaan -;)  [/quote] Hain on oltava koko ajan liikkeessä, koska muuten vesi ei suodatu ja hai "hukkuu". Oliko jotenkin näin? T. Putkinainen

[/quote]

Juu, tuo on totta tiettyjen haiden kohdalla. Mutta sellaisetkin hait hidastavat uintiaan ja osa niiden aivoista sammuu lepotilan ajaksi, eli kyllä, haitkin tarvitsevat unta.

Vierailija
4/111 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 19:42"][quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 19:37"]En osaa vastata ap.n kysymyksiin. En tiedä sitäkään että keveneekö akku kun se tyhjenee.
[/quote]

Kevenee? Entä miten se juttu meni kumpi painaa enemmän, kilo lyijyä vai höyheniä?
[/quote]
Kilo lyijyä painaa enemmän, koska höyheniin vaikuttaa suurempi noste. Ero on vain häviävän pieni.

Vierailija
5/111 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harva ymmärtää ja miksi pitäisikään. Minä tiedän paljon mielenkiintoisempaa puuhaa mitä tehdä naisten kanssa kun faxista puhuminen.
M54

Vierailija
6/111 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

fax? kysyt, miten toimii fax? kuules jonne sieltä aikakoneesta 30 vuoden takaa. nykyisin ei enää käytetä faxia. meil on semmonen interweb.

Vierailija
7/111 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 19:48"]

Aika harva ymmärtää ja miksi pitäisikään. Minä tiedän paljon mielenkiintoisempaa puuhaa mitä tehdä naisten kanssa kun faxista puhuminen. M54

[/quote]

Voinko mä nuolla sun faxia. Kysyppä naiselta.

Vierailija
8/111 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 19:52"]

fax? kysyt, miten toimii fax? kuules jonne sieltä aikakoneesta 30 vuoden takaa. nykyisin ei enää käytetä faxia. meil on semmonen interweb.

[/quote]

veppi on hidas, jos yks paperi pitäis lähettää. Siks kaikilla yrityksillä on vieläkin oma fax nro.

Vierailija
9/111 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 19:52"]fax? kysyt, miten toimii fax? kuules jonne sieltä aikakoneesta 30 vuoden takaa. nykyisin ei enää käytetä faxia. meil on semmonen interweb.
[/quote]

Toihan oli hyvä esimerkki. Harva tietää, en minä ainakaan.

Vierailija
10/111 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän koska olen koulutukseltani Filosohvi.

Vierailija
11/111 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin tiedän, mutta mitä helvettiä kukaan tekee tiedolla miten faxi toimii taidat olla vanhempaa vuosikertaa etkä kovin nuorta naista etsimässä. Harva parikymppien on kunaan faxia nähnytkään.
Niin minulla on opistotutkinto eli toisenasteen tutkinto, tietotekniikan insinööri olen. Ilman mitään diplomeita tai amis liitteitä.
Meille muuten opetettiin 80-luvulla että internet on vanhentuvaa tekniikkaa ja siksi siihen oli turha perehtyä. Silloin internetissä toimi lähinnä sähköposti ja Irc.

Vierailija
12/111 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 19:41"]

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 19:40"][quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 19:36"] Ap, osaatko sinä älykkäänä miehenä sitten selittää mihin kaikki eliöt tarvitsevat unta? Sinäkin varmaan nukut joka yö, joten aiheen pitäisi olla tuttuakin tutumpi. Tai pidätkö tomaateista? Jos pidät, niin osaat varmaan selittää miksi tomaatilla on enemmän geenejä kuin ihmisellä.

Ja talven kunniaksi voisit selittää myös miksi vesi laajenee jäätyessään. Entä miksi jää on liukasta? Pakkohan sinun on osata vastata tällaisiin arkisiin kysymyksiin ilman googleakin. ;) [/quote] hait ei nuku koskaan -;)  [/quote] Hain on oltava koko ajan liikkeessä, koska muuten vesi ei suodatu ja hai "hukkuu". Oliko jotenkin näin? T. Putkinainen

[/quote]

Hai tulee nukkuessaan liikuttaa eviään, tai asettua paikkaan, jossa vesi virtaa itsestään. Kuten rantojen läheisyydessä, riutat yms. Hai pystyy myös nukkumaan n. 15-20 minuuttia muutenkin. 

Vierailija
13/111 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä minä sillä tiedolla teen? Mitä sinä teet sillä tiedolla että naisystäväsi tietää? Jos itse tiedät, eikö se riitä? T. 11-vuotias

Vierailija
14/111 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin kyllä. Osaan myös selittää sähkön, salamat, revontulet ja bitcoinien mineauksen. Osaatko sinä?

N35, juristi

Vierailija
15/111 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 19:01"]

Tapailemani naikkonen nimittäin ei osaa selittää yhdenkään noista toimintaperiaatetta ja naisen aivottomuus on alkanut häiritsemään. Onko tällainen tietämättömyys yleistäkin keskuudessanne? Edellisessä pitkässä suhteessa seurustelin naisinsinöörin kanssa eikä ollut tällaista ongelmaa. Vastatkaapa ilman googlea niin tiedän kannattaako edes deittailla lähihoitajia, siwan kassaneitejä tai kampaajia. Tai ketään jolla on toisen asteen tutkinto...

[/quote]

Tiedän miten otsikossa mainitsemasi asiat/laitteet toimivat ja käytän niitä kaikkia päivittäin. Joudun jopa välillä fiksailemaan em.asioihin liittyviä pulmia kun miehet eivät osaa. Koska nimittelet naisia naikkosiksi alatyylisesti, saat jatkossakin udella eri asioiden toimintaperiaatteita muilta kuin minulta. Kaikkia naisia faksin toimintaperiaate ei kiinnosta- eikä tarvitsekaan, onhan se väistyvää teknologiaa.

Vierailija
16/111 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kumpi tuli ensin kana vai muna. Tiedän myös että ei pidä paikkaansa että salama ei iske kahta kertaa samaan paikkaan. Se nimenomaan haluaa iskeä samaan paikkaan.

Ei en tiedä avauksen kysymyksiin vastauksia.

Vierailija
17/111 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 19:59"]

Sanoisin kyllä. Osaan myös selittää sähkön, salamat, revontulet ja bitcoinien mineauksen. Osaatko sinä? N35, juristi

[/quote]

Selitäppä sähkö?

Vierailija
18/111 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 19:59"]

Sanoisin kyllä. Osaan myös selittää sähkön, salamat, revontulet ja bitcoinien mineauksen. Osaatko sinä? N35, juristi

[/quote]

Kaikki listaamasi opetetaan ala-asteella lukuunottamatta bitcoineja, joiden louhinnan moni taviskin varmasti opetteli kuultuaan ensimmäisestä piikistä...

Osaatko selittää miksi polkupyörä pysyy pystyssä? Se olisi jo kunnioitettavaa tietämystä. N25, mäkkärin kassatäti

Vierailija
19/111 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain perusjuttuja, oli niitä jotain koulussa, mutta en minä enää paljoa muista. Sen sijaan tiedän miten ilmanvaihto toimii ja osaan laskea lämmitystehoja. LVI-insinööri. 

Vierailija
20/111 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata tapailla ketään kassaneitiä, on liian hyvä noin tylsälle trollaajalle.