Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anne Kukkohovin kauneus

Vierailija
14.09.2011 |

Anne Kukkohovi on hoikka ja periaatteessa hyvin kaunis nainen. Mutta jokin kasvoissa on "kovaa" ja ei-niin-kaunista, jotain mikä vanhentaa ja paljastaa, että nuoruuden hehku on kadonnut. Mitä se on? Pelkään itse vanhenemista ja pohdin mitä voisin tehdä ettei omista kasvoistani tulisi "kovia". Vai voiko sille edes tehdä mitään...

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..niin näette. siellä on kaikista hoikista nelikymppisista hyviä mainoskuvia ja ihan haastiskuvia, jokaisesta löytyy sekä hyviä että huonoja otoksia. Silti olisin hoikka kuin plösö tuossa iässä, noiden kaikkien kropat (no saimi liian laiha) superkunnossa.

Vierailija
2/36 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen hänet ja hän on kyllä luonnossa U-P-E-A ! ! ! Uskokaa pois

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan häkellyttävän kaunis, meinaan kun on sentään vm. 1970. Olen kerran tavannut hänet ja tunsin itseni hiukan räjähtäneeksi hänen rinnallaan;-) vaikka sanoisin että itsekin huolehdin keskivertoa enemmän ulkonäöstäni mutta onhan toi Anne ihan jumalaisen kaunis nelikymppinen nainen!

Vierailija
4/36 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin Annen casting kiertueella ja voin rehellisesti sanoa hänen olevan yksi kauneimmista ja hehkuvimmista ihmisitä joita olen koskaan tavannut. Itse olen töissä valaisufirmassa ja ihmettelen puolestani näiden realityjen kamalaa valoa ja meikkiä! Miksi ihmeessä sen pitää olla niin kova. Sama juttu oli Muodin Huipulle ja Nora Vilva, valot vanhensi häntä todella paljon. Pois nuo tönkkömeikit ja armottomat valot, myös kilpailijat näyttivät nuukahtaneilta.

Vierailija
5/36 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitapa ap itsestäs tänne valokuva ja mietitään sen jälkeen kuka on kaunis . no, et ole itseäsi kauniiksi väittänytkään mutta livenä kun olen Annen Sokoksella nähnyt voin sanoa kaunis nainen on.

Lisäksi kuulemma tosi mukava.

Äkkiä noi akkamaiset jutut liikkuvat ja Annesta en ole ikinä kuullut mitään muuta kuin hyvää. Samoin Saimista.

Vierailija
6/36 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuka tämä Anne oikein on? Mistä tullut tunnetuksi? Ei tietenkään nelikymppinen nainen näytä enää parikymppiseltä.

Vierailija
7/36 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

parikymppisille naisille. Katsoa omia nuoruudenkuviasi ja vertaa nykyisiin. Itse ainakin huomaan eron.

Vierailija
8/36 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hoikka, jolloin tuo kovuus kasvoissa korostuu

Vierailija
9/36 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annen vartalo on aivan uskomattoman seksikäs ja viettelevä, kuin myös hänen hymynsä on todella valloittava. Kannattaa siis katsella Annen keikistelyä muutamilta videoilta, niin sieltä löytyy kyllä vastaus että miksi tuo suloinen Anne on niin seksikäs. Nuo videothan on käsittääkseni tehty ihan sitä varten, että niistä saa halukkaat sitten ihailla Suomalaista naiskauneutta, että suosittelen lämpimästi! 

Vierailija
10/36 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Botoxia, varma tieto.

Vierailija
11/36 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyilevä Anne Kukkohovi on kyllä kieltämättä erittäin kaunis ja seksikäs nainen, kuin myös hänen kurvikas vartalonsa saa lähes töydet pisteet. Jotkut arvostelevat erittäin kärkkäästi Annen olemusta, joten olisi erittäin mielenkiintoista nähdä, että miltähän nuo (naiset) itse näyttävät? Veikkaampa ettei heistä yhdenkään ulkonäkö vedä vertoja Annen kauneudelle ja seksikkyydelle! Elikkä kyseessä on vain kateellisten akkojen itsetunto-ongelma, jota sitten puretaan näillä keskustelupalstoilla! 

Vierailija
12/36 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2011 klo 07:21"]

..niin näette. siellä on kaikista hoikista nelikymppisista hyviä mainoskuvia ja ihan haastiskuvia, jokaisesta löytyy sekä hyviä että huonoja otoksia. Silti olisin hoikka kuin plösö tuossa iässä, noiden kaikkien kropat (no saimi liian laiha) superkunnossa.

[/quote]

Superkunnossa? Miksei voi vaan sanoa kunnossa tai hyvässä kunnossa. Oon jo ihan superkyllästynyt tähän superin hokemiseen.

Vierailija
13/36 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2011 klo 08:07"]

Tapasin Annen casting kiertueella ja voin rehellisesti sanoa hänen olevan yksi kauneimmista ja hehkuvimmista ihmisitä joita olen koskaan tavannut. Itse olen töissä valaisufirmassa ja ihmettelen puolestani näiden realityjen kamalaa valoa ja meikkiä! Miksi ihmeessä sen pitää olla niin kova. Sama juttu oli Muodin Huipulle ja Nora Vilva, valot vanhensi häntä todella paljon. Pois nuo tönkkömeikit ja armottomat valot, myös kilpailijat näyttivät nuukahtaneilta.

[/quote]

Mietin aina samaa! kUn vertaa esimerkiksi Britannian paras leipomo ja Suomen paras leipomo -sarjojen kuvaustyyliä ja valoa, niin ensinmainitussa vaikutelma on pehmeä, herkullinen ja raikas, jälkimmäisessä kylmä, kova ja ylivalotettu. Olen varma, että monet suomalaiset sarjat vaikuttavat tylsiltä ja kolkoilta, koska ne on kuvattu jossain sairaalavalaistuksessa. Salkkareissa esimerkiksi on kaunis, luonnollinen valaistus.

Vierailija
14/36 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok kroppa, mutta ei todellakaan mikään superkroppa. Jumpassa näkee päivittäin hyvännäköisiä 40+ naisia.

Vierailija
15/36 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Anne on erittäin kaunis nainen.

Vierailija
16/36 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ha Ha! Pitää sanoa jos kauniiksi sanotaan että kauneus on katsojan silmissä. Mielestäni näyttää ärsyttävältä, itsevarmasta tanssitaidottomalta diivalta, ja he vo sel ta ! Anteeksi vain.

Vierailija
17/36 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2011 klo 15:00"]

Heidi Klum...mielestäni samaa kaliberia.

No ei todellakaan ole. Näyttää ihan transulta. Tummat kulmamarvat sen varmaan tekee-.

Vierailija
18/36 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
19/36 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä video???
L

Vierailija
20/36 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2011 klo 08:35"]parikymppisille naisille. Katsoa omia nuoruudenkuviasi ja vertaa nykyisiin. Itse ainakin huomaan eron.
[/quote]

Ajatelkaa millaisessa maailmassa elämme. Vertaamme häkellyttävän kaunista 40-v. naista parikymppisiin ja pidämme nuorempia kauniimpina. Sanomme kommentteja, että tuossa iässä (40-v.) moni plösähtää tai ainakin muuttuu kovan näköiseksi kuten tämä nainen tässä.

Mutta miehet. Kukaan ei George clooneysta sano, että tuossa iässä alkaa naama roikkua. Tai poimi daniel craigin kasvojen ryppyjä esille. Puhimattakaan, että vertaisi kyseisiä miehiä vaikka parikymppiseen lätkänpelaajaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi