Treffit jäätyivät, kun kerroin koiruleista
Miten pikkumaisia ihmisiä onkaan. En ollut kertonut koissuista, kun hän ei kysynyt. Ovat minulle tärkeintä mitä on. Jätän kai omaan arvoonsa.
Kommentit (90)
Olisit säästänyt toisen väännöksen uutta ketjua varten, ei samaan ketjuun koirulia ja koissua, liika on liikaa.
Jos on koira, koiria tai kissa niin kertoisin hyvissä ajoin. Monille tärkeää tietää esim allergian vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisissä jotka eivät pidä eläimistä, on jotain vikaa... Mene eteenpäin.
Hitler piti eläimistä :)
Mä kerron kissoistani ja koirastani heti, koska ei ole kummankaan järkevää tuhlata enempää aikaa, jos toinen ei pidä eläimistä tai on ehkä niille jopa allerginen.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisissä jotka eivät pidä eläimistä, on jotain vikaa... Mene eteenpäin.
Miksi joku haluaa kotiinsa pas kaa syövän ja haisevan eläimen joka hiertää kaikki pinnat likaiseksi ja haisevaksi?
Tämä siis hyvässä tapauksessa vasten mielisenä bonuksena usein joku näistä tai kaikki: paikat haisee virtsalle kun lirutellaan mihin milloinkin , tavaroita rikotaan, haukkuminen, päälle hyppiminen, karvat, häiritseminen, rajoittaa menoja ja vie rahaa.
Jos joku eläin näyttää joskus söpöltä niin en ole valmis kaikkeen tuohon sikailuun. Ulkokoira on vähän siedettävämpi muttei mikään bonus.
Koiruleista ja koissuista puhuminen nyt varmasti jäädyttää kenet tahansa. Ei sillä treffillä todennäköisesti niitä koiria vastaan mitään ollut.
Treffit jäätyivät kun puhuin kossuista. Kai mullakin saa harrastus olla?
Mä pidän koirista, mutta jos aikuinen ihminen puhuu vakavissaan koiruleista tai koissuista, niin se olisi syy jäätymiseen.
Koiruli??
Mäkin jäätyisin, kun aikuinen ihminen alkaa lässyttää kun teini.
Minä laitoin jo deitti-ilmoitukseen, että koiria on, ettei tule tällaisia tilanteita sitten.
Kai ne jäätyi kun vastapuoli saa mitään selvää sun lässytyksestä.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän löydy koirista pitäviäkin deittejä.
Juu, mutta ap:llä ei olekaan koiria vaan koiruleita ja koissuja ja ties mtä muita satiaisen kokoisia mutta ärsyttävämpiä vaivoja.
Vierailija kirjoitti:
Koirat on kivoja, mutta liian vaikeita. Niihin menee ainakin 3 tuntia päivässä, sen ajan voisi tehdä muutakin. Kissat ei ole niin kivoja, mutta on nekin kivoja eikä niiden kanssa tarvitse harrastaa 3t/pv.
- Kissamies
Se kolme tuntia on just sitä mitä haluaa tehdä. Tykkään lenkkeillä ja otin nimenomaan koiran lenkkikaveriksi. Aamulla ennen töitä kunnon lenkille, ruokatunnilla lenkille ja heti taas töiden jälkeen. Ennen nukkumaan menoa vielä iltapisut. Saa ainakin raitista ilmaa ja kunto pysyy hyvänä.
Koiruli !!!! Kuka tuollaista sanaa käyttää!
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän löydy koirista pitäviäkin deittejä.
Mutta löytyykö koiruleista tai koissuista pitäviä?
Olisin moiselle miehelle itsekin antanut lemput !
Olin kerran miehen kanssa, joka jäätyi täysin kun kerroin, että minulla on seitsemän kissaa. En ymmärrä. Toisaalta hyvä, että tuli heti selväksi, ettei hän ole kissaihminen.
?