Treffit jäätyivät, kun kerroin koiruleista
Miten pikkumaisia ihmisiä onkaan. En ollut kertonut koissuista, kun hän ei kysynyt. Ovat minulle tärkeintä mitä on. Jätän kai omaan arvoonsa.
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koirat on kivoja, mutta liian vaikeita. Niihin menee ainakin 3 tuntia päivässä, sen ajan voisi tehdä muutakin. Kissat ei ole niin kivoja, mutta on nekin kivoja eikä niiden kanssa tarvitse harrastaa 3t/pv.
- Kissamies
Se kolme tuntia on just sitä mitä haluaa tehdä. Tykkään lenkkeillä ja otin nimenomaan koiran lenkkikaveriksi. Aamulla ennen töitä kunnon lenkille, ruokatunnilla lenkille ja heti taas töiden jälkeen. Ennen nukkumaan menoa vielä iltapisut. Saa ainakin raitista ilmaa ja kunto pysyy hyvänä.
Ja eksän kanssa yhdessäoloon nuo lenkit eivät vaikuttaneet mitään. Hän nukkui vielä aamulla, kun lähdin lenkille, ruokatunnilla hän oli toimistossa ja hän tuli töistä kotiin, kun olin jo koiran kanssa käynyt lenkillä.
Viikonloppuisin tykkäsi nukkua pitkään, joten ehdin käydä parit lenkit ennen kuin alkoilla heräillä.
Minulla on maailman ihanimmat höpönassunöpönenäenkeliinihöpsyntöpsynpikkupikkulapsukaistöpsykäiset enkä ymmärrä miksi miehet sina jäätyvät treffeillä, kun kerron heistä!
Provo, mutta luulen että tyyppi lähti alhaisen ÄOn takia. Sanavarastosi on taaperolle ominainen, ei aikuisen.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisissä jotka eivät pidä eläimistä, on jotain vikaa... Mene eteenpäin.
Näin on. Et menettänyt mitään.
Seuraavan kerran kerro heti kättelyssä niin et tuhlaa aikaasi luusereihin.
Tuo on muuten yllättävän yleistä että aikuinen mies on mustasukkainen koiralle tai kissalle! :D
Niin naurettavaa kuin se onkin. Kyllä tunne-elämältään kypsiä (s.o miehiä jotka eivät koe itseään uhatuiksi koiran taholta :D ) kyllä löytyy.
Nimim. yhdeksän vuotta yhdessä, koira ja kolme kissaa, mies ja minä. Älä menetä toivoasi, ja paremman miehen saat!
Onko koissuilla myös oma paikka sänkylissä?
Voi olla että deitti arvioi ettei koskaan ole seksulia kun koissulit vie huomion.
Aikoinaan tapailin kivan naisen kanssa. Autonpenkki oli aina hänen jäljiltään koirankarvoissa. Ne oli jotain ihme väkäkarvoja, sillä niitä ei saanut pois muuten kuin yksitellen pinseteillä. Koska autonpäällinen oli musta ja karvat vaaleita, oli näky aikamoinen. Hommasin sitten apukuskin puolelle vaihtopäällisen.
Sitten tulimme siihen vaiheeseen, että hän kutsui minut luokseen. Selvisi, että hänellä oli koiran lisäksi kaksi kissaa. Mukava ilta siihen asti kunnes menimme makkarin puolelle. Koira halusi liittyä leikkiin ja keikkui selässäni kunnes älysin kääntää naisen yläpuolelle. Kun tein aamupuolella lähtöä huomasin, että kissa oli kussut kahden sadan euron nahkakenkääni. Se seurustelu loppui siihen.
Kaikki eivät halua kenneliin aikaa viettämään ja töihin vapaa-ajallaan.
Vierailija kirjoitti:
Voisin elää sellaisen kanssa, jolla on koiria, mutta koissut ja koirulit kertovat ihmisestä tarpeellisen.
Tämä. Minulla on koira, mutta koirulimiestä ei luojan kiitos ole. En kestäisi jos kumppani puhuisi koiruleista ja koissuista.
Juoksisin nauraen, hirveästi nauraen pois.
Oi kun sä keksit mukamas hyvän jutun. Mutta hei, koiruli ja koissu sanaa on yritetty täällä ennenkin ja juuri samanlaisessa "treffit pieleen" trollissa. Joten et keksinyt juonta etkä piskien kutsumanimiä ekana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin elää sellaisen kanssa, jolla on koiria, mutta koissut ja koirulit kertovat ihmisestä tarpeellisen.
Tämä. Minulla on koira, mutta koirulimiestä ei luojan kiitos ole. En kestäisi jos kumppani puhuisi koiruleista ja koissuista.
Toi koiruli nyt vielä menee, mulla oli joskus kaveri, jolla oli koiruli. Saahan sitä omaansa kutsua millä vaan höpönassunimellä.
Mutta sitten hän toi illanistujaisiin piirulin. Hyvää piirakkaa oli, mutta mutta.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisissä jotka eivät pidä eläimistä, on jotain vikaa... Mene eteenpäin.
Puhut nyt ihan eri asioista….
Tykätä eläimistä on eri asia kuin tuo.
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin sanan "koiruli" käyttäminen kuolettaa vastapuolessa paljon. Kukapa haluaisi koirulin kanssa jakaa huomiota.
Juu, kuulostaa kyllä juuri siltä, että lähtisin samoin tein ja toteaisin, että tämä ei ollut minulle tämä.
Kaikki ei nyt vaan ole koiraihmisiä. Koirat haisee. Mulle on myös kynnyskysymys tuo koira-asia. Jos Tinder-kuvissa näkyy koira, oli se sitten oma tai jonkun muun, ei jatkoon. Valitan.
En ihmettele, jos käyttää sanoja "koiruli" ja "koissut".
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisia ne miehet ovat.
Oli kylläkin nainen?
Täällä tiedetään, että ap:n jäätynyt deitti ei pitänyt eläimistä. Sehän on hyvä; mielestäni ihminen, joka haluaa tapailla olentoa, jonka ÄO on pienempi kuin kengännumero kuuluu hoitolaitokseen tai vankilaan.
Kissa on 1000 kertaa koiraa kivempi.