Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffit jäätyivät, kun kerroin koiruleista

Vierailija
07.04.2022 |

Miten pikkumaisia ihmisiä onkaan. En ollut kertonut koissuista, kun hän ei kysynyt. Ovat minulle tärkeintä mitä on. Jätän kai omaan arvoonsa.

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko mies viedä koirat hoitoon silloin kun panette?

Vierailija
82/90 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on maailman ihanimmat höpönassunöpönenäenkeliinihöpsyntöpsynpikkupikkulapsukaistöpsykäiset enkä ymmärrä miksi miehet sina jäätyvät treffeillä, kun kerron heistä!

Puhutko tässä rinnoistasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa niihin treffi-ilmoihin laittaa tuollaiset turn offit, niin ei mene oma eikä miehen aika hukkaan. Niitä on ainakin:

lemmikit

vegaani/kasvissyönti

feminismi tai joku muu ääri-ideologia

Ja luonnollisesi kun löytyy realistiset kuvat, myös koko vartalosta, niin voi jo päätellä alustavaa kiinnostusta. Toki jos haetaan vaan satunnaista panoseuraa, niin sitten noilla ei ole niin väliä.

Vierailija
84/90 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika ei ole koirassa vaan lässytyksessäsi. Koirat on kivoja.

Mitä tulee kissoihin, niin nostaisin erittäin todennäköisesti kytkintä heti.

Ihmeitähän sattuu, mutta tähän päivään mennessä en ole tavannut normaalia kissanomistajaa.

Vierailija
85/90 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskun deitti pillastui, kun kerroin huoruleista joita olin pannut kaakkois-aasian reissuilla. Minulle kumminkin tärkeitä kokemuksia.

M44

Vierailija
86/90 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa niihin treffi-ilmoihin laittaa tuollaiset turn offit, niin ei mene oma eikä miehen aika hukkaan. Niitä on ainakin:

lemmikit

vegaani/kasvissyönti

feminismi tai joku muu ääri-ideologia

Ja luonnollisesi kun löytyy realistiset kuvat, myös koko vartalosta, niin voi jo päätellä alustavaa kiinnostusta. Toki jos haetaan vaan satunnaista panoseuraa, niin sitten noilla ei ole niin väliä.

Samoin jos on persu-urpo.

Vierailija
87/90 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän suhtaudutaan chincillaan?

Vierailija
88/90 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Provo, mutta luulen että tyyppi lähti alhaisen ÄOn takia. Sanavarastosi on taaperolle ominainen, ei aikuisen.

Meidän perheessämme kaikki ovat aina puhuneet koiruleista. Se on hellittelynimi ja myös koirat tutkitusti pitävät lepertelystä, samoin kuin pienet lapsetkin. Sääli että sinä ja moni muu tässä ketjussa vaikutatte tunnevammaisilta.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tutkimus-tasta-syysta-koirille-lepe…

Pitääkö kirjoittaa artikkeli ennen kuin ymmärrät? "Tästä syystä koirista lepertely oikeasti ei kannata ensitreffeillä." 

Kun siihen on useampikin syy, miksei kannata, ellei sitten tarkoituskin ole etsiä kynnysmattoa koirulille. Vastaava jos uusperheeseen olisi rahoittaja-kodinhoitajan paikka auki ja todellista parisuhdetta ei ole luvassakaan, niin säästäähän se vaivaa jos treffeillä jo alkaa leperrellä meidän prinsessasta ja prinssistä ja silmät leimuten julistaa, että ne ovat aina tärkeimmät ja aikuiset voi odottaa. Normaalit lähtevät livohkaan ja epätoivoiset ja yksinkertaiset jäävät jatkamaan treffejä. 

Terveisin eläinrakas, joka lässyttää kaikkien elikoille mutta lähtisin läpyttämään noilta treffeiltä, koska en halua parisuhteeseen tyhmän kanssa. 

Tyhmä taidat olla sinä itse. Lepertelyllä ei ole mitään korrelaatiota älykkyyden kanssa suuntaan eikä toiseen, omituinen ajatuskin. Sen sijaan ennakkoluuloisuus on ominaista yksinkertaiselle ihmisille. Mietipä sitä...

Vierailija
89/90 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko dogi sitte parempi ku koiruli? mun mielestä kaikki synonyymit yhtä typeriä, mutta ei kuitenkaam vaikuta niin paljoa ettenkö vois jatkaa treffailua yhen helvetin sanan takia, ihmettelen miehenäkin että miten joku sana voi ärsyttää noin paljon, YKSI SANA!?

Vierailija
90/90 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään haluaisi kissanaista. No yksi poikkeus voisi olla se Batman- leffassa oleva, ai niin onko hänellä oikeita kissoja kotona....

Heppanaisen kanssa olen kerran yrittänyt, toista ei tule.

Niinpä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi