Treffit jäätyivät, kun kerroin koiruleista
Miten pikkumaisia ihmisiä onkaan. En ollut kertonut koissuista, kun hän ei kysynyt. Ovat minulle tärkeintä mitä on. Jätän kai omaan arvoonsa.
Kommentit (90)
Mun puolestani koiruleissa tai koissuissa ei ole mitään vikaa, vaan siinä, että omistaa koiran.
Ota eläinrakas mies, tuo ei ollut Se Oikea. Meillä molemmat pitävät koirulistamme , mies ja minä, ja esim. kun toinen on matkoilla, toinen lähettää kännyyn söpöjä kuvia siitä. 🐕
Vierailija kirjoitti:
Provo, mutta luulen että tyyppi lähti alhaisen ÄOn takia. Sanavarastosi on taaperolle ominainen, ei aikuisen.
Meidän perheessämme kaikki ovat aina puhuneet koiruleista. Se on hellittelynimi ja myös koirat tutkitusti pitävät lepertelystä, samoin kuin pienet lapsetkin. Sääli että sinä ja moni muu tässä ketjussa vaikutatte tunnevammaisilta.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tutkimus-tasta-syysta-koirille-lepe…
ihan ekaksi näytin koirien kuvat ja sitten kaveri ilmoitti, että on rakentanut tarhan talonsa ympäri joten tervetuloa karvaturrit emäntineen, ja niin mentiin
Vierailija kirjoitti:
Ota eläinrakas mies, tuo ei ollut Se Oikea. Meillä molemmat pitävät koirulistamme , mies ja minä, ja esim. kun toinen on matkoilla, toinen lähettää kännyyn söpöjä kuvia siitä. 🐕
Eläinrakkaus ei tarkoita samaa kuin halu huolehtia lemmikkieläimistä.
Ei kukaan jaksa kuunnella mitään lässytystä koiruleista tai koissuista, jos et osaa sanoa koira, niin itsekin lähtisin pois.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että selvisi noin aikaisessa vaiheessa ettei pidä koirista niin voit etsiä parempaa seuraa
Kissat olisivat parempaa seuraa?
Taas tämmöinen provo...deittailu ja koirat, koirat ja deittailu. Blaablaablaablaablaa.....
Vierailija kirjoitti:
Koirat on kivoja, mutta liian vaikeita. Niihin menee ainakin 3 tuntia päivässä, sen ajan voisi tehdä muutakin. Kissat ei ole niin kivoja, mutta on nekin kivoja eikä niiden kanssa tarvitse harrastaa 3t/pv.
- Kissamies
Ei minulla mene aikaa paljoa koirien takia. Juoksevat ihan itse mielensä mukaan aitauksissa ja pääsevät itse sisälle ja ulos. Periaatteessa ei tarvitsisi muuta kuin antaa ruoka ja vesi eteen, jos on muuta tekemistä
Olen viimeisen päälle eläinrakas ja itselläkin on koiria, mutta wtf on 'koissu'?
Vierailija kirjoitti:
Taas tämmöinen provo...deittailu ja koirat, koirat ja deittailu. Blaablaablaablaablaa.....
Niinpä, kertoo mielikuvituksen puutteesta kun ei keksi muuta kuin vanhan kuluneen koissu-deitti jutun.
Vierailija kirjoitti:
Oikein monikossa, morjens...
jep, kaksi ja hyvin vilkasta ja äänekästä karvakasaa jotka sotkevat viiden kakaran edestä, mies tiesi sen ennen yhteen muuttamista. Nukkuvat sängyssä ja varastavat pöydältä ja naurattavat meitä molempia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provo, mutta luulen että tyyppi lähti alhaisen ÄOn takia. Sanavarastosi on taaperolle ominainen, ei aikuisen.
Meidän perheessämme kaikki ovat aina puhuneet koiruleista. Se on hellittelynimi ja myös koirat tutkitusti pitävät lepertelystä, samoin kuin pienet lapsetkin. Sääli että sinä ja moni muu tässä ketjussa vaikutatte tunnevammaisilta.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tutkimus-tasta-syysta-koirille-lepe…
Pitääkö kirjoittaa artikkeli ennen kuin ymmärrät? "Tästä syystä koirista lepertely oikeasti ei kannata ensitreffeillä."
Kun siihen on useampikin syy, miksei kannata, ellei sitten tarkoituskin ole etsiä kynnysmattoa koirulille. Vastaava jos uusperheeseen olisi rahoittaja-kodinhoitajan paikka auki ja todellista parisuhdetta ei ole luvassakaan, niin säästäähän se vaivaa jos treffeillä jo alkaa leperrellä meidän prinsessasta ja prinssistä ja silmät leimuten julistaa, että ne ovat aina tärkeimmät ja aikuiset voi odottaa. Normaalit lähtevät livohkaan ja epätoivoiset ja yksinkertaiset jäävät jatkamaan treffejä.
Terveisin eläinrakas, joka lässyttää kaikkien elikoille mutta lähtisin läpyttämään noilta treffeiltä, koska en halua parisuhteeseen tyhmän kanssa.
Millä perusteella menitte treffeille, ihan pelkän ulkonäön? Eipä ole kovin paljon viitsitty tutustua toiseen etukäteen.
Aika olennaista olisi selvittää etukäteen, onko alaikäisiä lapsia tai lemmikkejä tai muuta sellaista, mikä vaikuttaa suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Olin kerran miehen kanssa, joka jäätyi täysin kun kerroin, että minulla on seitsemän kissaa. En ymmärrä. Toisaalta hyvä, että tuli heti selväksi, ettei hän ole kissaihminen.
Muistuttaisin vain, että seitsemästä ei ole pitkä matka neljääntoista ja siitä kun tuplaa niin ollaan melkein kolmessakymmenessä. Ja seuraavaksi onkin sitten elämä tuhannen paskana, ihan kirjaimellisesti. Toivottavasti sinä pysyt sen verran järjissäsi että jätät alle kymmeneen, ja vähennät siitä sitä myöten kun voimasi ja järkesi heikkenevät ja mieluummin ennen.
Terveisin hullun kissanaisen sureva tytär
Vierailija kirjoitti:
Onko koissuilla myös oma paikka sänkylissä?
Mun koirilla ei ole asiaa makkariin, mutta niillä on oma sänky.
Eri
En jatkaisi suhdetta, lepertely on turn off.
Olet kissamies mutta "kissat ei ole niin kivoja"?!