FACEBOOK EI TOIMI MITÄ HELVETTIÄ
Kommentit (41)
Mulla toimii, oisko alueellista häikkää? Keski-Suomessa käytän facea parhaillaan
Toisaalta pääsis paljosta harmista, kun fb kaatuis. Jostain ikävistä fb-kavereista, joita ei kehtaa poistaa ja vanhoista viesteistä, jotka ehkä kaduttaa jne. Ois kiva, kun tulis tilalle joku uus sivusto.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 22:43"]Putin on hyökännyt tai sitten maailmanloppu. Kohta av pimenee myös.
[/quote]
Niin tekee kun kello lyö 23
Muuten ei haittaisi vaikka Face ei ikinä toimisi, mutta mulla oli parit kirpputori kaupat kesken...
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 22:40"]
Kaatuis vaan lopullisesti.
[/quote]
Ai ai muutama tosiriippuvainen jo pahastui.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 22:38"]
Puhelimeen on tullut viesti, että tililleni on kirjauduttu toisesta laitteesta kaksi tuntia sitten. En silloin ollut fb:ssä tai edes verkossa.
[/quote]
So it begins...
Oikeastaan olis ihan kiva, jos facebook romahtais ihan kokonaan. Ja kaikki muukin some. Palattais vähän ajassa taaksepäin. Ihmisille tulis muutakin tekemistä kuin näpertää netissä koko ajan.
Fb ei toimi, eikä ig eikä tinderikää... ei mikää mikä kytketty fb ainakaa mulla :(
Juu ei instakaan oikeen kunnolla toimi
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 22:49"]
Oikeastaan olis ihan kiva, jos facebook romahtais ihan kokonaan. Ja kaikki muukin some. Palattais vähän ajassa taaksepäin. Ihmisille tulis muutakin tekemistä kuin näpertää netissä koko ajan.
[/quote]
Juuri näin! Oi hitto mä iloitsisin. Poikaystäväkin joskus ehkä puhuis kasvokkain mun kaa eikä vaan räpeltäis konetta tai puhelinta tai padia tai saatana kaikkia samaan aikaan. Räpelräpelräpelräpel.
Tästä saadaan seuraavalle Totuuden anatomia kaudelle yksi uusi aihe Antti Reinin kerrottavaksi:
"oli syksyinen maanantai käynnissä. Päivä alkoi tavallisesti ja kukaan ei olisi uskonut mitä on tulossa. 28.9 iltana kello 22.00 se tapahtui. Facebook ei enää toiminut. Tämä suuri valtakunnallinen kriisi yhdisti kaikkia suomalaisia. Monet ovat tarvinneet kriisiapua ja osa on korvikkeeksi rekisteröitynyt vauvapalstalle. Tässä jaksossa käsittelemme tuota puolituntista jolloin Facebook ei toiminut."
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 23:06"]Tästä saadaan seuraavalle Totuuden anatomia kaudelle yksi uusi aihe Antti Reinin kerrottavaksi:
"oli syksyinen maanantai käynnissä. Päivä alkoi tavallisesti ja kukaan ei olisi uskonut mitä on tulossa. 28.9 iltana kello 22.00 se tapahtui. Facebook ei enää toiminut. Tämä suuri valtakunnallinen kriisi yhdisti kaikkia suomalaisia. Monet ovat tarvinneet kriisiapua ja osa on korvikkeeksi rekisteröitynyt vauvapalstalle. Tässä jaksossa käsittelemme tuota puolituntista jolloin Facebook ei toiminut."
[/quote]
Tää olis hyvä :)
Me olemme hengissä.
Selvisimme siitä.
+_+
Hyvä ettei toimi. Se on jo paehmpi kuin mikään huume. Olkaas pari päivää ilman facea niin tulee varmaan vieroitusoireita. Tappakaa itsenne.
Tätä kautta pääsee Facebookkiin. Ongelma näyttää olevan sivujen linkityksessä.
Minulle on tullut ihan tuntemattomien ihmisten päivityksiä näkyviin, onko muilla samaa?
On se koomista miten tyypit hajoilee kun naamakirja ei toimi. Uskomatonta, hah, hah, haa.
no onhan meillä av... ainakin vielä vartin