Saako ystävän entiseen koskea?
Olen tilanteessa johon en koskaan uskonut joutuvani. Hyvän ystäväni entinen poikaystävä on alkanut lähestymään minua viesteillä ja usein niissä on tietty seksuaalinen lataus mukana. Olen yrittänyt vältellä kyseistä ihmistä, mutta se on hankalaa, koska törmäämme melkein päivittäin.
Heidän erosta on jo pari vuotta aikaa ja se päättyi molempien pettämiseen. Myös tästä syystä olen hieman skeptinen miehen suhteen. Mieleen tuli myös, voisiko tämä mies vain yrittää tehdä ystävääni mustasukkaiseksi kauttani?
Kysyisinkin teiltä, saako ystävän eksään koskea? Ja onko omakohtaisia kokemuksia vastaavista.
Kommentit (14)
Kysy ystävältä suoraan. Ja jos on hänestä ikävä juttu, niin älä koske siihen ukkoon.
Sanoisin että riippuu tilanteesta. Minulla on sekä sellaisia eksiä jotka laittaisin jakoon ihan mielelläni, sitten on pari kertaa sattunut niin kipeästi ja tunteita on vielä itsellä, että jos hyvä ystäväni tulisi jaolle, niin ystävyys loppuisi.
Saa koskea ja antaakin. Varsinkin jos alle 175cm ja ikäero ei ole monta vuotta.
No onhan se säälittävää ettei muuta saa, kuin kavereiden jämiä.
Saa koskea. Ei kai ihmiset mitään esineitä ole?! Lapsellista kieltää "Ei saa leikkiä mun ämpärillä".
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 22:26"]
[/quote]
Ei tässä oikeastaan siitäkään ole kyse, ettei muita saisi. Tän henkilön kanssa vaan osuu jutut yksiin paremmin kuin kenenkään muun miehen kanssa koskaan.
Hyvänen aika, tottakai saa! Ei kenelläkään ole mitään omistus- ja määräämisoikeutta entisiinsä, olivat sitten olleet yhdessä 2 viikkoa tai 20 vuotta. Pääasia on, että toinen on entinen. Ei haittaa ollenkaan vaikka olisi lapsiakin ja uusia tulisi. En minä ainakaan missään tapauksessa suuttuisi jos ystäväni alkaisi seurustelemaan jonkun entiseni kanssa. Ystäväni ovat ystäviäni ja entiseni ovat olleet todella hyviä tyyppejä myös, mutta emme ole vain sopineet yhteen. Teineillä voi olla erilaiset mielipiteet, mutta aikuinen ihminen ei enää omi toisia.
Naisena saat. Miehet tavallaan merkkaavat nartut laumaansa ja tämän jälkeen muilla ei ole asiaa niihin.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 22:35"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 22:26"]
[/quote]
Ei tässä oikeastaan siitäkään ole kyse, ettei muita saisi. Tän henkilön kanssa vaan osuu jutut yksiin paremmin kuin kenenkään muun miehen kanssa koskaan.
[/quote]Sori, väärä peukku. Piti peukuttaa. Kimppuun vain, ei täällä kukaan toista omista!
Ystävän ex vokotteli mua ja kerran kun oltiin ystävän asunnolla missä oli vähän juhlantynkää, se istui mun vieressä ja tuntui että siitä ois voinu jatkaa..
Mutta en voi.
Heillä on yhteinen lapsi, tosin aikuinen.
Olisi hassua heilastaa kaverin lapsen isän kanssa.
Saa.