Mulla on joskus vaikeeta hoitaa epämiellyttäviä asioita, soitella mm virastoihin
lääkäreille, työnhakua, tenttiprobleemia, raha-asioita ym yleensä noita hoitaessa ihmiset on niin nihkeitä ja vaikeita ja TODELLA VAIKEASTI TAVOITETTAVISSA, mutta olen PAKOTTANUT itseni soittamaan puna poskilla ja hoitamaan asiat.
Iän karttuess olen tarttunut uskomattoman vaikeissakin asioissa luuriin ja selvittänyt ne. Joskus kun on toisessa päässä vängätty, olen vain jankannut asiani, jos ei itse saa tartutta toimeen, ei kukaan tee niitä puolestasi..
Kommentit (5)
Haittaahan tuo elämää, nyt varsinkin kun olen työtön ja työnhaku ajankohtaista. Kaikkein vaikeinta on soittaa yrityksiin joissa ei ole työpaikkoja avoinna ja tyrkyttää itseään (oman alan töitä ei juuri koskaan avoinna ole, suhteilla pitäis työllistyä). Tuntuu siltä että luovun koko ajatuksesta työllistyä noin ja etsin ainoastaan töitä mihin haetaan työntekijää, vaikkakaan silloin en omalle alalleni ainakaan työllisty.
Mun pitäis pitäis pitäis käydä papakokeessa, mutta kun se gynellä käynti on niiiiiiiiiin vastenmielistä.
Viime viikon aikana olen soittanut pankkeihin ja käytykin ollaan monessa, kun pitää kuitenkin kilpailuttaa lainan yhteydessä. Tympeää hommaa!!!
Sähköpostia käytän helposti ja rohkeasti.
työpaikat saamatta ym jos ei voittaisi pelkoa ja toimisi itsepintaisesti. Niin monet sanoo vain et " ei ole tavattavissa" tai " ei onnistu" . Ihmiset ei selvitä asioita. Pitää pyytää yhdistämään ja soittaa niin kauan et onnistuu...
ap