Lue keskustelun säännöt.
KELLÄÄN, EI NIIN KELLÄÄN OLE YHTÄ TYLSÄÄ KUN MULLA!!!!!!!
04.10.2006 |
Mulla ei ole muuta kun 2 ihanaa lasta, ei MITÄÄN muuta, ei kavereita eikä mitään! :(
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mulla ei edes ole ihania lapsia vaan ihan karseita tottelemattomia villilapsia