Msm-jauheesta kokemuksia?
Onko joku kokeillut msm-jauhetta? Yksi miespuolinen ystäväni suositteli sitä. Mulla putosi pari vuotta sitten stressin ja huonon ruokavalion (työttömänä sitä söi vähän mitä sattuu) takia yli puolet hiuksista. Jonkun verran viimeisen vuoden aikana hiuksia on kasvanut takaisin kun olen syönyt apteekin biotiini ja sinkki -tabletteja. Msm-jauhe kuulemma parantaa huimasti hiustenkasvua ja ihoa sekä auttaa nivelvaivoihin, joita minulla nivelreumaisena jonkun verran on, vaikka sairaus on tällä hetkellä onneksi remissiossa. Onko jollakin kokemusta msm:stä? Vinkkejä annostukseen tai ylipäätään käyttäjäkokemuksia olisi mukava kuulla ennen kuin menen ostamaan.
Kommentit (103)
No ihan kannattaa se jauhe sekoittaa veteen/mehuun. Ja minä olen käyttänyt opti-msm jauhetta jo monta vuotta ja ainoa syy siihen on nivelkivut ja palautuminen, joihin on auttanut. Mitään muuta en kyllä ole huomannut eli ei kynnet/hiukset/ iho/rinnat ole mitenkään muuttuneet.
Minä käyttänyt jo useamman vuoden. 1 tl lasilliseen vettä. Auttaa nivelrikkoon. Alussa maistui pahalle muttei enää.
Ostin tuotetta en vältämättä uskonnut siihen ensiin. Nyt kuitenkin muutaman päivän päästä se on auttanut kipuihin. Päinvastoin kuin monet lääkkeet, ei ole auheuttanut sivuoireita. Paha lääke parantaa sanoi isänikin joka kärsi nivelreumasta.