Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voi tietää että uusi suhde ei ole

Vierailija
27.09.2015 |

Ns. laastarisuhde? Mitä on tyypillistä laastarisuhteille ja mitä niissä ei ainakaa tehdä, koeta tmv.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö olisi kommentteja

Vierailija
2/11 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa outo kysymys. Mitä väliä? On mikä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla uusi suhde toimi varmaan osin laastarina. Eroajatusta hauduteltu ja käsitelty jo vuosi, kunnes lopulta uuden ihmisen kohtaaminen auttoi irroittautumaan. Uusi oli myös vastikään eronnut, tunteet roihahtivat molemmilla niin ettei siinä paljoa ehditty kyselemään. Jauhettiin yötolkulla entisisistä suhteistamme ja nuoltiin haavojamme yhdessä, varmaan sekin vain lähensi meitä kun tuntui että toinen ymmärtää ja antoi rauhassa ilman mustasukkaisuutta purkaa entisen aiheuttamaa pahaa oloa ja pettymystä. Pelkäsin että tunteet laimenevat kun ero alkoi olla käsitelty, mutta niin ei käynyt ja edelleen olen onnellisesti tämän "laastarini" kanssa.

No, tää oli tämmönen stoori. Sinun kohdallasi ap kuulostaa kyllä siltä että olet jo erosi käsitellyt. Antaisit vain mennä! :)

Vierailija
4/11 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 18:16"]

Mulla uusi suhde toimi varmaan osin laastarina. Eroajatusta hauduteltu ja käsitelty jo vuosi, kunnes lopulta uuden ihmisen kohtaaminen auttoi irroittautumaan. Uusi oli myös vastikään eronnut, tunteet roihahtivat molemmilla niin ettei siinä paljoa ehditty kyselemään. Jauhettiin yötolkulla entisisistä suhteistamme ja nuoltiin haavojamme yhdessä, varmaan sekin vain lähensi meitä kun tuntui että toinen ymmärtää ja antoi rauhassa ilman mustasukkaisuutta purkaa entisen aiheuttamaa pahaa oloa ja pettymystä. Pelkäsin että tunteet laimenevat kun ero alkoi olla käsitelty, mutta niin ei käynyt ja edelleen olen onnellisesti tämän "laastarini" kanssa.

No, tää oli tämmönen stoori. Sinun kohdallasi ap kuulostaa kyllä siltä että olet jo erosi käsitellyt. Antaisit vain mennä! :)

[/quote]

Mä luulin käsitelleeni eroni, kunnes sainkin noin puolen vuoden seurustelun jälkeen tietää, että ex oli pettänyt mua vuosikaudet yhden tietyn naisen kanssa ja epäily vahvistui yhtäkkiä. Eron käsittely alkoi alusta, vaikka olin sitä ennen ollut onnellinen uudesta suhteesta. Nyt on tosi paha olla, enkä tiedä, mitä tehdä. En haluaisi erota uudestakaan, kun kiintynyt jo niin.

Vierailija
5/11 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/11 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin tietää... Olisi kiva kuulla kokemuksia.

Vierailija
7/11 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 21:58"]Onpa outo kysymys. Mitä väliä? On mikä on.
[/quote]

Olen hiljan eronnut mutta käsitellyt kait eroa henkisesti jo vuosia. On helpotus. Mietin vain kun alkaa olla aika vahvoja tunteita, että voiko olla laastarisuhde mikä ei kestävään. En lähtenyt tähän suin päin, pikemminkin "harkitusti". En ollut edes ketään etsimässä. Jotenkin vaan tämä ihminen tuntuu kaikella tavalla oikealta. Olen analysoinut paljon tätä ja pelkään etten ymmärrä jotain oleellista, mistä tajuta, että ei tule toimimaan. Ystävät kehottavat elämään ja antaa suhteella mahdollisuuden.
Ap

Vierailija
8/11 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee niinkuin ystäväsi ovat kehottaneet, älä ylianalysoi kaikkea.

Vierailija
9/11 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 16:09"]Tee niinkuin ystäväsi ovat kehottaneet, älä ylianalysoi kaikkea.
[/quote]
Kun vaan uskallus riittäisi...

En ymmärrä, että mitä tunteita tässä pitäisi käsitellä 1-2 vuotta enne kuin voi aloittaa suhteen. Ei ole katkeruutta, ei surua, ei pettymystä, ei mitään. Ainoastaan helpotus.

Vierailija
10/11 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljattain eronnut myös ja eroa käsitellyt tavallaan jo kauan aiemmin. Ei yhtään kiinnosta heittäytyä villiksi ja vapaaksi, eikä kiinnosta laastarisuhteet, mutta en tiedä onko sitten rohkeutta lähteä kunnolla mukaan uuteen lupaavaankaan suhteeseen tuntemattoman kanssa vai onko aina vain liian varuillaan. Yksinkin voin toki olla, että mitään pakkoa ei ole löytää ketään.

Vierailija
11/11 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko tietää siitä, hakeeko hyväksyntää? Onko taustalla ajatus, että kunhan joku vain rakastaisi?

Vastakohtana tilanne, jossa haluaa olla ihmisen kanssa tämän itsensä vuoksi, antaakseen. Laastarisuhteessa haluaa enemmän itselleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän