Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Msm-jauheesta kokemuksia?

Vierailija
27.09.2015 |

Onko joku kokeillut msm-jauhetta? Yksi miespuolinen ystäväni suositteli sitä. Mulla putosi pari vuotta sitten stressin ja huonon ruokavalion (työttömänä sitä söi vähän mitä sattuu) takia yli puolet hiuksista. Jonkun verran viimeisen vuoden aikana hiuksia on kasvanut takaisin kun olen syönyt apteekin biotiini ja sinkki -tabletteja. Msm-jauhe kuulemma parantaa huimasti hiustenkasvua ja ihoa sekä auttaa nivelvaivoihin, joita minulla nivelreumaisena jonkun verran on, vaikka sairaus on tällä hetkellä onneksi remissiossa. Onko jollakin kokemusta msm:stä? Vinkkejä annostukseen tai ylipäätään käyttäjäkokemuksia olisi mukava kuulla ennen kuin menen ostamaan.

Kommentit (103)

Vierailija
61/103 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäpä sen sanoit. Auttaa niveloireisiin. Auttaahan tulehduskipulääkekin kipuun mutta siitä löytyy haittavaikutuksia, pahimmillaan saa sydänkohtauksen. Jos ikinä joudut tilanteeseen jolloin kipu saapuu vieraaksi 24/7 ja kestää pahimmillaan vuosia, voi olla että siinä kohtaa ei paljon enää paina vaikka msm:ää löytyisi hevon kuusesta jos sen käyttö vähentää kipua. Kipu voi pilata elämän niin täysin että ei ole enää halua elää. Toivon sydämestäni ettet ikinä joudu kokemaan kroonista kipua. Sitä ei ansaitse kukaan.

Vierailija
62/103 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/103 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten koulussa on kihomatoja, jotka sitten tarttuivat. Käytämme MSM.ään yhtenä tukihoitona loisten häädössä.

Vierailija
64/103 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

! Lista kanssa alasti naisten alkaen teidän Kaupunki on täällä : skrci.me/Naisten

Vierailija
65/103 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up. Kiinnostaisi lukea erityisesti hiuksiin ja ihoon liittyvistä kokemuksista

Vierailija
66/103 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynnet ainakin tykkää, parisen kk nyt käyttänyt Optin MSM:ää n. 1rkl lasilliseen vettä.

Samoin iho pysynyt hyvänä, usein lämmityskauden alettua muutoin kuivuu, hilseilee ja rasvoittuu vuorotellen :D

Hiuksista en niin osaa sanoa onko ollut vaikutusta.

Vierailija
67/103 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt nyt puoli vuotta ja todellakin 1) auttaa palautumiseen, ei pahemmin kipuja kuten muuten kuntosaliharrastuksen vasta aloittaneella muutoin tulee. Se tietysti pitää itse huolehtia, ettei rehki liikaa ja liian usein, että ehtii kunnolla lihakset levätäkin.  Sitten huomasin, että vuosia jatkuneet 2) nivelkivut hävisivät ja yllättäen huomasin voivani kävellä rappusia ilman särkyjä. Eilen tehdessäni ihonpuhdistusta havaitsin, että 3) kaulassa olevat rypyt ovat hävinneet ja iho on kauttaaltaan kimmoisampi ja mikä tällaiselle pienirintaiselle kolme lasta imettäneelle tietysti myös on mukavaa niin 4) rinnat ovat myös kasvaneet ja tulleen kimmoisiksi. Mieskin tykkää ja seksiin on tullut taas uusia ulottuvuuksia.  Myös 5)kynnet ovat vahvistuneet ja 6) hiusten lähtö vähentynyt, mikä myös ollut hyvä havainto kun ei noita hiuksia ole pahemmin muutenkaan siunaantunut. Aion jatkaa MSM:n syömistä ja varmaankin jauheena kun ne pillerit ovat monin kerroin kalliimpia. Hintoja kannattaa vertailla netissä, niissä on huimia eroja.

Otan jauhetta vajaan ruokalusikallisen 2 krt vrk. Lasi vettä viereen, ruokalusikkaan ensin jauhe ja hanasta varovasti vettä niin että jauhe kastuu kunnolla. Sitten lusikka suuhun, nielaisu ja vettä päälle.  Olen huomannut, että kostutettu jauhe menee helpommin ja nopeammin alas ja tarvitaan vain yksi nielaisu sillä eihän se mitään herkkuakaan ole.

Vierailija
68/103 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 rkl aamuin illoin on auttanut minun psoriakseen.

Vierailija
69/103 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin sen käyttöä, mutta maistui oksennukselta niin oli pakko jättää kyseinen tuote.

Vierailija
70/103 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä tuo on, mutta jos joku luontaistuote, voi olla vaarallista, kun ei kunnolla tutkittu.

Vierailija
71/103 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MDMA on hyvä tuote. Siitä tulee kiva olo ja kiukku vähenee. Ei sitten tartte huudella vauvapalstalla.

Vierailija
72/103 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sen kuulinkin, että se maistuu hirveältä, mutta ei sillä mulle ole väliä. Syön ja juon kyllä hirveänkin makuisia litkuja jos se vaan on joku yksi lasillinen eikä koko ruokavalio, eli ei ongelmaa siinä. Olisi vain kiva tietää, onko siitä ollut apua tai hyötyä muille. Ap

No itse en kyllä koe makua mitenkään pahana.lisään smoothieen tai johonkin ruokaan niin ei sitä edes maista

Vierailija
73/103 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 21:49"]Tilasin joskus sitä jauheena, mutta se oli niin pahanmakuista, etten pystynyt sitä käyttämään. Vaikutuksista en siis osaa sanoa. Mutta jos päädyt ostamaan niin kannattaa ostaa kapseleina tai tabletteina.

Mieluummin jauheena. Ei lisäaineita

No niin just!

Haluan pelkästään sutä lisäainetta mitä olen ostamassa, sillä se on hyvää ja muut syöpää aiheuttavia!

Minä kätän ravtonlisiin 500€ kuukaudessa, käytön siis osan osinkotuotoistani terveyteeni.

Kromin ostan kromi-Keijolta, sinkin Sinkki-Maijalta ja ylipäätäänkin kaiken puhtaana jauheena parhaista mahdollisista lähteistä, eli itse"oppineilta" bloggaajilta.

Koska suuryritykset vain yrittävät syötää kaikkea ylimääräostä mukana eivätkä yhtään ollenkaan saa niin puhtaitabraaka-ainaita kuin nämä bloggarit.

Msm on rikkiä, mutta ei mitä tahansa rikkiä, sillä sitä syömällä selättää mm syövän, työttömyyden ja orgasmivaikeudetkin.

Kyllä kannattaa ostaa , maksaa ja syödä!

Vierailija
74/103 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro: 64: Testattu on ja toimii, joskaan asiayhteys ei aluksi valjennut. -KIITOS

Vierailija
75/103 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman OT, mutta taannoin otin noin 3 kk biotiinikuurin (vahvan sellaisen) ja minulle alkoi kasvaa otsaan aivan hiusrajan alle muutama uusi hius! Ihan eri värinenkin kuin oma värini (maantie) ja uusi oli musta.

Vierailija
76/103 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kahden vuoden säännöllisen käytön jälkeen tuli viikon tauko. Syy oli lomamatka ja kodin remontti. Seurauksena on nyt sairaan kipeät kyynär-, ja olkapäät ja yleinen jäykkyys ja kolotus. Toivottavasti pääsee taas lähipäivinä taas normaaliin moodiin.

-Onko muilla vastaavia kokemuksia lopettamisesta tai paussista?

Vierailija
77/103 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaa hiuksiin ja kynsiin ja niveliin jopa selkäkipukin helpottaa.

Vierailija
78/103 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ehdi paljon maistumaan, kun heittää puoli lusikallista vajaaseen puolikkaaseen juomalasilliseen vettä ja heittää huiviinsa ja äkkiä toinen puoli lasia vettä päälle. Hiustenkasvuun ei ole vaikuttanut oikein mitenkään, mutta vuosien polvikivut on hävinneet aika pitkälti kokonaan.

Ihan sama minulla!

Ihosta ja hiuksista minäkään en osaa sanoa (ovat aina olleet kunnossa), mutta jatkuva sorminivelten kipu on pysynyt poissa. 

(Tilaan jauhoa hevoskaupasta 2,5 kilon ämpärin, tulee paljon halvemmaksi)

Vierailija
79/103 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin meidän koira on hyötynyt siitä, on isoa rotua ja kesällä alkoi tulla nivelvaivoja. Ei suostunut lähtemään lenkeille ja ylösnousussa ja rappusissa oli hankaluuksia. Kipulääkettä kului. Lopetuskin kävi jo mielessä :( Aloin syöttää sille ruuan mukana Arthro Balans Plus-nimisiä tabletteja, joissa on msm:ää, glukosamiinia, kondroitiinisulfaattia ja c-vitamiinia. Nyt lenkit taas sujuu melkein entiseen malliin ja koiralla selvästi parempi olo, kipulääkkeen antaminenkin on lopetettu. Miksei se ihmiselläkin toimisi, ainakaan ei ole mistään plasebo-vaikutuksesta kyse.

Vierailija
80/103 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekonivel ,olkapää säryyt ,kovettumat kantapäissä ,hennot hiukset ? reilun vuoden käytön jälkeen ei em.oireista vaivaa , mutta rinnat kasvoivat lähes kahdella kuppikoolla ,nyt B-kuppi !! Mutta olen keski ikäinen MIES !!!!! hyvä tuote kaikkinensa !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi