Mies lähtee reissuun. Kuinka juhlistaa yksinoloa?
Mies lähtee reilun viikon reissulle, joten saan kerrankin olla yksin kotona. Vinkkejä miten parhaiten käyttää tämä ihana tilaisuus? Seksijutut voi suosiolla jättää pois.
Kommentit (101)
Ymmärtäisin, jos lapset lähtisivät leirille, mutta juhlistaa miehen lähtöä työmatkalle??
Jospa viettäisit intensiivisen sauvahetken.
Tee ja nauti just niistä asioista kuin haluat miten haluat.
On se sitten ruoka, juoma, liikunta, elokuva tai jokin muu harrastus.
Näin ainakin itse juhlistaisin yksin oloa.
Ja kyllä, ihan yksin kotona olo on sen verran harvinaista, että on siinä vähän juhlan tuntua.
Ap:n asenne miehen reissuun on poikkeuksellinen, kun olen huomannut, että usein pitkään yhdessä ollessa avio-/avoliitossa naiset tulevat riippuvaisiksi miehestään, eivätkä osaa olla edes Viikkoa yksin. Esim. Mun isä on ollut melkein 30v naimisissa vaimonsa kanssa, ja isäni olisi päässyt 300km päähän tuetulle 6pv kylpylälomalle, mutta hänen vaimonsa sanoi, ettei se käy, kun ei hän halua jäädä yksin kotiin.
Itse olisin vastaavassa tilanteessa innoissani, ottaisin sen niin, että saan tehdä omia juttuja, tavata kavereita jne.
Minullakin vapun aikaan mies reissussa pari päivää.
Kerrankin käytössä koko asunto niin voin lajitella keräilykokoelmani kunnolla ja ajan kanssa kun kaikki tila käytössä.
Osta The Sims 4-peli ja ala pelaamaan tuntikaupalla!<3
Kutsut Jeromen kylään, kuuntelette 70-l discomusaa, grillaatte, saunotte ja ehkä kerran naida napsautatte.
Mä niin kaipaan yksinoloa. Ennen mies oli n. 1/4 ajasta työmatkoilla. Nyt korona-aikana on ollut yhteensä poissa pari viikkoa.
Mä juhlistan yksinoloa pukeutumalla erityisen rumasti, myös yöllä. Olen pitkissä kalsareissa ja mekossa päivällä ja nukun kylpytakkssa. Haen sushia ja valkoviiniä.
Ap halusi, että seksijutut jätetään pois, mutta kyllä se on mulle ihan suurimpia pointteja. Nautiskelen itsekseni useamman kerran päivässä ihan rauhassa. Voin katsella myös teemaan sopivia leffoja tms.
Miksi sinun erityisesti pitäisi juhlistaa tätä hetkeä? Mitä helvettiä?
Et osaa olla kotonasi oma itsesi, kun puoliso on paikalla, mutta hänen lähdettyään päästät oman itsesi irti vai mitä tarkoitat?
Oispa kamalaa, kun puoliso innostuisi noin, kun lähden kotoa pois..
Toivottavasti puolisosi tajuaa, mitä lopulta ajattelet hänestä.
Vierailija kirjoitti:
rakastaja nylkynen kirjoitti:
Hae pattereita laatikollinen ja liukkaria , sit perspäristin soimaan, Tai soita minulle,
Kyllä ne on kuule papparainen nykyajan lelut ihan usb-portista ladattavia
- käyttötuki sivusta
-varo ylikuumenemista voipi römpsäs tussahtaa. terv 32-v
Minä nautin, kun mies on muutaman päivän pois kotoa. Teen mitä huvittaa, teen itselleni sellaista ruokaa, josta tykkään eikä tarvitse ottaa miehen mieltymyksiä huomioon. Ihan kuin lomalla olisi.
Kamala liitto, jos ei voit tehdä mitä haluaa puolisonsa kanssa vaan silloin kun puoliso on poissa.
Vierailija kirjoitti:
Minä nautin, kun mies on muutaman päivän pois kotoa. Teen mitä huvittaa, teen itselleni sellaista ruokaa, josta tykkään eikä tarvitse ottaa miehen mieltymyksiä huomioon. Ihan kuin lomalla olisi.
Kuulostaa ihan hirveältä ettei voi tehdä mitä haluaa muuten ja ruuatkin pitää tehdä miehen mieltymyksen mukaan. Apua apua, ihan kauheita liittoja sanon minä.
samma posvenska kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
rakastaja nylkynen kirjoitti:
Hae pattereita laatikollinen ja liukkaria , sit perspäristin soimaan, Tai soita minulle,
Kyllä ne on kuule papparainen nykyajan lelut ihan usb-portista ladattavia
- käyttötuki sivusta
-varo ylikuumenemista voipi römpsäs tussahtaa. terv 32-v
Olen kuitenkin aina kuumempi
Milloin teistä on tullut tuollaisia miesten mielestelijöitä?
Juhlistaa?