Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lähtee reissuun. Kuinka juhlistaa yksinoloa?

Vierailija
06.04.2022 |

Mies lähtee reilun viikon reissulle, joten saan kerrankin olla yksin kotona. Vinkkejä miten parhaiten käyttää tämä ihana tilaisuus? Seksijutut voi suosiolla jättää pois.

Kommentit (101)

Vierailija
21/101 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastaja nylkynen kirjoitti:

Hae pattereita laatikollinen ja liukkaria , sit perspäristin soimaan, Tai soita minulle,

Sinulle soittaminen on kieltämättä sama asia kuin laittaisi perspäristimen soimaan.

Vierailija
22/101 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oispa kamalaa, kun puoliso innostuisi noin, kun lähden kotoa pois.. 

Oispa kamalaa, jos puoliso ei ymmärtäisi innostustani kerrankin viettää aikaa yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/101 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä nautin, kun mies on muutaman päivän pois kotoa. Teen mitä huvittaa, teen itselleni sellaista ruokaa, josta tykkään eikä tarvitse ottaa miehen mieltymyksiä huomioon. Ihan kuin lomalla olisi.

Kuulostaa ihan hirveältä ettei voi tehdä mitä haluaa muuten ja ruuatkin pitää tehdä miehen mieltymyksen mukaan. Apua apua, ihan kauheita liittoja sanon minä. 

Mies nyt tykkää tuhdimmasta ruuasta mitä minä. Koska olen ainoa joka kokkaa, joudun tekemään ruokaa kellon mukaan, sillä mies on nälkäinen töistä tullessaan. Yksin ollessa en vilkaise kelloon päinkään. Ehkä minä olen liiaksi toisia ajatteleva, voisin olla itsekkäämpi.

Vierailija
24/101 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mita vattua, saat olla oma itsesi kotona ,kun äijä lähtee reissuun? Ihan oikeasti? 

Vierailija
25/101 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on jatkuvasti yhdessä, on se mukava välillä olla yksin. Minäkin olen just nyt viiden päivän "lomalla", kun puoliso lähti reissuun. Jes!

Vierailija
26/101 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oispa kamalaa, jos puoliso ei ymmärtäisi innostustani kerrankin viettää aikaa yksin.

No voihan sitä lähteä kotoa pois vaikka useammin kerran, mutta ei tuolla ajatuksella? Jotain pahasti vialla, jos toisen poissa olosta innostuu. 

Vierailija
27/101 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko te jotan lähiriippuvaisia, kun puolison poissa oli tekee tuollaisen reaktion? 

Vierailija
28/101 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda lukot, heitä miehen kamat pihalle?

Vierailija
29/101 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voihan sitä lähteä kotoa pois vaikka useammin kerran, mutta ei tuolla ajatuksella? Jotain pahasti vialla, jos toisen poissa olosta innostuu. 

Ei tuota sanaa "innostua" tai "juhlistaa" tarvitse ottaa noin vakavasti. Kyseessä on kuin ylimääräinen vapaapäivä keskellä viikkoa, ei karnevaalit.

Vierailija
30/101 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä haluaisi tuohon tilanteeseen, että puolison poissa olo olisi juhlimisen arvoinen. 

Vierailija
31/101 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahmit tietenkin,  tai tunne-syömisestähän se vaan on siis .

Vierailija
32/101 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et osaa olla kotonasi oma itsesi, kun puoliso on paikalla, mutta hänen lähdettyään päästät oman itsesi irti vai mitä tarkoitat? 

Päinvastoin on oma itsensä. Sen takia kai kyseleekin, että mitä erityistä nyt tekisi, kun on tilaisuus olla yksin.

Vierailija
33/101 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuota sanaa "innostua" tai "juhlistaa" tarvitse ottaa noin vakavasti. Kyseessä on kuin ylimääräinen vapaapäivä keskellä viikkoa, ei karnevaalit.

Ja sitä pitää ihan juhlia? 

Vierailija
34/101 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalsarikännit ja pizzaa!

Vierailija
35/101 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä horiset?

Vierailija
36/101 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö miehenne, että te ihan juhlitte, kun voitte olla heistä erossa? 

Vierailija
37/101 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä haluaisi tuohon tilanteeseen, että puolison poissa olo olisi juhlimisen arvoinen. 

Tämä.

Vierailija
38/101 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

rakastaja nylkynen kirjoitti:

Hae pattereita laatikollinen ja liukkaria , sit perspäristin soimaan, Tai soita minulle,

Sinulle soittaminen on kieltämättä sama asia kuin laittaisi perspäristimen soimaan.

Tähän asti ovat kädestä pitäen kiitelleet jotka ei ole pyörtyneet.

Vierailija
39/101 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi ottaa vakavasti naisia, jotka iloitsevat, kun mies lähtee pois.

Vierailija
40/101 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän kyse olekaan usein tapahtuvasta poissa olosta. Sen takia siitä pitää nauttia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän