Mies lähtee reissuun. Kuinka juhlistaa yksinoloa?
Mies lähtee reilun viikon reissulle, joten saan kerrankin olla yksin kotona. Vinkkejä miten parhaiten käyttää tämä ihana tilaisuus? Seksijutut voi suosiolla jättää pois.
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
Oispa kamalaa, kun puoliso innostuisi noin, kun lähden kotoa pois..
Oispa kamalaa, jos puoliso ei ymmärtäisi innostustani kerrankin viettää aikaa yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä nautin, kun mies on muutaman päivän pois kotoa. Teen mitä huvittaa, teen itselleni sellaista ruokaa, josta tykkään eikä tarvitse ottaa miehen mieltymyksiä huomioon. Ihan kuin lomalla olisi.
Kuulostaa ihan hirveältä ettei voi tehdä mitä haluaa muuten ja ruuatkin pitää tehdä miehen mieltymyksen mukaan. Apua apua, ihan kauheita liittoja sanon minä.
Mies nyt tykkää tuhdimmasta ruuasta mitä minä. Koska olen ainoa joka kokkaa, joudun tekemään ruokaa kellon mukaan, sillä mies on nälkäinen töistä tullessaan. Yksin ollessa en vilkaise kelloon päinkään. Ehkä minä olen liiaksi toisia ajatteleva, voisin olla itsekkäämpi.
Mita vattua, saat olla oma itsesi kotona ,kun äijä lähtee reissuun? Ihan oikeasti?
Kun on jatkuvasti yhdessä, on se mukava välillä olla yksin. Minäkin olen just nyt viiden päivän "lomalla", kun puoliso lähti reissuun. Jes!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oispa kamalaa, jos puoliso ei ymmärtäisi innostustani kerrankin viettää aikaa yksin.
No voihan sitä lähteä kotoa pois vaikka useammin kerran, mutta ei tuolla ajatuksella? Jotain pahasti vialla, jos toisen poissa olosta innostuu.
Oletteko te jotan lähiriippuvaisia, kun puolison poissa oli tekee tuollaisen reaktion?
Vaihda lukot, heitä miehen kamat pihalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voihan sitä lähteä kotoa pois vaikka useammin kerran, mutta ei tuolla ajatuksella? Jotain pahasti vialla, jos toisen poissa olosta innostuu.
Ei tuota sanaa "innostua" tai "juhlistaa" tarvitse ottaa noin vakavasti. Kyseessä on kuin ylimääräinen vapaapäivä keskellä viikkoa, ei karnevaalit.
En ikinä haluaisi tuohon tilanteeseen, että puolison poissa olo olisi juhlimisen arvoinen.
Ahmit tietenkin, tai tunne-syömisestähän se vaan on siis .
Vierailija kirjoitti:
Et osaa olla kotonasi oma itsesi, kun puoliso on paikalla, mutta hänen lähdettyään päästät oman itsesi irti vai mitä tarkoitat?
Päinvastoin on oma itsensä. Sen takia kai kyseleekin, että mitä erityistä nyt tekisi, kun on tilaisuus olla yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuota sanaa "innostua" tai "juhlistaa" tarvitse ottaa noin vakavasti. Kyseessä on kuin ylimääräinen vapaapäivä keskellä viikkoa, ei karnevaalit.
Ja sitä pitää ihan juhlia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä horiset?
Tietääkö miehenne, että te ihan juhlitte, kun voitte olla heistä erossa?
Vierailija kirjoitti:
En ikinä haluaisi tuohon tilanteeseen, että puolison poissa olo olisi juhlimisen arvoinen.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
rakastaja nylkynen kirjoitti:
Hae pattereita laatikollinen ja liukkaria , sit perspäristin soimaan, Tai soita minulle,
Sinulle soittaminen on kieltämättä sama asia kuin laittaisi perspäristimen soimaan.
Tähän asti ovat kädestä pitäen kiitelleet jotka ei ole pyörtyneet.
En voi ottaa vakavasti naisia, jotka iloitsevat, kun mies lähtee pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän kyse olekaan usein tapahtuvasta poissa olosta. Sen takia siitä pitää nauttia.
Sinulle soittaminen on kieltämättä sama asia kuin laittaisi perspäristimen soimaan.