Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perjantaina jään eläkkeelle pitkän työuran jälkeen ja olen saanut kaiken: omakotitalon, kaksi kappalein hienoja autoja, mökin halutun järjen rannalta, lapsia ja lapsenlapsia. Niin moni sanaan aikaan koulussa ollut ei ole saanut mitään!

Vierailija
06.04.2022 |

Moni asuu heistä edelleen vuokralla ja nostaa tukia jne. Täysin epäonnistuneita silmissäni. Omaa elämääni kuvaa sana menestys. Kaikessa, mihin ryhdyin, myös menestyin. Nyt on aika nauttia tämän menestyksen hedelmiä eläkepäivien levossa. Madeira jo siintää. :)

T. 64 v

Kommentit (143)

Vierailija
41/143 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kel onni on, se onnen kätkeköön."

Nyt meni helmiä sialle.

Vierailija
42/143 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tyhmänä teit töitä tuohon ikään saakka? Itse jäin viime vuonna 35-vuotiaana eläkkeelle ja rahaa on oikeasti ja paljon (koska en ole tyhmä). Vuokra-asunto se minullakin Suomessa on tosin vietän siellä aikaa normaalisti ainoastaan kesäisin. On idioottimaista pistää Suomeen rahaa kiinni johonkin talonrähjään puhumattakaan autoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/143 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen korkeasti koulutettu, mutta köyhä kunnan virkamies. Täytyy myöntää, että kadehdin kaikkia aloittajan tapaisia onnistujia. Itselläni ei tule olemaan tuollaista elämää, sillä olen jo 55-vuotias ja asun vaatimattomasti rivitalokaksiossa. Muuta ei juuri olekaan.

Onneksi olkoon oman onnensa seppä!

Vierailija
44/143 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kel onni on, se onnen kätkeköön."

Nyt meni helmiä sialle.

😂 Jep. Ai kauheeta on meitä kyllä moneen junaan, tuli aloituksesta mieleen ex-naapuri kun se alkoi aina selittää jotain taidekaupoistaan tai lastensa saavutuksista. Ekalla kerralla luulin että tää on joku läppä mutta ei se ollut 😬

Vierailija
45/143 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisillahan käy hyvä tuuri kaikessa, tottahan se on. Itsekin olen kohta eläkeiässä, mutta ei ole ollut samanlaista tuuria. Yksin elän, yksin maksan pientä asuntoa vielä vuosia eläkkeelläkin. Lapsiakin on vain yksi ja yksin hänet kasvatin. Olen aina ollut kateellinen perheellisille, joilla on kaksi maksajaa kaikille laskuille. Onhan se hyvä ja helppoa kahden palkalla hankkia vaikka mitä, mutta elämä ei ole aina tasapuolista.

Aloittaja kenties arveli saavansa ketjuun kanssaihmettelijöitä, mutta kävikin päinvastoin.

Joskus kannattaa olla hiljaa tyytyväinen. Itsestänikin tuntuu että nyt eriarvoisuutta korostettiin ihan huolella.

Vierailija
46/143 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen korkeasti koulutettu, mutta köyhä kunnan virkamies. Täytyy myöntää, että kadehdin kaikkia aloittajan tapaisia onnistujia. Itselläni ei tule olemaan tuollaista elämää, sillä olen jo 55-vuotias ja asun vaatimattomasti rivitalokaksiossa. Muuta ei juuri olekaan.

Onneksi olkoon oman onnensa seppä!

Olet henkisest paljon rikkaampi kuin tuo köyhä aloittaja.

Vierailija
47/143 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autot ja järvet on korostettu ylistävin adjektiivein.

Lapset ja lapsenlapset ei.

Eli ne olivat pettymyksiä, kenties?

Vai muuten vaan ei-niin-tärkeitä?

48/143 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen miettinyt, että mitäköhän mun entisille koulukavereille kuuluu. Luulen, että monella ei mene kovin hyvin.

Vierailija
49/143 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahallinen provoaloitus. Tähän lankaan sitten menivät.

Vierailija
50/143 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hellanlettas, mitä kateutta täällä on! Huh, huh. Et vaan kyennyt samaan ja sillä siisti. Raha liikkuu kohti suurempaa älykkyyttä, todennäköisesti siis poispäin sinusta. Tyydy osaasi. Ei menestyjät syyttä menesty!

AP

Vierailija
51/143 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin varmaan. 😂Mutta mitään noista et mukaasi saa hautaan. Vai meneekö ap krematorioon? 😊

Joten miksi kehuskella tuollaisilla asioilla? 🤣

Vierailija
52/143 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolessasi noinkin saavutukset nollaantuu. Halusit tai et.

Vierailija
53/143 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kusipääkin olet. Itku pitkästä ilosta,mulggu.

Vierailija
54/143 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko ap: n oikeasti ajattelevan noin. Kuhan provosoi muita.

Vierailija
55/143 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian läpinäkyvä trollaus. Et sä kyllä äidinkielessä etkä ainekirjoituksessa hyvä ollut. Jos mä opettajana arvostelisin tämmöisen niin pyytäisin keksimään uuden. Ilman kirjoitusvirheitä ja vähän jännempi juoni.

Vierailija
56/143 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hellanlettas, mitä kateutta täällä on! Huh, huh. Et vaan kyennyt samaan ja sillä siisti. Raha liikkuu kohti suurempaa älykkyyttä, todennäköisesti siis poispäin sinusta. Tyydy osaasi. Ei menestyjät syyttä menesty!

AP

Kateutta mille? Huonolle jutulle? Vaikka provojen taso onkin laskenut täällä palstalla kuin lehmän häntä niin tässä ei ollut edes yritystä.

Vierailija
57/143 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lasketa, jos ei oo sijoitusasuntoja

Vierailija
58/143 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

👏🍾🥂

Vierailija
59/143 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti yrität päteä surkeana täällä anonyymillä palstalla.

Vierailija
60/143 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täydellä työuralla pitäisi saada enemmän kuin nuhainen ok-talo ja 2 autoa. Minulla oli jo 42-vuotiaana velaton 430 tonnin asunto Helsingissä. Autoja ei tosin ollut yhtäkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän