Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perjantaina jään eläkkeelle pitkän työuran jälkeen ja olen saanut kaiken: omakotitalon, kaksi kappalein hienoja autoja, mökin halutun järjen rannalta, lapsia ja lapsenlapsia. Niin moni sanaan aikaan koulussa ollut ei ole saanut mitään!

Vierailija
06.04.2022 |

Moni asuu heistä edelleen vuokralla ja nostaa tukia jne. Täysin epäonnistuneita silmissäni. Omaa elämääni kuvaa sana menestys. Kaikessa, mihin ryhdyin, myös menestyin. Nyt on aika nauttia tämän menestyksen hedelmiä eläkepäivien levossa. Madeira jo siintää. :)

T. 64 v

Kommentit (143)

Vierailija
141/143 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään minä jäin eläkkeelle.vuolain onnentervehdyksn kollegoiltani. Minua jäädään kaipaamaan. Monella oli kyyneleet silmissä! Mutta nyt on aika mennä eteenpäin, nautiskella omista saavutuksista levollisin mielin, eläkepäiväni ovat taloudellisesti enemmän kuin turvatut. Olen onnistunut siinä, mitä moni on tavoitellut, mutta katkerasti on epäonnistunut. Levollisin mielin hiljennyn pääsiäisen viettoon Funchalin lämpimien aaltojen syleilyssä rakkaitteni läsnäollessa.

AP

No hienoa. Minua on aurinko ja oma lämmin uima-allas hyväillyt jo vuodesta 2013 ja olen vasta 61–v eikä ole vuosikymmeniin enää tarvinnut töitä tehdä.

Kehottaisin kuitenkin ehkä sinuakin pysyttelemään lämpimässä uima-altaassa, ellei sitten Atlantin 17.9C ole mielestäsi lämmintä vettä. Eikä se lämpimimmillänkään elokuussa ole kuin keskimäärin +23C.

Tämä. Mutta ap on niin erinomainen, että hän varmaan viihtyy siellä Atlantissakin huhtikuussa. Voivat paikalliset sitten ihmetellä.

Vierailija
142/143 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö tuota otsikkoa olisi kannattanut tiivistää jotenkin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/143 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen korkeasti koulutettu, mutta köyhä kunnan virkamies. Täytyy myöntää, että kadehdin kaikkia aloittajan tapaisia onnistujia. Itselläni ei tule olemaan tuollaista elämää, sillä olen jo 55-vuotias ja asun vaatimattomasti rivitalokaksiossa. Muuta ei juuri olekaan.

Onneksi olkoon oman onnensa seppä!

Ei vaatimattomasti asumisessa ja elämisessä ole mitään vikaa. Hyvät ihmissuhteet tekee onnelliseksi. Samoin se, että tekee itse hyvää muille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän