Perjantaina jään eläkkeelle pitkän työuran jälkeen ja olen saanut kaiken: omakotitalon, kaksi kappalein hienoja autoja, mökin halutun järjen rannalta, lapsia ja lapsenlapsia. Niin moni sanaan aikaan koulussa ollut ei ole saanut mitään!
Moni asuu heistä edelleen vuokralla ja nostaa tukia jne. Täysin epäonnistuneita silmissäni. Omaa elämääni kuvaa sana menestys. Kaikessa, mihin ryhdyin, myös menestyin. Nyt on aika nauttia tämän menestyksen hedelmiä eläkepäivien levossa. Madeira jo siintää. :)
T. 64 v
Kommentit (143)
eikö tuota otsikkoa olisi kannattanut tiivistää jotenkin...
Vierailija kirjoitti:
Olen korkeasti koulutettu, mutta köyhä kunnan virkamies. Täytyy myöntää, että kadehdin kaikkia aloittajan tapaisia onnistujia. Itselläni ei tule olemaan tuollaista elämää, sillä olen jo 55-vuotias ja asun vaatimattomasti rivitalokaksiossa. Muuta ei juuri olekaan.
Onneksi olkoon oman onnensa seppä!
Ei vaatimattomasti asumisessa ja elämisessä ole mitään vikaa. Hyvät ihmissuhteet tekee onnelliseksi. Samoin se, että tekee itse hyvää muille.
Tämä. Mutta ap on niin erinomainen, että hän varmaan viihtyy siellä Atlantissakin huhtikuussa. Voivat paikalliset sitten ihmetellä.