Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perjantaina jään eläkkeelle pitkän työuran jälkeen ja olen saanut kaiken: omakotitalon, kaksi kappalein hienoja autoja, mökin halutun järjen rannalta, lapsia ja lapsenlapsia. Niin moni sanaan aikaan koulussa ollut ei ole saanut mitään!

Vierailija
06.04.2022 |

Moni asuu heistä edelleen vuokralla ja nostaa tukia jne. Täysin epäonnistuneita silmissäni. Omaa elämääni kuvaa sana menestys. Kaikessa, mihin ryhdyin, myös menestyin. Nyt on aika nauttia tämän menestyksen hedelmiä eläkepäivien levossa. Madeira jo siintää. :)

T. 64 v

Kommentit (143)

Vierailija
21/143 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ja menestystä myös jatkoon!

Vierailija
22/143 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Madeiralle, jos sinulta kerran löytyy jo täältä kaikki mitä ihminen tarvitsee? 🤔 tai ehkä et olekaan niin tyytyväinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/143 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon sulle sydänkohtausta ensiyölle.

Kateellinen

Mää käyn kuseen haudalle sitten!!

Vierailija
24/143 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja saattaa olla tosissaan. Surullista. Voin kuvitella, miten hän menee Madeiralle ja yrittää selvitä suomella ja muutamalla väärin lausutulla sanalla englantia.

Vierailija
25/143 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivat sulle. Minäkin olen tyytyväinen elämääni, mutta eniten siihen vaikuttaa terve kohtalaisen kiltti lapsi, hyvä puoliso ja joustava työ jossa teen hyödyllsiä asioita ja josta maksetaan hyvin.

Tässä yhtälössä talo mökki ja autot on sivuseikkoja.

Vierailija
26/143 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylpeys käy lankeemuksen edellä.

Jos sinua ei ole vielä riisuttu kovuudestasi ja ylpeydestäsi, se saattaa olla nurkan takana. Heti eläkepäivien alkuun.

Puratko pahaa oloasi muihin 🤮

Vierailija
27/143 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omakehu haisee. Olet joko trolli, joka yrittää saada AV-palstalaisia masentumaan ja tuntemaan huonoa oloa omasta elämästään, tai sitten olet harvinaisen itseään täynnä oleva tyyppi. Menestyneissä ihmisissä on paljon fiksuja tyyppejä, mutta osalle nousee kusi päähän ja kuvittelevat olevansa parempia kuin muut vain sen vuoksi, että on ollut onnea elämässä.

Ap haluaa ruoskia itseään, nauttii siitä, että palstalaiset oikein kunnolla kurmuuttavat :D.  Kunnon haukut antavat tylsään elämään pikkusen särmää.

Huvinsa kullakin.

Vierailija
28/143 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoikka vaimo? Seisooko?

Etkö ole kuullut sanontaa "Vanhan miehen seksiä on raha."? Pohdipa aloitusta tämän sanonnan valossa, ehkä sieltä rivien välistä löytyy vastaus tuohon jälkimmäiseen kysymykseesi.

Vierailija
29/143 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haiseva impotentti-läski. Vaimosi on varmaan ylpeä jalkasilsastasi.

Taisi osua kohdalleen.

Vierailija
30/143 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voit olla onnellinen. Monen kohtalo on kohdata vaikeuksia.

Vierailija
31/143 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon saanu nuo kaikki paitsi lapsenlapset vaikka ikää 40v ja en ole käynyt moneen vuoteen töissä.

Vierailija
32/143 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap unohti itsekehunsa keskellä luetteloida muumimukiensa, Aalto-maljakoidensa, Iittalan lasiensa ja Arabian kuppiensa ja kulhojensa lukumäärän.

Vierailija
33/143 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Madeiralle, jos sinulta kerran löytyy jo täältä kaikki mitä ihminen tarvitsee? 🤔 tai ehkä et olekaan niin tyytyväinen?

Ilmeisesti ei ole kuitenkaan niin menestynyt, että olisi ollut varaa ostaa talviasunto Nizzasta.

Vierailija
34/143 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haiseva impotentti-läski. Vaimosi on varmaan ylpeä jalkasilsastasi.

Liian mietoa läiskimistä! Ap haluaa kunnolla pataan. 

Vierailija
35/143 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menestys ei tuo näköjään ystävällistä ja miellyttävää luonnetta.

Vierailija
36/143 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kehuskelee miehensä hankkimalla omaisuudella.

Vierailija
37/143 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5 mutta repesin tälle ääneen koska mun eno on oikeesti aloituksen kaltainen tyyppi, kaikki jotka sen ihmisen kanssa on tekemisissä tietää että enemmän tai vähemmän joutuu huultaan puremaan kun niitä sen brassailuja kuuntelee. Mun äiti on kertonut millanen lapsuus niillä oli niin koitan parhaani mukaan kuitenkin ymmärtää.

Vierailija
38/143 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähden kyllä nyt baariin juomaan olutta.

Vierailija
39/143 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kel onni on, se onnen kätkeköön."

Vierailija
40/143 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän nuo lastenlapsia lukuunottamatta on tosi monilla jo vähän päälle nelikymppisenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän