Perjantaina jään eläkkeelle pitkän työuran jälkeen ja olen saanut kaiken: omakotitalon, kaksi kappalein hienoja autoja, mökin halutun järjen rannalta, lapsia ja lapsenlapsia. Niin moni sanaan aikaan koulussa ollut ei ole saanut mitään!
Moni asuu heistä edelleen vuokralla ja nostaa tukia jne. Täysin epäonnistuneita silmissäni. Omaa elämääni kuvaa sana menestys. Kaikessa, mihin ryhdyin, myös menestyin. Nyt on aika nauttia tämän menestyksen hedelmiä eläkepäivien levossa. Madeira jo siintää. :)
T. 64 v
Kommentit (143)
Miksi Madeiralle, jos sinulta kerran löytyy jo täältä kaikki mitä ihminen tarvitsee? 🤔 tai ehkä et olekaan niin tyytyväinen?
Vierailija kirjoitti:
Toivon sulle sydänkohtausta ensiyölle.
Kateellinen
Mää käyn kuseen haudalle sitten!!
Aloittaja saattaa olla tosissaan. Surullista. Voin kuvitella, miten hän menee Madeiralle ja yrittää selvitä suomella ja muutamalla väärin lausutulla sanalla englantia.
Kivat sulle. Minäkin olen tyytyväinen elämääni, mutta eniten siihen vaikuttaa terve kohtalaisen kiltti lapsi, hyvä puoliso ja joustava työ jossa teen hyödyllsiä asioita ja josta maksetaan hyvin.
Tässä yhtälössä talo mökki ja autot on sivuseikkoja.
Ylpeys käy lankeemuksen edellä.
Jos sinua ei ole vielä riisuttu kovuudestasi ja ylpeydestäsi, se saattaa olla nurkan takana. Heti eläkepäivien alkuun.
Puratko pahaa oloasi muihin 🤮
Vierailija kirjoitti:
Omakehu haisee. Olet joko trolli, joka yrittää saada AV-palstalaisia masentumaan ja tuntemaan huonoa oloa omasta elämästään, tai sitten olet harvinaisen itseään täynnä oleva tyyppi. Menestyneissä ihmisissä on paljon fiksuja tyyppejä, mutta osalle nousee kusi päähän ja kuvittelevat olevansa parempia kuin muut vain sen vuoksi, että on ollut onnea elämässä.
Ap haluaa ruoskia itseään, nauttii siitä, että palstalaiset oikein kunnolla kurmuuttavat :D. Kunnon haukut antavat tylsään elämään pikkusen särmää.
Huvinsa kullakin.
Vierailija kirjoitti:
Hoikka vaimo? Seisooko?
Etkö ole kuullut sanontaa "Vanhan miehen seksiä on raha."? Pohdipa aloitusta tämän sanonnan valossa, ehkä sieltä rivien välistä löytyy vastaus tuohon jälkimmäiseen kysymykseesi.
Vierailija kirjoitti:
Haiseva impotentti-läski. Vaimosi on varmaan ylpeä jalkasilsastasi.
Taisi osua kohdalleen.
No voit olla onnellinen. Monen kohtalo on kohdata vaikeuksia.
Mä oon saanu nuo kaikki paitsi lapsenlapset vaikka ikää 40v ja en ole käynyt moneen vuoteen töissä.
Ap unohti itsekehunsa keskellä luetteloida muumimukiensa, Aalto-maljakoidensa, Iittalan lasiensa ja Arabian kuppiensa ja kulhojensa lukumäärän.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Madeiralle, jos sinulta kerran löytyy jo täältä kaikki mitä ihminen tarvitsee? 🤔 tai ehkä et olekaan niin tyytyväinen?
Ilmeisesti ei ole kuitenkaan niin menestynyt, että olisi ollut varaa ostaa talviasunto Nizzasta.
Vierailija kirjoitti:
Haiseva impotentti-läski. Vaimosi on varmaan ylpeä jalkasilsastasi.
Liian mietoa läiskimistä! Ap haluaa kunnolla pataan.
Menestys ei tuo näköjään ystävällistä ja miellyttävää luonnetta.
Ap kehuskelee miehensä hankkimalla omaisuudella.
1/5 mutta repesin tälle ääneen koska mun eno on oikeesti aloituksen kaltainen tyyppi, kaikki jotka sen ihmisen kanssa on tekemisissä tietää että enemmän tai vähemmän joutuu huultaan puremaan kun niitä sen brassailuja kuuntelee. Mun äiti on kertonut millanen lapsuus niillä oli niin koitan parhaani mukaan kuitenkin ymmärtää.
Mä lähden kyllä nyt baariin juomaan olutta.
"Kel onni on, se onnen kätkeköön."
Kyllähän nuo lastenlapsia lukuunottamatta on tosi monilla jo vähän päälle nelikymppisenä.
Onnea ja menestystä myös jatkoon!