Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omien rintojen koskettelu, muita?

Vierailija
27.09.2015 |

Onko muilla naisilla tätä tapaa? Kotona, kun ei ole rintsikoita päällä, koskettelen aina rintoja ja nännejäni. En siis mitenkään seksuaalisessa mielessä, vain muuten vaan. Kumppanit ovat ihmetelleet, välillä tuntuu, että jotkut ovat jopa ärsyyntyneet siitä. Teettekö muut naiset samaa? 

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:14"]

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 21:28"]

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 20:52"]

Mä teen samaa :D Samoin hiplailen korvanlehtiä ja pimperoa. Ja en tosiaan missään seksimielessä, muuten vaan :D n22

[/quote]

Hyi yök miten tyhmää! Ihan sairasta selittää siitä vielä tänne. Ja turhaa tuommoinen hipelöinti, hyi. Mä en koskaan "muuten vain ja huvikseni" koskettele, miksi hitossa tekisin niin? Masturboidessa on hieman asia erikseen.

[/quote]

No hyi hyi vaan itsellesi. Vähän huolestuttavaa, että oman kropan koskettelu on mielestäsi "yököttävää".

[/quote]

No ei tietenkään ole minusta koskettaminen yököttävää, koskenhan itseeni koko ajan, mutta en ole niin itserakas, että tekisin tällaisia aloituksia, saati, että mua jotenkin "kiinnostais" hivellä omia rintojani arkisesti ollessani!

Vierailija
42/44 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

teen, mutta nautin kuitenkin siitä jos saan mieheni koskettelemaan niitä sängyssä. raskauden jäljiltä rintani jäivät isommiksi ja paljon herkemmiksi. ennen ihmettelin miksi rintojen koskettelusta puhutaan niin paljon mutta nyt ymmärrän. <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen ja joskus pelkään, että ajatuksissani alan hiplata ja hieroa vaikka töissä.

Vierailija
44/44 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva kuulla.. :) Miten kumppanit tuohon ovat suhtautuneet?

AP

Oyto kysymys. Kai ihminen nyt saa rintojaan pidellä. Pitäähän ne tarkistaa myös kyhmyjen varalta.