Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erovanhempi, milloin ikävä helpotti?

Vierailija
27.09.2015 |

Ikävä lapsiin siis? Meillä kohta viikko-viikkosysteemi käytäntönä ja hirvittää jo nyt, miten tulee menemään. Hyvät välit on exään ja nähdään kyllä myös toisen viikkovuorolla mutta mietin, tuleeko vielä sellaista vaihetta että osaa nauttia siitä yksinolosta?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/3 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosta yli 1,5v ja ikävä ei ole vähentynyt, mutta tavallaan siihen on tottunut ja yritän ajatella sen positiivisena. Siis tunteena on kurja, mutta tavallaan kuitenkin onnellisella tavalla. Mulla on ikävä melkein koko ajan päällä nykyään, lapsia ikävä tai kun lapset on täällä niin ikävä uutta miestä. Joskus se väsyttää, mut toisaalta elän elämäni onnellisinta aikaa, kun mulla on noi rakkaat olemassa eikä enää mitään parisuhderiitoja.. En osaa oikein selittää. Vähän kuin omaa lastaan välillä melkein vihaa samalla kun kuitenkin rakastaa enemmän kuin mitään. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 20:01"]Erosta yli 1,5v ja ikävä ei ole vähentynyt, mutta tavallaan siihen on tottunut ja yritän ajatella sen positiivisena. Siis tunteena on kurja, mutta tavallaan kuitenkin onnellisella tavalla. Mulla on ikävä melkein koko ajan päällä nykyään, lapsia ikävä tai kun lapset on täällä niin ikävä uutta miestä. Joskus se väsyttää, mut toisaalta elän elämäni onnellisinta aikaa, kun mulla on noi rakkaat olemassa eikä enää mitään parisuhderiitoja.. En osaa oikein selittää. Vähän kuin omaa lastaan välillä melkein vihaa samalla kun kuitenkin rakastaa enemmän kuin mitään. :)
[/quote]
Kiitos kun vastasit, ei ole ketään keneltä kysyä lähipiirissä. :) onko teillä viikko/viikko käytössä vai minkälainen systeemi, jos saan udella? Me asutaan alle puolen kilometrin päässä toisistamme ja lasten isä haluaa tietysti lapsiaan nähdä samalla tavalla kuin minäkin. Onneksi on voitu eron jälkeen pysyä ystävinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme