Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omien rintojen koskettelu, muita?

Vierailija
27.09.2015 |

Onko muilla naisilla tätä tapaa? Kotona, kun ei ole rintsikoita päällä, koskettelen aina rintoja ja nännejäni. En siis mitenkään seksuaalisessa mielessä, vain muuten vaan. Kumppanit ovat ihmetelleet, välillä tuntuu, että jotkut ovat jopa ärsyyntyneet siitä. Teettekö muut naiset samaa? 

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä mies ole. ;) Tuli vaan mieleen tällainen, kun kumppanini on sitä ihmetelleet... Vaikka luulis olevan yhtä normaalia, kun miesten munien koskettelu, luonnollista.

AP

Vierailija
22/44 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Mutta omat rintani ovatkin olleet epävarmuuden ja harmituksen lähde niin kauan kuin muistan. Olen alle A-kuppi sekä ketunnokka. Mieheni kyllä onneksi tykkää rinnoistani ja koskettelee niitä mikä auttaa unohtamaan oman epävarmuuden. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit on kivoja. Parasta on se kun on omat, niin niitä voi hiplailla kun siltä tuntuu. Because you can!

Vierailija
24/44 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen samaa :D Samoin hiplailen korvanlehtiä ja pimperoa. Ja en tosiaan missään seksimielessä, muuten vaan :D n22

Vierailija
25/44 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt ei ole tarkoituskaan olla millään lailla hauskaa, mutta luulisi, että mahdolliset kyhmyt tulee huomattua ajoissa, kun tällaisia hiplailijoita ollaan.

Vierailija
26/44 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä istuin aika ajoin koneen/telkun ääressä käsi housuissa, ihan muuten vaan. Ja olen siis nainen.

Vierailija
27/44 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes, täällä on muitakin tissiensä koskettelijoita kuin minä! Mullakin on tapana kosketelle omia rintojani, sekä ei-seksuaalisessa että seksuaalisessa mielellä. Usein hoksaan esim. illalla telkkaria katsoessa, että olen ajatuksissani työntänyt käden paidan alle kaula-aukosta tai helmasta,  ottanut rinnan käteen ja koskettelen sitä :D Mulla vaan on niin kivat tissit, mukavan pehmeät ja just käteen sopivat.

Mies on kommentoinut tätä tapaani sanomalla, että "kyllä mäki tekisin noin, jos mulla ois tissit". 

Vierailija
28/44 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu minäkin vetelen mällit lattialle ihan ikkunasta ulos katsellessani. Ja ihan muuten vaan, en seksuaalisessa mielessä.

Vierailija
29/44 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu.. Vuoden ajan olen ottanut rintojen hieronnan tavaksi. Ja kuppikoko on kasvanut b:stä d:hen!!!

Vierailija
30/44 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 21:09"]

Juu minäkin vetelen mällit lattialle ihan ikkunasta ulos katsellessani. Ja ihan muuten vaan, en seksuaalisessa mielessä.

[/quote]

Okei. En tuomitse.

Vierailija
31/44 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 20:07"]

Nukkumaan mennessä teen niin usein. Kokeilen kai, että ovatko kivan tuntuiset ja se rentouttaa, kun vähän paijailee itseään läheisyyden kaipuussa.

[/quote]

Hyi yök, miten säälittävää.

Vierailija
32/44 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 20:06"]Voi kun olisi tussit, niin viihtyisin hyvin. t mies, munien huoltaminen ei ole mitään tisseihin verrattuna.
[/quote]

Käy ostamassa! Kaupastahan niitä saa, tusseja.

Vierailija
33/44 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 20:52"]

Mä teen samaa :D Samoin hiplailen korvanlehtiä ja pimperoa. Ja en tosiaan missään seksimielessä, muuten vaan :D n22

[/quote]

Hyi yök miten tyhmää! Ihan sairasta selittää siitä vielä tänne. Ja turhaa tuommoinen hipelöinti, hyi. Mä en koskaan "muuten vain ja huvikseni" koskettele, miksi hitossa tekisin niin? Masturboidessa on hieman asia erikseen.

Vierailija
34/44 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan koskettele. Olen normaali.

Vierailija
35/44 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 21:28"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 20:52"]

[/quote]

Hyi yök miten tyhmää! Ihan sairasta selittää siitä vielä tänne. Ja turhaa tuommoinen hipelöinti, hyi. Mä en koskaan "muuten vain ja huvikseni" koskettele, miksi hitossa tekisin niin? Masturboidessa on hieman asia erikseen.
[/quote]

Miten niin asia erikseen? Kehonosia ne ovat siinä missä muutkin.

Vierailija
36/44 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 21:28"]

[/quote]

[/quote]

Sullapas on terve suhde kroppasi kanssa, "hyi". Hyvä, että edes masturboit! 

Vierailija
37/44 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

No hyi hyi vaan itsellesi. Vähän huolestuttavaa, että oman kropan koskettelu on mielestäsi "yököttävää".

Vierailija
38/44 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 21:28"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 20:52"]

[/quote]

[/quote]
:DDDD

Vierailija
39/44 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 21:31"]

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 21:28"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 20:52"] Mä teen samaa :D Samoin hiplailen korvanlehtiä ja pimperoa. Ja en tosiaan missään seksimielessä, muuten vaan :D n22 [/quote]  Hyi yök miten tyhmää! Ihan sairasta selittää siitä vielä tänne. Ja turhaa tuommoinen hipelöinti, hyi. Mä en koskaan "muuten vain ja huvikseni" koskettele, miksi hitossa tekisin niin? Masturboidessa on hieman asia erikseen. [/quote] Miten niin asia erikseen? Kehonosia ne ovat siinä missä muutkin.

[/quote]

Niin, kiihottumismielessä ihan ymmärrettävää, huvikseen ei mitään syytä tehdä niin. Itserakasta, korkeintaan. 

Vierailija
40/44 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:12"]

[/quote]

[/quote]

Sullapas on terve suhde kroppasi kanssa, "hyi". Hyvä, että edes masturboit! 

[/quote]

Miten niin ironialla terve? Ap:kin kysyi, onko normaalia. No, ei ole!