Omien rintojen koskettelu, muita?
Onko muilla naisilla tätä tapaa? Kotona, kun ei ole rintsikoita päällä, koskettelen aina rintoja ja nännejäni. En siis mitenkään seksuaalisessa mielessä, vain muuten vaan. Kumppanit ovat ihmetelleet, välillä tuntuu, että jotkut ovat jopa ärsyyntyneet siitä. Teettekö muut naiset samaa?
Kommentit (44)
En koskaan. Mutta omat rintani ovatkin olleet epävarmuuden ja harmituksen lähde niin kauan kuin muistan. Olen alle A-kuppi sekä ketunnokka. Mieheni kyllä onneksi tykkää rinnoistani ja koskettelee niitä mikä auttaa unohtamaan oman epävarmuuden.
Tissit on kivoja. Parasta on se kun on omat, niin niitä voi hiplailla kun siltä tuntuu. Because you can!
Mä teen samaa :D Samoin hiplailen korvanlehtiä ja pimperoa. Ja en tosiaan missään seksimielessä, muuten vaan :D n22
Tämä nyt ei ole tarkoituskaan olla millään lailla hauskaa, mutta luulisi, että mahdolliset kyhmyt tulee huomattua ajoissa, kun tällaisia hiplailijoita ollaan.
Mä istuin aika ajoin koneen/telkun ääressä käsi housuissa, ihan muuten vaan. Ja olen siis nainen.
Jes, täällä on muitakin tissiensä koskettelijoita kuin minä! Mullakin on tapana kosketelle omia rintojani, sekä ei-seksuaalisessa että seksuaalisessa mielellä. Usein hoksaan esim. illalla telkkaria katsoessa, että olen ajatuksissani työntänyt käden paidan alle kaula-aukosta tai helmasta, ottanut rinnan käteen ja koskettelen sitä :D Mulla vaan on niin kivat tissit, mukavan pehmeät ja just käteen sopivat.
Mies on kommentoinut tätä tapaani sanomalla, että "kyllä mäki tekisin noin, jos mulla ois tissit".
Juu minäkin vetelen mällit lattialle ihan ikkunasta ulos katsellessani. Ja ihan muuten vaan, en seksuaalisessa mielessä.
Juu.. Vuoden ajan olen ottanut rintojen hieronnan tavaksi. Ja kuppikoko on kasvanut b:stä d:hen!!!
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 21:09"]
Juu minäkin vetelen mällit lattialle ihan ikkunasta ulos katsellessani. Ja ihan muuten vaan, en seksuaalisessa mielessä.
[/quote]
Okei. En tuomitse.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 20:07"]
Nukkumaan mennessä teen niin usein. Kokeilen kai, että ovatko kivan tuntuiset ja se rentouttaa, kun vähän paijailee itseään läheisyyden kaipuussa.
[/quote]
Hyi yök, miten säälittävää.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 20:06"]Voi kun olisi tussit, niin viihtyisin hyvin. t mies, munien huoltaminen ei ole mitään tisseihin verrattuna.
[/quote]
Käy ostamassa! Kaupastahan niitä saa, tusseja.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 20:52"]
Mä teen samaa :D Samoin hiplailen korvanlehtiä ja pimperoa. Ja en tosiaan missään seksimielessä, muuten vaan :D n22
[/quote]
Hyi yök miten tyhmää! Ihan sairasta selittää siitä vielä tänne. Ja turhaa tuommoinen hipelöinti, hyi. Mä en koskaan "muuten vain ja huvikseni" koskettele, miksi hitossa tekisin niin? Masturboidessa on hieman asia erikseen.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 21:28"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 20:52"]
[/quote]
Hyi yök miten tyhmää! Ihan sairasta selittää siitä vielä tänne. Ja turhaa tuommoinen hipelöinti, hyi. Mä en koskaan "muuten vain ja huvikseni" koskettele, miksi hitossa tekisin niin? Masturboidessa on hieman asia erikseen.
[/quote]
Miten niin asia erikseen? Kehonosia ne ovat siinä missä muutkin.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 21:28"]
[/quote]
[/quote]
Sullapas on terve suhde kroppasi kanssa, "hyi". Hyvä, että edes masturboit!
[/quote]
[/quote]
No hyi hyi vaan itsellesi. Vähän huolestuttavaa, että oman kropan koskettelu on mielestäsi "yököttävää".
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 21:28"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 20:52"]
[/quote]
[/quote]
:DDDD
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 21:31"]
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 21:28"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 20:52"] Mä teen samaa :D Samoin hiplailen korvanlehtiä ja pimperoa. Ja en tosiaan missään seksimielessä, muuten vaan :D n22 [/quote] Hyi yök miten tyhmää! Ihan sairasta selittää siitä vielä tänne. Ja turhaa tuommoinen hipelöinti, hyi. Mä en koskaan "muuten vain ja huvikseni" koskettele, miksi hitossa tekisin niin? Masturboidessa on hieman asia erikseen. [/quote] Miten niin asia erikseen? Kehonosia ne ovat siinä missä muutkin.
[/quote]
Niin, kiihottumismielessä ihan ymmärrettävää, huvikseen ei mitään syytä tehdä niin. Itserakasta, korkeintaan.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:12"]
[/quote]
[/quote]
Sullapas on terve suhde kroppasi kanssa, "hyi". Hyvä, että edes masturboit!
[/quote]
Miten niin ironialla terve? Ap:kin kysyi, onko normaalia. No, ei ole!
En mä mies ole. ;) Tuli vaan mieleen tällainen, kun kumppanini on sitä ihmetelleet... Vaikka luulis olevan yhtä normaalia, kun miesten munien koskettelu, luonnollista.
AP