Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairaanhoitajan keskipalkka 3300 e/kk

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on mediaanipalkkaa tonnin enemmän?

Vierailija
2/72 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain peruspalkka on vertailukelpoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinpä niin.. hohhoijaa.

Ja sitten kerron kuinka tämä keskustelu jatkuu.

-Kerro heti missä, hae samantien. T. hoitsu

- Linkki!!!

- Ne saa jo muutenkin liikaa liksaa. mulla vaan 1800/kk  T. lastenhoitaja

JNE, jne..

Vierailija
4/72 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo,

Kyllä 3000-4000 tuloihin pääsee helposti tekemällä 10vrk työputki ja tuplavuoroja, kun paikkaa poissaoloja.

Peruspalkka + vuorotyölisät yksinään eivät välttämättä riitä edes 3000e/kk bruttotuloihin.

Näissä vertailuissa pitäisi katsoa se tuntimäärä, mitä palkan eteen on tehty. 15e tuntipalkalla saat jonkun tunnin vääntää.

Vierailija
5/72 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskipalkka on väkisin korkea kun tekijöitä ei ole niin monessa paikassa on painettava ylitöitä, jotta saadaan potilaat hoidettua.

Vierailija
6/72 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain peruspalkka on vertailukelpoinen.

Sitten olen todella syvässä palkkakuopassa. sain peruspalkkana taloon tullessani 20 vuotta sitten 2300€ bruttona. kaikki sen jälkeen saamani itse neuvottelemani korotukset ovat vain lisiä kuten vuotuiset indeksikorotuksetkin.

yksityisen sektorin it-asiantuntija

Vierailija
7/72 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mun työ sisältä verta ja eritteitä, tartten rahaa, mä kärsin" Toivoa sopii sitten, ettei Suomi joudu sotaan.. sitten saap siivoilla paareilla aivo-ja sisäelinmuussia. Vai pötkittekö ennemmin Norjaan siistimpiin hommiin, oi "kutsumusammattilaiset"?

Vierailija
8/72 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä ei pääse mihinkään, että hoitajan palkka on Suomessa surkea ja siitä, että hoitajan työnkuva on vielä surkeampi.

Naapurimaissa sairaanhoitaja tekee vain sairaanhoitajan töitä, johtaminen on lempeää ja palkka on hyvä.

Tsemppiä kaikille työtaisteluun, minä en enää jaksa. Äänestän jaloillani.

Vierailija
9/72 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mun työ sisältä verta ja eritteitä, tartten rahaa, mä kärsin" Toivoa sopii sitten, ettei Suomi joudu sotaan.. sitten saap siivoilla paareilla aivo-ja sisäelinmuussia. Vai pötkittekö ennemmin Norjaan siistimpiin hommiin, oi "kutsumusammattilaiset"?

Miten tämä asia nyt liittyy hoitajien palkkaukseen?

Jos sota tulee niin jokainen tekee mitä käsketään. Niin sinäkin.

Vierailija
10/72 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Suomessa ei haluta maksaa hoitajille parempaa palkkaa, vaikka koulutus on tasokkaampaa kuin monissa maissa, joissa palkkaus selkeästi parempi? Olen järkyttynyt siitä kuinka mediassa jatkuvasti kirjoitetaan hoitajien ahneudesta, kuinka on järkyttävää että keskellä sotaa kehdataan vaatia isompaa palkkaa jne. Ihmiset jotka eivät tiedä hoitajien arjesta yhtään mitään. Kyllä tässä myös toinen joka on jo äänestänyt jaloillaan.

Vierailija
11/72 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pakkaan lapset autoon ja lähden.

Vierailija
12/72 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskipalkka on väkisin korkea kun tekijöitä ei ole niin monessa paikassa on painettava ylitöitä, jotta saadaan potilaat hoidettua.

Tottakai painetaan ylitöinä, säästösyistä.

Lomautuksista Tehy sensijaan on hiiren hiljaa.

Vierailija
13/72 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on oikeasti hyvä palkka koulutukseen nähden

Vierailija
14/72 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2100€ jää käteen ilman lisiä. En tee työtä josta lisiä tulisi, eli tuo on 7-15 5pvä/vko palkka kuussa.

Vierailija
15/72 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3v lukiota ja 4v amk päälle

T: sh

Vierailija
16/72 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2100€ jää käteen ilman lisiä. En tee työtä josta lisiä tulisi, eli tuo on 7-15 5pvä/vko palkka kuussa.

Ihan riittävä pelkästä päivätyöstä käteen.

Vierailija
17/72 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3v lukiota ja 4v amk päälle

T: sh

Seitsemän vuoden koulutus, niinkö..?

Vierailija
18/72 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mikä on ratkaisusi jatkuvaan työvoimapulaan ja siihen että hoitajat jäävät pitkille saikulle kun eivät vaan jaksa. Anna kun arvaan, et ole päivääkään ollut alalla? Silti sopii huudella. On se jännä juttu…

Vierailija
19/72 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mikä on ratkaisusi jatkuvaan työvoimapulaan ja siihen että hoitajat jäävät pitkille saikulle kun eivät vaan jaksa. Anna kun arvaan, et ole päivääkään ollut alalla? Silti sopii huudella. On se jännä juttu…

Ammatinvaihtoon, tarvitaan melkoisen laiska ihminen, joka saikuttaa kun tuli valittua "vaikea työ".

Muilla aloilla ei ole painetta...

Vierailija
20/72 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työvoimapulaan auttaa virkojen lisääminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä