Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuinen poika kotona

Vierailija
27.09.2015 |

Poika jo 24v eli pitäisi muuttaa omilleen.

Kuitenkin kun katsellaan asuntoja niin mikään ei muka kelpaa.

Joudun tekemään kaiken, ruuan, siivoan, annan rahaa.

Kunhan  purkauduin :/

Kommentit (108)

Vierailija
21/108 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 17:23"]ei niitä asuntoja ole kaikille ja ne mitkä on vapaana maksaa aivan saatanasti.
[/quote]

Mutta kelastahan saa rahaa!

Vierailija
22/108 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 17:21"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 17:19"]

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 16:52"]No toisaalta parempi niin kuin yhteiskunnan rahoilla omassa vuokrakämpässä. [/quote] On jännä muuten että monen mielestä 18v pitää muuttaa pois kotoa, vaikka yhteiskunnalle koituu siitä kovat kulut, useimmiten.

[/quote]

Ei totta.
[/quote]

Perusteilla että?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/108 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 17:22"]

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 17:16"]

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 17:02"]

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 17:00"]

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 16:58"]

Kyllä ton ikäseltä voi pyytää jo vuokraa kotona asumisesta. Ja velvoittaa tekemään itse ruokansa ja pesemään pyykkinsä. Ei eläminen ole kenellekkään ilmaista.

Lompakko kiinni ja aikuiselle miehelle aikuisten säännöt, niin eiköhän se oma koti ala pikkuhiljaa maistumaan.

[/quote]

Jaa että oikein vuokraa. Mistähän tämä lapsi sen vuokransa maksaisi, jos ei ole töitä, tai ole päässyt muuallekaan vuokralle asumaan?

[/quote]

Vaikkapa työkkärin ja sossun rahoista. Millainen on se ihminen, joka kasvattaa lapsestaan tämmöisiä luusereita?

[/quote]

Katsopa huviksesi, että millaista rahallista tukea esim. vanhempiensa kanssa asuva opiskelija saa Kelalta ja tule uudestaan kertomaan, että mistä se vuokra maksetaan?

[/quote]

Ei aloittajan poika ole mikään opiskelija. Ymmärtäisin tilanteen paremmin. En silti passuuttaisi kotonani asuvaa opiskelijaa, vaan hän myös joutuisi osallistumaan kuluihin. Toki suhteutettuna tuloihin. Jos ei kelpaa, niin saa painua omaan kotiin, niin näkee että mitä eläminen oikeasti maksaa.

Mutta ei se mitään. Ap voi antaa kultamussukkansa vain olla. Mene äkkiä antamaan viikkorahaa, niin pääsee kavereiden kanssa kaljalle.

[/quote]

Sosiaalitoimistokaan ei erityisen avokätinen ole maksamaan vanhempiensa luona asuvan vuokrakustannuksia. Sen lisäksi toimeentulotukea saadakseen on oltava aivan puilla paljailla. Jos pojalla on esimerkiksi säästöjä tulevaa omaa asuntoa varten, niin ne vaaditaan käytettäväksi. Samoin jos on autoa tai jotain muuta isompaa, niin ne todennäköisesti vaaditaan myymään. Tämän jälkeen elämältä on varmasti vielä pahemmin pohja pois, kuin tällä hetkellä.

Vierailija
24/108 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni suomalainen yhteiskunta on aivan sairas, kun täällä pidetään sosiaaliavustuksien varassa elämistä jonkinlaisena itsestäänselvyytenä. Mielestäni olisi aivan kohtuullista, että pojalla olisi edes työpaikka jonka palkoilla maksaa vuokra siinä kohtaa, kun omilleen lähtee asumaan.

Vierailija
25/108 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskin tuossa, että 24 vuotias kotonaan asuva korkeakouluopiskelija saa opintotukea 524,12e/kk. Kyllä tuosta voi jo jonkinlaista vuokraa maksaa.

Vierailija
26/108 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 17:28"]Mielestäni suomalainen yhteiskunta on aivan sairas, kun täällä pidetään sosiaaliavustuksien varassa elämistä jonkinlaisena itsestäänselvyytenä. Mielestäni olisi aivan kohtuullista, että pojalla olisi edes työpaikka jonka palkoilla maksaa vuokra siinä kohtaa, kun omilleen lähtee asumaan.
[/quote]
Samaa mieltä!
Jotkut pitävät yhteiskunnan varoilla asumista jopa hyveellisenä.

Vierailija
27/108 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 17:26"]

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 17:22"]

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 17:16"]

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 17:02"]

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 17:00"]

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 16:58"]

Kyllä ton ikäseltä voi pyytää jo vuokraa kotona asumisesta. Ja velvoittaa tekemään itse ruokansa ja pesemään pyykkinsä. Ei eläminen ole kenellekkään ilmaista.

Lompakko kiinni ja aikuiselle miehelle aikuisten säännöt, niin eiköhän se oma koti ala pikkuhiljaa maistumaan.

[/quote]

Jaa että oikein vuokraa. Mistähän tämä lapsi sen vuokransa maksaisi, jos ei ole töitä, tai ole päässyt muuallekaan vuokralle asumaan?

[/quote]

Vaikkapa työkkärin ja sossun rahoista. Millainen on se ihminen, joka kasvattaa lapsestaan tämmöisiä luusereita?

[/quote]

Katsopa huviksesi, että millaista rahallista tukea esim. vanhempiensa kanssa asuva opiskelija saa Kelalta ja tule uudestaan kertomaan, että mistä se vuokra maksetaan?

[/quote]

Ei aloittajan poika ole mikään opiskelija. Ymmärtäisin tilanteen paremmin. En silti passuuttaisi kotonani asuvaa opiskelijaa, vaan hän myös joutuisi osallistumaan kuluihin. Toki suhteutettuna tuloihin. Jos ei kelpaa, niin saa painua omaan kotiin, niin näkee että mitä eläminen oikeasti maksaa.

Mutta ei se mitään. Ap voi antaa kultamussukkansa vain olla. Mene äkkiä antamaan viikkorahaa, niin pääsee kavereiden kanssa kaljalle.

[/quote]

Sosiaalitoimistokaan ei erityisen avokätinen ole maksamaan vanhempiensa luona asuvan vuokrakustannuksia. Sen lisäksi toimeentulotukea saadakseen on oltava aivan puilla paljailla. Jos pojalla on esimerkiksi säästöjä tulevaa omaa asuntoa varten, niin ne vaaditaan käytettäväksi. Samoin jos on autoa tai jotain muuta isompaa, niin ne todennäköisesti vaaditaan myymään. Tämän jälkeen elämältä on varmasti vielä pahemmin pohja pois, kuin tällä hetkellä.

[/quote]

No sitten äitsyliinin on turha parkua, kun antaa viikkorahaa ja passaa pentunsa. Itse on päätöksensä tehnyt.

Vierailija
28/108 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä uliset? Mä olen 40 ja asun kotona. Pesukonetta en ole kertaakaan eläessäni käyttänyt.

Vierailija
29/108 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No sitten äitsyliinin on turha parkua, kun antaa viikkorahaa ja passaa pentunsa. Itse on päätöksensä tehnyt."

Kyllä pitää oppia pärjäämään omillaan. Eli käytännössä yhteiskunnan varoilla!

Vierailija
30/108 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 17:29"]Laskin tuossa, että 24 vuotias kotonaan asuva korkeakouluopiskelija saa opintotukea 524,12e/kk. Kyllä tuosta voi jo jonkinlaista vuokraa maksaa.
[/quote]

No tuskinpa voi.

Vierailija
31/108 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 17:37"]

"No sitten äitsyliinin on turha parkua, kun antaa viikkorahaa ja passaa pentunsa. Itse on päätöksensä tehnyt." Kyllä pitää oppia pärjäämään omillaan. Eli käytännössä yhteiskunnan varoilla!

[/quote]

Eli pojanpalleron ei tarvitse siksi hoitaa mitään kotiin liittyviä hommia?

Vierailija
32/108 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 49 en koskaan ole käyttänyt pesukonetta asun mutsin luona mankelin läpi oon mattoja pyöritellyt sitä ennen vähän mäntysuopaa ja muuta hyvänsuopaa. Ihme ulisijoita. Kotona voi asua vaikka lopunikänsä. Hölmöläiset.

Vierailija
33/108 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 17:39"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 17:37"]

"No sitten äitsyliinin on turha parkua, kun antaa viikkorahaa ja passaa pentunsa. Itse on päätöksensä tehnyt." Kyllä pitää oppia pärjäämään omillaan. Eli käytännössä yhteiskunnan varoilla!

[/quote]

Eli pojanpalleron ei tarvitse siksi hoitaa mitään kotiin liittyviä hommia?
[/quote]

Häh? En mä siitä puhunut

Vierailija
34/108 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 17:38"]

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 17:29"]Laskin tuossa, että 24 vuotias kotonaan asuva korkeakouluopiskelija saa opintotukea 524,12e/kk. Kyllä tuosta voi jo jonkinlaista vuokraa maksaa. [/quote] No tuskinpa voi.

[/quote]

Miten niin ei voi? Kun suhteutetaan tulot, niin tuosta summasta kohtuullinen vuokra on 1/3 tuloista, eli 174,40e/kk.

Vierailija
35/108 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 17:41"]

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 17:39"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 17:37"] "No sitten äitsyliinin on turha parkua, kun antaa viikkorahaa ja passaa pentunsa. Itse on päätöksensä tehnyt." Kyllä pitää oppia pärjäämään omillaan. Eli käytännössä yhteiskunnan varoilla! [/quote] Eli pojanpalleron ei tarvitse siksi hoitaa mitään kotiin liittyviä hommia? [/quote] Häh? En mä siitä puhunut

[/quote]

Minäpä puhuin, kun oli tuo kohta passaaminen.

Vierailija
36/108 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 17:40"]

Mä olen 49 en koskaan ole käyttänyt pesukonetta asun mutsin luona mankelin läpi oon mattoja pyöritellyt sitä ennen vähän mäntysuopaa ja muuta hyvänsuopaa. Ihme ulisijoita. Kotona voi asua vaikka lopunikänsä. Hölmöläiset.

[/quote]

Juu. Minäkin tiedän yhden peräkammarin pojan. Säälittävä ressukka se on. Mitäköhän sille mahtaa tapahtua, kun äiti kuolee, eikä saa naista itelleen. Hukkuu varmaan sontaan.

Vierailija
37/108 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aika jännä, että suomalainen kotona asuva aikuinen mies on naisten silmissä peräkammarinpoika, mutta esimerkiksi joku eteläeurooppalainen, tummapiirteinen, vanhempiensa luona asuva mies on suomalaisten naisten silmissä kuitenkin kuuminta hottia ja ihana perhekeskeinen, perheestään välittävä mies, koska Etelä-Euroopassa on täysin normaalia asua vanhempiensa luona vielä esimerkiksi 30-vuotiaanakin.

Vierailija
38/108 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 17:29"]

Laskin tuossa, että 24 vuotias kotonaan asuva korkeakouluopiskelija saa opintotukea 524,12e/kk. Kyllä tuosta voi jo jonkinlaista vuokraa maksaa.

[/quote]

Voi helposti. Satanen riittä ruokaan reilusti, joten ton 400€ se laittaa kuitenkin kurkusta alas tai käy panemassa ladyboyta.

Vierailija
39/108 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinnosta vittuakaan oonko peräkammarin poika mulla ei ole mitään tavotteita voib vaikka muiden kuullen huutaa mutsille puhelimessa et nyt pitää luututa lattia.

Vierailija
40/108 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 17:49"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 17:29"]

[/quote]

Voi helposti. Satanen riittä ruokaan reilusti, joten ton 400€ se laittaa kuitenkin kurkusta alas tai käy panemassa ladyboyta.
[/quote]

Vittu mä en anna mutsille mitään se saa leskeneläkettä käydään syömässä ravintolassa joskus ja vaikka oon kohta 50 niin taskut on aina täynnä karkkia. Sit on kaljaa ja tupakkaa kaikkee kivaa ja on ollu joskus tyttöystäväkin mit se jätti kun en hoitanu terskatulehdusta ajoissa kuntoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän