Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko joskus yrittänyt saada mitä olet halunnut?

Vierailija
06.04.2022 |

Eli onko käynyt niin että olet halunnut jotain. Ja olet tavalla tai toisella yrittänyt saada sen jonkin mitä olet halunnut. Onko koskaan käynyt noin? Siis ihan kertaakaan elämäsi aikana?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun mietin, niin enpä juurikaan :D D:

Vierailija
2/18 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti, vaihtelevalla menestyksellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Pääsin toisella yrittämällä opiskelemaan alaa, jolle halusin. Sain puolison, jonka halusinkin. Sain kaksi lasta, joita olin toivonutkin. Onnistuin hankkimaan vanhan omakotitalon, jolla on suuri puutarhatontti.

Tavoitteena on vielä saada järjestykseen elämäni aikna ottamani valokuvat ja kirjoittamani tekstit. Eiköhän tämäkin tavoite tule saavutetuksi, toivotaan parasta.

Vierailija
4/18 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh ihan lukemattomia kertoja. Puolison hurmasin itselleni, olen tavoitellut urallani eri asioita, olen opiskellut esim kieliä jotta osaisin puhua.

Miten joku muu elää?

Vierailija
5/18 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montakin asiaa. Suurimpina ehkä olen saanut yliopistokoulutuksen, hyvän työpaikan ja löytänyt miehen jonka kanssa on hyvä olla. Pienemmässä mittakaavassa juuri nyt haluaisin voileivän, joten taidanpa nousta ja lähteä jääkaapille sen saadakseni.

Vierailija
6/18 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä aina pyrkinyt saamaan haluamani. Olenkin saanut kaiken paitsi loton jättipottia.

Vierailija
7/18 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, tietenkin. Heilat mukaanlukien nykyinen puoliso, opiskelupaikat, työpaikat, lapsi, hoikempi ja vahvempi kroppa sekä tietenkin kaikenlainen materiaalinen tai elämyksellinen, mihin on pitänyt säästää... En ole kaikkea haluamaani lähtenyt tavoittelemaan tai saanut aina kaikkea haluamaani, mutta tietenkin monen haluamani asian eteen olen tehnyt töitä ja nähnyt vaivaa.

Vierailija
8/18 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh ihan lukemattomia kertoja. Puolison hurmasin itselleni, olen tavoitellut urallani eri asioita, olen opiskellut esim kieliä jotta osaisin puhua.

Miten joku muu elää?

Jättämällä kaiken kesken, vaihtelemalla työpaikkaa ja opintoja, pysymällä sinkkuna jne. :D

Se onkin hassua kun miettii, miten erilaisia ihmisten elämät on, ja miten vaikeita ihan tavallisetkin asiat on joillekin.

Vierailija
9/18 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten joku muu elää?

Jättämällä kaiken kesken, vaihtelemalla työpaikkaa ja opintoja, pysymällä sinkkuna jne. :D

Se onkin hassua kun miettii, miten erilaisia ihmisten elämät on, ja miten vaikeita ihan tavallisetkin asiat on joillekin.

Onhan sekin tavoittelua ja yrittämistä, vaikka se jäisikin lopulta kesken.

Vierailija
10/18 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain. Talon.

Vierailija
11/18 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt kaikki ihmiset jatkuvasti tekevät niin, että haluavat jotain ja yrittävät saada sen. Joka päivä pienessä mittakaavassa ja välillä isoissa mittakaavoissa isompia asioita. Eihän muuten kukaan voi elää. Todella outo aloitus.

Vierailija
12/18 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tuohan on aika lailla koko elämäntarkoitus. Tavoitella niitä unelmiaan...

Vierailija
13/18 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin pizzaa ja nyt syön pizzaa. 

Vierailija
14/18 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Haluaako joku joskus jotain? En usko! Kaikenmaailman vitsejä ihmiset tälle palstalle kirjoittavakin! Tosi hassua! =D

Vierailija
15/18 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko kouluttamaton, asunnoton, sinkku, lapseton, työtön, ylipainoinen?

Vierailija
16/18 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, joka päivä. En minä huvikseni täällä ole, tämä ainoa mahdollisuus täytyy käyttää hyvin. 

Olen saanut rakkautta, rakastetun puolison, lapset ja perheen, kodin (useammankin kauniin uuden talon), hyvän uran, ystäviä ja nyt viimeksi yhden unelman taas täytettyä - ostimme lomakodin ulkomailta. 

Vierailija
17/18 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tapana ajatella päämäärä johon tähtään. Asian pitää olla minulle tärkeä, niin että motivaatio sen saavuttamiseen on luja.

Näin olen mennyt elämässä eteenpäin, välillä hitaastikin mutta sinnikkyydellä ja päämäärästä luopumatta lopulta sen saavuttanut. Sain kuutisen vuotta työpaikan johon tähtäsin. Minulle sanottiin aina että minusta ei mitään tule, päätin että tulee kyllä. Ja tässä sitä ollaan. Jo koulussa opettajat yrittivät lytätä, eivät onnistuneet.

Olen saanut työssäni kaksi ylennystä ja palkka noussut siinä samalla. Uusi päämääräni on edetä edelleen.

Yksi päämäärä meillä on avomiehen kanssa oma talo. Sen eteen teemme nyt töitä. Asunnon ostimme vaikka siihen aikaan tuntui melko mahdottomalle että saisimme lainaa. Asia järjestyi ja asunto ostettiin.  Olen vakaasti sitä mieltä että ihminen pystyy hyvin moneen kun vain sisua ja tahtoa riitttää. Vaikeudet on voittamista varten. 

Mielestäni elämä on mielenkiintoista kun on haasteita. On voittaja olo kun niitä saa voitettua. Itseensä pitää uskoa. Kuka uskoo jos itse mollaa itseään? Mitään ei saavuta jäämällä kuraan makaamaan ja väheksymään ja vihaamaan itseään. Siihen saa jäädä, se on varma.

18/18 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurissa asioissa mitä muut ovat luetelleet (aviopuoliso, koulutus, työura, talo jne.) en juuri.

Vähän pienemmissä asioissa hieman enemmän, esim. olen halunnut terveelliset elämäntavat (säännöllinen kuntoilu ja terveellinen ruokavalio), olen yrittänyt saada niitä ja myös onnistunut pitkäaikaisesti.

En oikein ole sellaista ihmistyyppiä, joka asettaa tavoitteita ja näkee tietoisesti vaivaa niiden toteuttamiseksi. Minulle joitain hyviä asioita vain on tullut itsestään ja olen kiitollinen niistä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi