Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Olethan alle 80kg?" sanoo mies tinderissä.

Hannahii
06.04.2022 |

Miehellä lukee tinder-profiilissa että "olethan alle 80kg 😊". Siis oikeesti, en tiedä mitä tästä ajatella? Vielä hymiön kanssa!! Muuten oikein miellyttävän tuntuinen mies. Komeakin.

Kommentit (957)

Vierailija
101/957 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salliipa Ap:n viittaama Tinder-mies tosi paksut tankit!

Ehdottomasti pitää olla alle 60 kg.

"Läski tappaa seksin". Possuille pitäisi olla oma "Fattinder".

Vierailija
102/957 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis aika reippaasti painoa. Itse olen 176 cm nainen ja painan 62 kg. Olen normaalipainoinen, en mitenkään laiha. En ole painanut 80 kg edes raskaana!

Ilmeisesti normaalipaino ei kuulu palstalla arvosttuihin asioihin, kun tälle kommentille alapeukutetaan.

No tuo "ei mitenkään laiha" nyt on kuitenkin lähes alipainoinen. Sekin on epätervettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/957 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät voi kasvaa pituutta, mutta laihtua voi kuka vaan. Tekopyhää teiltä, kun katsoo nykyiset pituusvaatimukset lähes kaikilla naisilla.

Jos havittelette miestä, jolla on vientiä, niin mitä te kilpailusta valitatte.

Vierailija
104/957 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ruipelot ukot haluaa vähän pienemmän naisen, että voivat buustata itsetuntoaan. 80 kg toisaalta on jo aika antelias raja, riippuen tietysti pituudesta. Mutta siis nämä jotka asettavat rajaksi 60 kg... Hahhah. Mitäs sitten kun tulee ikää/lapsia jne ja paino alkaa heittelemään?

No parempi ettei heittele ennen ikää/lapsia.

Vierailija
105/957 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät osaa arvioida naisen painoa, koska pitävät naisia hentoina, mutta eivät tajua, että persaus, reidet ja isot rinnatkin painavat. Olen 10-15 kg painavampi kuin mitä ajattelevat minun olevan. 

Mä painan 81 kiloa ja olen kokoa s/m. On vain naisten onni, että mulkut paljastavat mulkkuutensa etukäteen. Thank you, next.

Vierailija
106/957 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen kirjoittaa "olethan yli 180cm pitkä" tinderissä ja vielä hymiön kera! Siis mitä tästä ajatella!

Samalla kannattaa myös kysäistä, että olethan myös yli 18cm sieltä.

Vierailija
107/957 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis aika reippaasti painoa. Itse olen 176 cm nainen ja painan 62 kg. Olen normaalipainoinen, en mitenkään laiha. En ole painanut 80 kg edes raskaana!

Ilmeisesti normaalipaino ei kuulu palstalla arvosttuihin asioihin, kun tälle kommentille alapeukutetaan.

No tuo "ei mitenkään laiha" nyt on kuitenkin lähes alipainoinen. Sekin on epätervettä.

No ei ole todellakaan. Ihan tavallinen paino esim paljon juoksevalle. Ihan terve olen. 4 lastakin synnyttänyt ja kohta 50 v.

Se 176 cm ja 62 kg nainen.

Vierailija
108/957 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi saat​ana! Olen mies ja painan 85 kiloa. Mikähän suohirviö mahtaisi olla "just" 80 kg nainen?

60 kg maksimi naiselle. Piste![/quote

Jos oot pitkä mies ja painat vaan 85 kiloa, niin aika rimpula oot

Jaa. Esim Valtteri Filppula näyttää olevan "vain" 84 kiloinen (ja 183cm pitkä) eikä ammattilais-lätkänpelaaja tosiaan mikään rimpula ole.

Sellaisella on jopa sitä lihasta joka painaa.

Ei tällä palstalla oikein ole minkäänlaista käsitystä siitä kuinka paljon normaalipainoinen mies painaa.

Esimerkiksi 185cm pitkän miehen normaalipaino asettuu välille 64-85kg.....

Niinpä. Ja alle 80kg miestä pidetään täällä jo jonkinlaisena sairaalloisena rimpulana. En edes halua tietää miten tuohon normaalipainoiseen 185/65 mieheen suhtauduttaisiin.

Tämä kaikki tietenkin johtuu siitä, että naiset itse ovat niin kookkaita nykyään, ja kumppanin luonnollisesti toivotaan olevan sen verran iso, että voi tuntea itsensä edes jollain tavoin "siroksi".

Eivät pelkästään naiset ole kookkaita nykyään. 

Vierailija
109/957 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaltaisesi rääväsuut nyt ovat yleensä jotain minimittaisia narukäsiä.

Tai jos ette niin joka tapauksessa luonteeltanne niin vastenmielisiä etteivät nuo "possut" mitään menetä.

Vierailija
110/957 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, 57kg. Yritän vielä saada kesään mennessä painoa pois pari kiloa.

Vierailija
111/957 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole todellakaan. Ihan tavallinen paino esim paljon juoksevalle. Ihan terve olen. 4 lastakin synnyttänyt ja kohta 50 v.

Se 176 cm ja 62 kg nainen.

Tämä "ihan tavallinen paino" nyt on melkein alipainoinen eikä siitä pääse mihinkään.

Minä sain noin lähellä alipainoa kuukautishäiriöitä.

Vierailija
112/957 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laittaisin: Etsin naista, en valaskalaa.

Samalla karsin nirppanokat ja muutenkin hankalat. En tosin etsi ketään, joten saatte kuvitella loput.

Vierailija
113/957 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät voi kasvaa pituutta, mutta laihtua voi kuka vaan. Tekopyhää teiltä, kun katsoo nykyiset pituusvaatimukset lähes kaikilla naisilla.

Jos havittelette miestä, jolla on vientiä, niin mitä te kilpailusta valitatte.

Mitä sitten? Miehet saavat havitella sellaista naista kuin haluavat, naiset sellaista kuin haluavat. 

Ei niiden kriteerien tarvitse olla "reiluja" tai saavutettavissa kaikille, ei tämä mitään hyväntekeväisyyttä ole.

Vierailija
114/957 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi sitä varmasti fiksumipiakin tapoja tehdä noita painorajoja.

Esim. "Olethan urheilullinen"

"Tykkääthän liikunnasta niinkuin minäkin"

"Kannatan terveellisiä elämäntapoja ja toivon sitä puolisoltakin "

Ei ole kovin fiksu tapa, jos tarkoitus on juuri painorajan asettaminen, koska monet ylipainoisetkin tykkäävät harrastaa liikuntaa. 

Vierailija
115/957 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvassa niitä on jotka lihavasta kiihottuu xD "noi sun seksikkäät makkarat höllyy ihanasti"

Vierailija
116/957 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pitäisi ajatella?? Hyväksyy reilusti ylipainoisen naisen mutta ei kenenkään ole pakko tuhlata aikaansa sairaalloisen lihavaan jos sellainen ei kiinnosta. 

Vierailija
117/957 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä vetäisin vasuriin ja nopeesti :D Vaikka oonkin alle 50kg. Tosin painaisin ton miehen makuun varmaan jo liian vähän. Mä ainakin käsitin ton sillee et tykkää vähän isommista, mutta ei yli 80kg eli about päälle 70kg olis hänen naiselle hyvä paino.

Vierailija
118/957 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse laittaisin: Etsin naista, en valaskalaa.

Samalla karsin nirppanokat ja muutenkin hankalat. En tosin etsi ketään, joten saatte kuvitella loput.

Totta kai se on nirppanokka ja hankala joka ei halua kuunnella miehen haukkuvan naisia.

Vierailija
119/957 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja teikäläisille "Dumtinder".

Vierailija
120/957 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen kirjoittaa "olethan yli 180cm pitkä" tinderissä ja vielä hymiön kera! Siis mitä tästä ajatella!

Samalla kannattaa myös kysäistä, että olethan myös yli 18cm sieltä.

Ihan naisena en nyt menisi vertailemaan peniksen pituutta läskeihin.

Vertailukohtana voisi olla  - olethan max 100 kiloinen velikulta. Tai vähintään 180cm pitkä. Ihan normaaleja toiveita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä