"Olethan alle 80kg?" sanoo mies tinderissä.
Miehellä lukee tinder-profiilissa että "olethan alle 80kg 😊". Siis oikeesti, en tiedä mitä tästä ajatella? Vielä hymiön kanssa!! Muuten oikein miellyttävän tuntuinen mies. Komeakin.
Kommentit (957)
Vierailija kirjoitti:
Joo, miehet saa tykätä 50 kiloisista luuviuluista, kyllä, vaikka kauniita se ei heistä tee.
Ei miehestä eikä naisesta.
Sehän se harmittaa kun luuviulu on kiihottavampi kuin plussapallo
Vierailija kirjoitti:
Miksi painorajan tulisi olla aina merkki pinnallisuudesta? Liittyy myös arvoihin. Jos nainen on 170cm pitkä ja painaa yli 80 kiloa, kertoo se ettei hän arvosta esimerkiksi fyysistä kuntoa tai terveyttään ylipäätään. Itselleni liikkuminen ja terveys on tärkeää, enkä voisi olla sohvaperunan kanssa.
Mutta entä jos nainen ei olekaan 170 senttiä pitkä? Entäs jos hän on 155 tai 182?
Ja sohvaperunuutta ei painosta näe.
Vierailija kirjoitti:
Miksi painorajan tulisi olla aina merkki pinnallisuudesta? Liittyy myös arvoihin. Jos nainen on 170cm pitkä ja painaa yli 80 kiloa, kertoo se ettei hän arvosta esimerkiksi fyysistä kuntoa tai terveyttään ylipäätään. Itselleni liikkuminen ja terveys on tärkeää, enkä voisi olla sohvaperunan kanssa.
Mutta kun tuo ei ole totta. Jos minä olen noissa mitoissa juossut puolimaratonin kahteen tuntiin, niin enkö minä muka arvosta fyysistä kuntoa (vaikka minulla onkin krooninen kilpirauhassairaus)?
Vierailija kirjoitti:
Vierailuja kirjoitti:
Itse painan 96,6 ja pituus 166.. olen urheilullisen näköinen, en mitenkään läskin näköinen.. ja kukaan ei usko painoani, vaan luulevat aina 15kg kevyemmäksi. Lihasta on ja läskiä sopivasti pitkin kroppaa.. ei vielä haitaksi saakka missään.. vatsa pienenee huomattavasti parin päivän vähä hh.. ja silloin näytän jopa hoikalta😂
Minusta 166 senttinen ja 71 kiloinen on tosi iso.
Työkaverini on 164/73 nainen, ja kaikki mieltävät hänet hoikaksi eivätkä voi uskoa, että on ylipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Hetkinen... minä harrastan säännöllisesti hikiliikuntaa ja kasvatan lihasmassaa, enkä ehdi sohvalle edes loikoilemaan.
Ja olen laiska enkä arvosta terveyttäni koska painan 80?
Okei..
Esimerkki: pari vuotta sitten harrastin aktiivisesti pyöräilyä ja kahvakuulailua. Sitten meni nilkka päreiksi työtapaturmassa, ja liikkumiset jäi. Painan nyt vähemmän, koska lihasmassaa on hävinnyt varsinkin jaloista. Olenko nyt aktiivisempi ja vähemmän sohvaperuna? En, päinvastoin.
Ei kai kukaan nyt lihapullan kanssa halua seurustella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mies on liki 2 metriä ja painaa noin yli 100 ja kyllä sille kelpaa tällänen 80nen.
Oishan se nyt naurattavaa jos moisen kanssa kulkisi 50 kilon keijukainen jonka pää yltää napaan asti.
Joten kaikki on suhteellista. Pidän siitä että miehet on miehen kokoisia.
Hyvää lyhyempien ja pienempien miesten sheimaamista :D.
Ja mullahan siis ei saa olla omia mieltymyksiä? Tuskin olisin kumppanini kanssa jos näin ei asia olisi.
Olisko mahdollista kehua miestäsi ja olla häneen tyytyväinen ilman, että samalla tölvit muita miehiä..
Ilmaisu miehenkokoinen muuten viittaa henkilön rotevuuteen eikä niinkään pituuteen. Ei sitä sanaa käytetä pitkästä ja laihasta miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pituus ei muutu, paino voi muuttua. Miehiä on lisäksi moninkertainen määrä Tinderissä naisiin verrattuna. Jos naisilmoittajalla on pituusraja, useimmat sen ylittävät miehet ovat innoissaan siitä, että kelpaavat naiselle eivätkä jätä mätsäämättä pituusvaatimuksen takia. Mutta jos miesprofiilissa on painoraja, monet sen alittavat naiset eivät mätsää miestä.
Ai tässä oli taas kyse naisten seksuaalisesta valta-asemasta, jonka suojista on hyvä huudella ja harrastaa tuplastandardeja.
Tässä oli kyse sosiaalisesta älykkyydestä. Sosiaalisesti älykäs mies ei pistä painorajaa tinderprofiiliinsa. Mitä "tuplastandardia" siinä on?
Ompa jännä, kun miehet saa esittää naiselle pituus- ja painovaatimuksia, mutta naiset sitten taas eivät saa esittää mitään vaatimuksia. Reilua olisi esittää miehille joku selkeä palkkaraja, painoraja sekä munan pituusraja. Ne kaikkihan ovat VALINTOJA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun tuo ei ole totta. Jos minä olen noissa mitoissa juossut puolimaratonin kahteen tuntiin, niin enkö minä muka arvosta fyysistä kuntoa (vaikka minulla onkin krooninen kilpirauhassairaus)?
Puolikas pariin tuntiin yli 80kg painoisena naisena on hyvä suoritus. Itse olen 180/85 mies ja juoksen puoleentoista tuntiin, mutta tällainen kriteeri naiselle olisi jo täysin tarpeeton, Ellen olisi ihan himojuoksija ja haluaisi lenkkeilyä vaimon kanssa päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pituus ei muutu, paino voi muuttua. Miehiä on lisäksi moninkertainen määrä Tinderissä naisiin verrattuna. Jos naisilmoittajalla on pituusraja, useimmat sen ylittävät miehet ovat innoissaan siitä, että kelpaavat naiselle eivätkä jätä mätsäämättä pituusvaatimuksen takia. Mutta jos miesprofiilissa on painoraja, monet sen alittavat naiset eivät mätsää miestä.
Ai tässä oli taas kyse naisten seksuaalisesta valta-asemasta, jonka suojista on hyvä huudella ja harrastaa tuplastandardeja.
Tässä oli kyse sosiaalisesta älykkyydestä. Sosiaalisesti älykäs mies ei pistä painorajaa tinderprofiiliinsa. Mitä "tuplastandardia" siinä on?
Eikä sosiaalisesti älykäs nainen laita pituusrajaa. Kyllä tämä oikeasti toimii molempiin suuntiin.
N37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hetkinen... minä harrastan säännöllisesti hikiliikuntaa ja kasvatan lihasmassaa, enkä ehdi sohvalle edes loikoilemaan.
Okei..
Aika älyllisesti laiskaa kommentointia. Tottakai tässä keskustelussa ja näissä kriteereistä yleistetään. Ei kukaan sinun henkilökohtaisesta painosta puhu saati ole kiinnostunut. Lienee kuitenkin melko hyvin perusteltua yleistää ettei kovin suuri osa yli 80kg painoisista naisista ole tavoitteellisia salitreenaajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mies on liki 2 metriä ja painaa noin yli 100 ja kyllä sille kelpaa tällänen 80nen.
Oishan se nyt naurattavaa jos moisen kanssa kulkisi 50 kilon keijukainen jonka pää yltää napaan asti.
Joten kaikki on suhteellista. Pidän siitä että miehet on miehen kokoisia.
Hyvää lyhyempien ja pienempien miesten sheimaamista :D.
Ja mullahan siis ei saa olla omia mieltymyksiä? Tuskin olisin kumppanini kanssa jos näin ei asia olisi.
Olisko mahdollista kehua miestäsi ja olla häneen tyytyväinen ilman, että samalla tölvit muita miehiä..
Ilmaisu miehenkokoinen muuten viittaa henkilön rotevuuteen eikä niinkään pituuteen. Ei sitä sanaa käytetä pitkästä ja laihasta miehestä.
Voisiko joku muu sitten kehua 80 kiloista ilman että mollaa kaikkia normaalin painon sisällä olevia 80siä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei..Aika älyllisesti laiskaa kommentointia. Tottakai tässä keskustelussa ja näissä kriteereistä yleistetään. Ei kukaan sinun henkilökohtaisesta painosta puhu saati ole kiinnostunut. Lienee kuitenkin melko hyvin perusteltua yleistää ettei kovin suuri osa yli 80kg painoisista naisista ole tavoitteellisia salitreenaajia.
Aika ala-arvoinen veto. Älyllisesti laiska.. niin jossei ollut laiska fyysisesti niin pakko sitten olla älyllisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei..Aika älyllisesti laiskaa kommentointia. Tottakai tässä keskustelussa ja näissä kriteereistä yleistetään. Ei kukaan sinun henkilökohtaisesta painosta puhu saati ole kiinnostunut. Lienee kuitenkin melko hyvin perusteltua yleistää ettei kovin suuri osa yli 80kg painoisista naisista ole tavoitteellisia salitreenaajia.
Jos haluaa kumppanin olevan tavoitteellinen salitreenaaja eikä siitä halua joustaa, kannattaa sanoa haluavansa tavoitteellisen salitreenaajan. Usein tämän kyllä voi päätellä kuvista eli ei tarvitse edes sitä kirjoittaa ja samalla antaa mukavamman kuvan itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No perustele, niin katsotaan. "Lienee" ja "oletan" eivät ole perusteluja.
Kim K:kö painaa 50 kiloa?
Siinä vasta nainen ja naisen muodot. Siinä on tavoitetta kerrakseen.
T. Rakastunut..
Vierailija kirjoitti:
Tuommoset miehet, jotka laittaa painorajoituksia naiselle, niin ohitan todellakin, vaikka itse olenkin hoikka nainen.
Mutta sinulle ei arvatenkaan käy itseäsi lyhyempi mies :D
Jostain kumman syystä näin sanoville miehille ei sitten koskaan kuitenkaan kelpaa se liikunnallinen pyöreämpi nainen.