Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Olethan alle 80kg?" sanoo mies tinderissä.

Hannahii
06.04.2022 |

Miehellä lukee tinder-profiilissa että "olethan alle 80kg 😊". Siis oikeesti, en tiedä mitä tästä ajatella? Vielä hymiön kanssa!! Muuten oikein miellyttävän tuntuinen mies. Komeakin.

Kommentit (957)

Vierailija
701/957 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paino on valinta.. apua.. kumppanin valinta on valinta. Paino on ominaisuus. Ota tai älä.

Kaikki etsiköön itselleen sopivan kumppanin. Mutta sitä ei aika varmasti saavuteta kuten aloituksesta.

Nuolemaan jää näppejään moinen.

Paino on ihmisen oma valinta ja on suoraan riippuvainen siitä kuinka paljon ja mitä syöt sekä kuinka paljon liikut.. Minä olen tällä hetkellä normaalipainoinen, BMI n. 24, mutta jos tekisin valinnan, että alan syömään epäterveellisemmin ja yli kulutukseni ja lopettaisin liikunnan, niin olisin kohta ylipainoinen. Se on valinta.

Hahahaa, niinhän sinä luulet. Muista tuo sitten, jos sinulle käy niin, että painosi nousee ilman mitään järjellistä syytä, vaikka syöt terveellisesti ja liikut riittävästi. Niinkin voi käydä.

Vierailija
702/957 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et taida nyt ymmärtää että se on tasan mun mielipide ja sellaisena sen esitin.

Toinen voi sanoa tykkäävänsä blondeista jne.

Mut aiheeton mollaaminen yhden painon (80) takia on naurettavaa. Se ei ole sinusta sitten loukkaavaa niinkö?

Annoit ymmärtää että mies on mies ainoastaan jos on tietyn kokoinen. Turha väännellä tätä asiaa, koska tuohan on ihan selvää sellaisten ihmisten häpäisemistä, jotka eivät tuota kokokriteeriäsi täytä. Ja kuten ketjussa on todettu niin usein 80-kiloinen nainen on ylipainoinen. Mutta on hän silti nainen. Ihan kuten pienempikin mies on mies. Jos joku sanoisi, että en halua yli 80-kiloista naista, koska tykkään että nainen on naisen kokoinen, niin se olisi häpäisemistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/957 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mies on liki 2 metriä ja painaa noin yli 100 ja kyllä sille kelpaa tällänen 80nen.

Oishan se nyt naurattavaa jos moisen kanssa kulkisi 50 kilon keijukainen jonka pää yltää napaan asti.

Joten kaikki on suhteellista. Pidän siitä että miehet on miehen kokoisia.

Miehesi ilmeisesti pitää siitä, että naiset on miehen kokoisia.

Kyllä, nähtävästi 😄

Vierailija
704/957 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailuja kirjoitti:

Itse painan 96,6 ja pituus 166.. olen urheilullisen näköinen, en mitenkään läskin näköinen.. ja kukaan ei usko painoani, vaan luulevat aina 15kg kevyemmäksi. Lihasta on ja läskiä sopivasti pitkin kroppaa.. ei vielä haitaksi saakka missään.. vatsa pienenee huomattavasti parin päivän vähä hh.. ja silloin näytän jopa hoikalta😂

Minusta 166 senttinen ja 71 kiloinen on tosi iso.

Vierailija
705/957 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahahaa, niinhän sinä luulet. Muista tuo sitten, jos sinulle käy niin, että painosi nousee ilman mitään järjellistä syytä, vaikka syöt terveellisesti ja liikut riittävästi. Niinkin voi käydä.

Harvemmin tuo tapahtuu ilman omaa syytä, tai sitten suomalaisten geenit ovat muuttuneet rajusti 50 vuodessa. Kyllä ne on ne syömis- ja liikkumistottumukset jotka ovat muuttuneet.

Vierailija
706/957 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailuja kirjoitti:

Itse painan 96,6 ja pituus 166.. olen urheilullisen näköinen, en mitenkään läskin näköinen.. ja kukaan ei usko painoani, vaan luulevat aina 15kg kevyemmäksi. Lihasta on ja läskiä sopivasti pitkin kroppaa.. ei vielä haitaksi saakka missään.. vatsa pienenee huomattavasti parin päivän vähä hh.. ja silloin näytän jopa hoikalta😂

No minusta ei ole. Kumpi meistä on oikeassa?

Niinpä.

Vierailija
707/957 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut aiheeton mollaaminen yhden painon (80) takia on naurettavaa. Se ei ole sinusta sitten loukkaavaa niinkö?

Annoit ymmärtää että mies on mies ainoastaan jos on tietyn kokoinen. Turha väännellä tätä asiaa, koska tuohan on ihan selvää sellaisten ihmisten häpäisemistä, jotka eivät tuota kokokriteeriäsi täytä. Ja kuten ketjussa on todettu niin usein 80-kiloinen nainen on ylipainoinen. Mutta on hän silti nainen. Ihan kuten pienempikin mies on mies. Jos joku sanoisi, että en halua yli 80-kiloista naista, koska tykkään että nainen on naisen kokoinen, niin se olisi häpäisemistä. 

Jep. Mutta kun naisethan saa kyllä.lokeroida miehiä ja arvioida ulkonäköpiirteiden mukaan. Mies ei saa sitä puolestaan tehdä

Vierailija
708/957 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailuja kirjoitti:

Niinpä.

Ei varmaan kumpikaan. Tai tavallaan molemmat.

Vierailija
709/957 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailuja kirjoitti:

Älä nyt puhu p.askaa 🤡 sä olet lähes sairaanloisen ylipainoinen ja väität itseäsi hoikaksi. Mä olen sun pituinen ja treenannut vuosia tavoitteellisesti, paino reilusti yli 30kg vähemmän kuin sulla.

Vierailija
710/957 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin 150cm ja 79kg, menisin ihan vain kettuillakseni treffeille tuollaisen kanssa :D 

Vierailija
711/957 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkässä liitossa kumppani on

- tärkein työtoverisi. Esimerkkinä lasten kasvatus.

- merkittävin talouteesi vaikuttava henkilö

- suurin vaikuttaja siihen ilmapiiriin, missä elät

Olisi ihan hirvittävän typerää valita henkilö pituuden tai painon mukaan.

Toisaalta kumppanin erottaa kaverista yhteinen seksi. Kaiketi seksin onnistumiseen vaaditaan se että molemmat osapuolet kokee toisensa kiihottavaksi.

En ole koskaan tiennyt yhdenkään seksikumppanini painoa. En edes aviomieheni.

- eri

Vierailija
712/957 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailuja kirjoitti:

Niinpä.

Ei kukaan ole oikeassa on vain eri näkemyksiä. Mutta minusta tuo kuulostaa isokokoisen painolta ja pituudelta.

Vierailija
713/957 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailuja kirjoitti:

Puhumattakaan 81-kiloisesta, joka tuon kyseisen postaajan paino siis olisi jos painaisi 15 kg vähemmän.

Vierailija
714/957 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Mutta kun naisethan saa kyllä.lokeroida miehiä ja arvioida ulkonäköpiirteiden mukaan. Mies ei saa sitä puolestaan tehdä

Ja puolustautuakaan ei siis saa?

Kyl mä yleensä annan samalla mitalla takaisin loukkaajille.

Vierailija
715/957 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailuja kirjoitti:

Älä nyt puhu p.askaa 🤡 sä olet lähes sairaanloisen ylipainoinen ja väität itseäsi hoikaksi. Mä olen sun pituinen ja treenannut vuosia tavoitteellisesti, paino reilusti yli 30kg vähemmän kuin sulla.

Samaa mieltä. Itseensä saa olla tyytyväinen vaikka on isokin, mutta jos on iso niin turha väittää itseään hoikaksi.

Minä olen 166cm ja painan 55kiloa, enkä ole edes mikään hoikka vaan ihan normaalikokoisen näköinen.

Vierailija
716/957 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän naisetkin kirjoittaa seksiseuraa hakiessaan että "omaathan suuren varustuksen".

Se on vaan se että naiset ulisee, miehet ei. Ja niinkin voisi sanoa, että miehet ei saa ulista, naiset saa.

Jopa nyt sodassa miesten on pakko mennä tapattamaan itsensä, naisille se on vapaaehtoista.

Sitä se tasa-arvo on ilmeisesti.

Vierailija
717/957 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hemmetti laittaa painon tinderprofiiliin? Ei tulisi mieleenkään, ei kuulu kenellekään. Tuollaiset vaatimukset profiilissa osoittavat mielestäni huonoa makua. Ihan hyvin vois laittaa sinne profiiliin järkevämpiä juttuja josta syntyisi vähä miellyttävämpi ja vähemmän pinnallinen kuva ihmisestä, koska omasta mielestä väärän painoiset voi vetää vasuriin huutelematta siitä sen kummemmin. En antaisi tykkäystä tuollaiselle profiilille, vaikka olen normaalipainoinen.

Vierailija
718/957 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisetkin seksiseuraa hakiessaan kirjoittaa että "omaathan suuren varustuksen".

Vierailija
719/957 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä keskustelu on miesten kantilta katsottuna todella loistava. Laittakaa rohkeasti tiukat kriteerit kun etsitte naista, sillä niiden avulla karsiutuu melko varmasti pituudesta ja painosta riippumatta pois myös ne naiset, jotka voisivat osoittautua myöhemmin epäkelvoiksi alun feikkaamisen jälkeen.

Itse olen pitänyt tiukkaa linjaa n. 15-vuotiaasta lähtien ja kaikki naiseni kaveripiiriä myöten ovat olleet kauniita, sopusuhtaisia ja mukavia. Samalla jämptillä tyylillä sain nykyisen vaimonikin huomion kiinnittymään itseeni ja sinne jäi nuolemaan näppejään ainakin pari jenkkityyppiä ja yksi kanadalainen. Suomipoika on kovassa arvossa ympäri maailman!

Vierailija
720/957 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noitien kokoontuminen täällä nähtävästi taas meneillään. Miehet kyykkyyn ajatuksineen ja mielipiteineen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi