"Olethan alle 80kg?" sanoo mies tinderissä.
Miehellä lukee tinder-profiilissa että "olethan alle 80kg 😊". Siis oikeesti, en tiedä mitä tästä ajatella? Vielä hymiön kanssa!! Muuten oikein miellyttävän tuntuinen mies. Komeakin.
Kommentit (957)
Oon omassa elämässäni huomannut että jotkut naiset ovat äärimmäisen kateellisia kauniista ja hoikista naisista, eivätkä ilmeisesti voi sietää miehiä jotka viehättyvät vain tämmöisistä naisista.
Yksikin nainen kerran tivasi minulta, että "ai senkö takia kun se on niin kaunis?"..
Niin, kyllä, juuri siksi! :D Hohhoijaa, missä ihmeen tilivastuussa minäkin oikein olen ketä mä oikein yritän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailuja kirjoitti:
Itse painan 96,6 ja pituus 166.. olen urheilullisen näköinen, en mitenkään läskin näköinen.. ja kukaan ei usko painoani, vaan luulevat aina 15kg kevyemmäksi. Lihasta on ja läskiä sopivasti pitkin kroppaa.. ei vielä haitaksi saakka missään.. vatsa pienenee huomattavasti parin päivän vähä hh.. ja silloin näytän jopa hoikalta😂
Minusta 166 senttinen ja 71 kiloinen on tosi iso.
No minusta ei ole. Kumpi meistä on oikeassa?
Niinpä.Ei kukaan ole oikeassa on vain eri näkemyksiä. Mutta minusta tuo kuulostaa isokokoisen painolta ja pituudelta.
Alle keskimittainen kuulostaa isokokoisen pituudelta? Hah.
Joo, miehet saa tykätä 50 kiloisista luuviuluista, kyllä, vaikka kauniita se ei heistä tee.
Ei miehestä eikä naisesta.
Kuka ihme liitti kauneuden hoikkuuteen?
Toiselle kaunis on isompi kun toiselle. Se oli sielä silmässä vai miten se oli..
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei mee jakeluun että miksi mies ei saisi haluta itselleen sopivaa naista? Me naiset ollaan itse hyvin tarkkoja listoinemme... joku ei halua että on partaa, joku ei halua, että on lyhyt, joku ei halua että on pitkä tukka. Ihan yhtälailla miehet on oikeutettuja valitsemaan kumppaninsa omien mieltymyksiensä mukaan.
Mulla taas ei mee jakeluun, miten sopivuus voi olla kiinni pelkästä kilomäärästä. Niin kuin täällä on varmaan jo sataan kertaan todettu, 150 cm 79 kg on aika eri asia kuin 180 cm 79 kg.
Vierailija kirjoitti:
Noitien kokoontuminen täällä nähtävästi taas meneillään. Miehet kyykkyyn ajatuksineen ja mielipiteineen.
Pitäkää ajatuksenne ja mielipiteenne. Mutta jos haluatte, että nainen ne ymmärtää, niin selittäkää tarkemmin: haluatko lyhyen ja lihavan vain pitkän ja sopusuhtaisen, jos paino on ainoa kriteeri.
Pääs kyllä huutikset sille miten monet miehet kuvittelee, että voi tietää naisen painon vain katsomalla häntä. Tässäkin ketjussa niin älyttömiä kommentteja että huhhuh. "En mene toisille treffeille yli 65 kg naisen kanssa" jep jep!
Emmä oo lihava, mullon vaan vähä ilmaa vattas.
Selitteli yks Porilainen muija baarissa, viime viikonloppuna.
Yritti kellistää mut :) Joo...en lähteny mukaan.
Tottakai mielestäni saa mies kirjoittaa tuollaista tekstiä profiiliinsa ja olla mieltynyt juuri sellaisiin naisiin, kuin haluaa olla.
Mutta en itse ainakaan sellaisen miehen kanssa lähtisi seurustelemaan, tai edes haluaisi tutustua, joka laittaa painorajoituksia toiselle. Koskaan ei tiedä mitä elämässä tapahtuu ja jos ylimääräisiä kiloja tulee. En halua suhteeseen sellaisen miehen kanssa, joka todennäköisesti sitten lähtee, kun kilot ovat niin kovin tärkeät. Varsinkin kun naiset raskautuvat, niin yleisemmin niitä ylimääräisiä kiloja aina tulee.
En tarkoita tällä sitä, ettäkö itselläni olisi mikään tarkoitus lihoa vanhemmalla iällä tai mitään sellaista, mutta tosiaan etsin kyllä kumppanikseni sellaisen henkilön, joka näkee minut muunakin, kuin salia harrastavana naisena, jonka paino on xx.
Mä oon tavannut lukuisia äärettömän kauniita isompi kokoisia naisia. Se ei ole pois kauneudesta, joillakin se jopa korostaa sitä kauneutta.
Yksi esimerkki mikä jäänyt mieleen oli kerran yhdessä ohjelmassa oli musta aivan törkeen kaunis tyttö, hieman pyöreä mutta jotenkin oikealla tavalla ja oikeista kohdista.
Ja mitä käy?
Muutaman vuoden päästä oli joku juttu hänestä että laihdutti tyyliin 20 kg ja ne kuvat.. ei ollut enää niin kaunis, vaan muuttui jotenkin liian normaalin näköiseksi.
En osaa selittää mutta jotain katosi hänestä kilojen mukana.
Ja minä olen siis nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei mee jakeluun että miksi mies ei saisi haluta itselleen sopivaa naista? Me naiset ollaan itse hyvin tarkkoja listoinemme... joku ei halua että on partaa, joku ei halua, että on lyhyt, joku ei halua että on pitkä tukka. Ihan yhtälailla miehet on oikeutettuja valitsemaan kumppaninsa omien mieltymyksiensä mukaan.
Mulla taas ei mee jakeluun, miten sopivuus voi olla kiinni pelkästä kilomäärästä. Niin kuin täällä on varmaan jo sataan kertaan todettu, 150 cm 79 kg on aika eri asia kuin 180 cm 79 kg.
Ihan samalla tavalla kuin naisilla se on pelkästään pituudesta kiinni.
Lihavalla naisella voi olla kiriä tavara, kylällä kuultua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se pituus on kuitenkin aika yksiselitteinen asia. Kun taas tuo pelkkä paino on outo. Miksi ottaa esimerkiksi paino, jonka kantaja voi olla lihava tai normaalipainoinen? Eihän se silloin tarkoita mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukas näin väittää? En minä ainakaan. Kokonaisuus ratkaisee ja yhteensopivuus kaikessa noin muutenkin.
Rauski kirjoitti:
Lihavalla naisella voi olla kiriä tavara, kylällä kuultua.
Harmi jos et ole päässyt kokemaan.
Aika erikoista, että miehelle kelpaa 150-senttinen, 79-kiloinen nainen, mutta ei 185-senttinen, 80-kiloinen nainen.
Miksi painorajan tulisi olla aina merkki pinnallisuudesta? Liittyy myös arvoihin. Jos nainen on 170cm pitkä ja painaa yli 80 kiloa, kertoo se ettei hän arvosta esimerkiksi fyysistä kuntoa tai terveyttään ylipäätään. Itselleni liikkuminen ja terveys on tärkeää, enkä voisi olla sohvaperunan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi painorajan tulisi olla aina merkki pinnallisuudesta? Liittyy myös arvoihin. Jos nainen on 170cm pitkä ja painaa yli 80 kiloa, kertoo se ettei hän arvosta esimerkiksi fyysistä kuntoa tai terveyttään ylipäätään. Itselleni liikkuminen ja terveys on tärkeää, enkä voisi olla sohvaperunan kanssa.
Eihän paino kerro mitään siitä miten paljon liikkuu. Kyllä se alipainoinenkin voi olla hyvin isokin sohvaperuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Unissas.