Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ai nytkö teitä kiinnostaa päihdeongelmaiset ja syrjäytyneet?

Vierailija
27.09.2015 |

"Oman maan kansaa pitää auttaa <3"
Eipä vielä vuosi sitten oltu sitä mieltä, että yhteiskunnan tehtävä on auttaa juoppoja ja nistejä, tarjota katto pään päälle ja rahaa elämiseen.

Kommentit (102)

Vierailija
21/102 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinpä, mä olen aina aiemmin ollut alinta pohjasakkaa, mt-ongelmainen, syrjäytynyt ja nykyään jopa alkoholisti. Tekopyhää papatusta.

Vierailija
22/102 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kertoi olleensa asunnoton monien ongelmien + luottotietojen menetyksen vuoksi ja kommentti sai monta yläpeukkua.
Eikö luottotietojen menettäminen ollut ennen IHAN OMAA SYYTÄ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/102 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 13:01"]Näinpä, mä olen aina aiemmin ollut alinta pohjasakkaa, mt-ongelmainen, syrjäytynyt ja nykyään jopa alkoholisti. Tekopyhää papatusta.
[/quote]Moniko näistä kotimaan syrjäytyneitä puolustavista on kutonut sulle villasukat?

Vierailija
24/102 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin minä. Lisäksi muistelen aikaa, jolloin Venäjän mahdollisesta tulevasta hyökkäyksestä Suomeen kohistiin. Olisiko siitä puoli vuotta? Silloin täällä av:llakin keskusteltiin siitä, mihinpäin maailmaa kenenkin mies lähtisi pakoon asevelvollisuuttaan. Nyt meille tulevat pakolaiset on kamalimpia ikinä, kun eivät ole kotonaan sotimassa...

Vierailija
25/102 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele positiivisesti. Meillä on ollut päihdeongelmaisten ja mielenterveyskuntouttajien asuttamiseen NIMBY-asenne. Pakolaistulvan myötä on perustettu vastusteluista huolimatta vastaanottokeskuksia sinne sun tänne. Vastustajista suuri osa on juuri niitä, jotka nyt toitottavat "suomalaiset ensin". Joten kun pakolaistulva saadaan loppumaan, osa porukasta käännytettyä takaisin (koska eivät täytä pakolaisen tai turvapaikanhakijan statusta) ja vastaanottokeskukset pikkuhiljaa tyhjenevät, niin - TADAA - voimmekin asuttaa päihdeongelmaiset ja mielnterveyskuntoutujat näihin vastaanottokeskuksiin. 

Vierailija
26/102 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 13:04"]

Ajattele positiivisesti. Meillä on ollut päihdeongelmaisten ja mielenterveyskuntouttajien asuttamiseen NIMBY-asenne. Pakolaistulvan myötä on perustettu vastusteluista huolimatta vastaanottokeskuksia sinne sun tänne. Vastustajista suuri osa on juuri niitä, jotka nyt toitottavat "suomalaiset ensin". Joten kun pakolaistulva saadaan loppumaan, osa porukasta käännytettyä takaisin (koska eivät täytä pakolaisen tai turvapaikanhakijan statusta) ja vastaanottokeskukset pikkuhiljaa tyhjenevät, niin - TADAA - voimmekin asuttaa päihdeongelmaiset ja mielnterveyskuntoutujat näihin vastaanottokeskuksiin. 

[/quote]

Siis mielenterveyskuntoutujien...piti sanoamani.

Vierailija
27/102 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 12:52"]

Ite olen ollut aina sitä mieltä!!! Mä en ymmärrä että oma kansa voi huonosti ja sit tänne raahataan lisää kansaa, ja voi niille on pakko maksaa etteivät vaan joudu ruokajonoon niinkuin suomalaiset!

[/quote]

Kerro pari esimerkkiä, miten itse olet auttanut heitä?

Vierailija
28/102 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 13:04"]Ajattele positiivisesti. Meillä on ollut päihdeongelmaisten ja mielenterveyskuntouttajien asuttamiseen NIMBY-asenne. Pakolaistulvan myötä on perustettu vastusteluista huolimatta vastaanottokeskuksia sinne sun tänne. Vastustajista suuri osa on juuri niitä, jotka nyt toitottavat "suomalaiset ensin". Joten kun pakolaistulva saadaan loppumaan, osa porukasta käännytettyä takaisin (koska eivät täytä pakolaisen tai turvapaikanhakijan statusta) ja vastaanottokeskukset pikkuhiljaa tyhjenevät, niin - TADAA - voimmekin asuttaa päihdeongelmaiset ja mielnterveyskuntoutujat näihin vastaanottokeskuksiin. 
[/quote]Ai joo, aika monelle esim. neulanvaihtopisteet ja neularoskikset on olleet liikaa aiemmin, jatkossa varmasti ymmärretään eiks niin?

Vierailija
29/102 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 13:02"]Joku kertoi olleensa asunnoton monien ongelmien + luottotietojen menetyksen vuoksi ja kommentti sai monta yläpeukkua.
[/quote] no oo vaan tätä mieltä! Jos SULLA ei olis rahaa maksaa vuokraa tai ostaa ruokaa, mitä teet?! Otat pikavipin ja kas luottotiedot meni koska ei ole rahaa maksaa takaisin. Mut eihän rikkaa voi tätä käsittää!!

Vierailija
30/102 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 13:05"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 12:52"]

Ite olen ollut aina sitä mieltä!!! Mä en ymmärrä että oma kansa voi huonosti ja sit tänne raahataan lisää kansaa, ja voi niille on pakko maksaa etteivät vaan joudu ruokajonoon niinkuin suomalaiset!

[/quote]

Kerro pari esimerkkiä, miten itse olet auttanut heitä?
[/quote] ottanut heitä perheemme luokse asumaan, antanut vaatteita sekä ruokaa.

Vierailija
31/102 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 13:04"]

[/quote]

Mitä hyötyö on peräkylillä olevista isoista vastaanottokeskuksista kun suurin osa avun tarvitsijoista on kaupungeissa? Miten jossain metsässä oleva mielenterveyskuntoutujien asuntola edistää heidän paluutaan työelämään?

Vierailija
32/102 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ei auta, vaikka kuinka paljon syydettäisiin rahaa ja apua. Toiset asunnottomat ja moniongelmaiset ovat niin syvällä suossa, ettei valitettavasti se aineellinen tai henkinen ihmisapu vaan riitä. Kaikki ei ole kiinni siitä, autetaanko yhtä paljon kutakin. T. Sosiaalityöntekijä ja itsekin mielenterveysongelmaisen lähisukulainen

Vierailija
33/102 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 13:06"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 13:02"]Joku kertoi olleensa asunnoton monien ongelmien + luottotietojen menetyksen vuoksi ja kommentti sai monta yläpeukkua.
[/quote] no oo vaan tätä mieltä! Jos SULLA ei olis rahaa maksaa vuokraa tai ostaa ruokaa, mitä teet?! Otat pikavipin ja kas luottotiedot meni koska ei ole rahaa maksaa takaisin. Mut eihän rikkaa voi tätä käsittää!!
[/quote]Sossusta saa pahassa hädässä apua. Myös seurakunnalta. Leipäjonosta. Kukaan ei kuole Suomessa nälkään.
Kyllä luottotietojen menettäminen on omaa syytä, jos siis joku ei käytä sin tietoja rikollisesti väärin.

Vierailija
34/102 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 12:59"]

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 12:58"]Pitääkö kaikkea paskaa aina puolustella jollain "vastapoolilla"? Se että miehet ovat sikoja ei tarkoita että naistenkin pitäisi olla, ja se että suomalainen koditon nauttii alkoholia ei tarkoita että tervetuloa koko muu maailma meille kylään asumaan. [/quote]Ei aloituksessa niin sanota, vaan että on tekopyhää yhtäkkiä kiinnostua vanhusten likaisista vaipoista kun sitä voi käyttää oikeutuksena muukalaisvihalle.

[/quote]

Muukalaisvihamieliset ovat siis tekopyhiä, mutta poliitikot jotka leikkaavat kaikesta mahdollisesta ja nostavat veroja samaan aikaan kun tähän invaasioon käytetään rajattomasti rahaaa, eivät ole?

Vierailija
35/102 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 12:55"]

Tää on niin totta...Suomalaiset on niin tekopyhä kansa ettei mitään rajaa. 

[/quote]

Tällaisia me ollaan aina oltu. Kun mene hyvin sillä pitää leveillä ja heti aletaan arvostelemaan muita. Kun jotain sattuu muille ollaan heti sanomassa, että minähän tiesin. Sit kun sattuu omalle kohdalle niin syytetään vaikka mitä. Heti kun alkaa menemään huonosti niin ollaa nöyrää marttyyria. Toivon että mahdollisimman moni teistä vaan juo itsensä hengiltä nopeasti. Olette kaikki samaa harmaata itsetunnotonta ja munatonta massaa. Metsästä tulitte ja metsään te myös vittu saatana kuulutte.

Vierailija
36/102 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 13:09"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 13:06"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 13:02"]Joku kertoi olleensa asunnoton monien ongelmien + luottotietojen menetyksen vuoksi ja kommentti sai monta yläpeukkua.
[/quote]Sossusta saa pahassa hädässä apua. Myös seurakunnalta. Leipäjonosta. Kukaan ei kuole Suomessa nälkään.
Kyllä luottotietojen menettäminen on omaa syytä, jos siis joku ei käytä sin tietoja rikollisesti väärin.
[/quote] kaikki EI saa sossusta, tiedoksi vaan! Oli miten vähän rahaa hyvänsä!

Vierailija
37/102 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 13:08"]Aina ei auta, vaikka kuinka paljon syydettäisiin rahaa ja apua. Toiset asunnottomat ja moniongelmaiset ovat niin syvällä suossa, ettei valitettavasti se aineellinen tai henkinen ihmisapu vaan riitä. Kaikki ei ole kiinni siitä, autetaanko yhtä paljon kutakin. T. Sosiaalityöntekijä ja itsekin mielenterveysongelmaisen lähisukulainen
[/quote]Oot ihan oikeassa. Mutta nyt nääkin ihmiset on rakastettavia sankareita, jotka tarvii vaan lämpöä ja rakkautta ja rahaa <3 Mulla on yksi sekakäyttäjä lähipiirissä ja KUKAAN mun tuntema ihminen ei saa niin paljon tukea ja apua yhteiskunnalta.

Vierailija
38/102 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että maanmieheni ja naiseni ovat helvetin herkkää ja pelokasta sakkia.

Vierailija
39/102 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 13:07"]

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 13:05"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 12:52"] Ite olen ollut aina sitä mieltä!!! Mä en ymmärrä että oma kansa voi huonosti ja sit tänne raahataan lisää kansaa, ja voi niille on pakko maksaa etteivät vaan joudu ruokajonoon niinkuin suomalaiset! [/quote] Kerro pari esimerkkiä, miten itse olet auttanut heitä? [/quote] ottanut heitä perheemme luokse asumaan, antanut vaatteita sekä ruokaa.

[/quote]

Aika hienoa ja ennakkoluulotonta jos todella olet ottanut jonkun puliukon tai narkkarin kotiisi asumaan. Respect!

Vierailija
40/102 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 13:11"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 13:09"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 13:06"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 13:02"]Joku kertoi olleensa asunnoton monien ongelmien + luottotietojen menetyksen vuoksi ja kommentti sai monta yläpeukkua.
[/quote] kaikki EI saa sossusta, tiedoksi vaan! Oli miten vähän rahaa hyvänsä!
[/quote]Miten niin ei? Olin itse vuosien ajan tt-tuella ja tunnen kyllä perusteet. Jos tulot on tietyn rajan alle suhteessa menoihin = saat tt-tukea. Sitä voidaan vähentää, mutta ei koskaan poistaa kokonaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan