Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ai nytkö teitä kiinnostaa päihdeongelmaiset ja syrjäytyneet?

Vierailija
27.09.2015 |

"Oman maan kansaa pitää auttaa <3"
Eipä vielä vuosi sitten oltu sitä mieltä, että yhteiskunnan tehtävä on auttaa juoppoja ja nistejä, tarjota katto pään päälle ja rahaa elämiseen.

Kommentit (102)

Vierailija
1/102 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 14:13"]

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 12:58"]

Pitääkö kaikkea paskaa aina puolustella jollain "vastapoolilla"? Se että miehet ovat sikoja ei tarkoita että naistenkin pitäisi olla, ja se että suomalainen koditon nauttii alkoholia ei tarkoita että tervetuloa koko muu maailma meille kylään asumaan.

[/quote]

tämä

Ja lisäksi, meillä on 50.000 nuorta ihmistä, jotka ovat jääneet jonnekin ulkopuolelle kaikesta. Palkkatukityöt lopetetaan, nuorisotakuu on vitsi.. ja syy näihin, rahaa ei ole!

[/quote]"Suomi on hyvinvointiyhteiskunnan vanki", sanottiin hallitusneuvottelujen jälkeen.

Vierailija
2/102 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 13:55"]

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 13:53"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 13:48"] tiedä missä puskassa elät, suomalaisia on mennyt läjäpäin ruotsiin osittain töiden mutta osittain sosiaalietuuksien perässä 60-70 luvulla. Suomalaiset olivat ongelmaporukkaa ruotsissa, ja aika moni isojen kaupunkien lähiöistä on alunperin ollut suomalaisten pummien asuttamia. Ihan perus logiikalla voi miettiä miksi just 20-30 vuotiaat miehet tulee, ensinnäkin koko reissu on sen 10000e ja ton ikästä miestä ei ihmissalakuljettajat myy eteenpäin tai raiskaa (nuoret naiset ja lapset taas hyvin voidaan viedä vähän eri maahan kun oli tarkoitus). Esim syyriassa taistelee hirmuhallitsijan joukot vastaan monta oppositiojoukkoa, miten ne miehet jää tossa tilanteessa puolustamaan maataan? Ne sodat käydään kaupungeissa, jos et halua tulla tapetuksi tai tappaa niin lähdet ja äkkiä. [/quote] Voi itkun itku kun oli niin kauheata. Kyllä minä nyt niin mieleni pahoitin ja lähdin karkuun. Ruokakin on täällä niin pahaa. Diskorahaa pitää saada ja pitää saada asua kaupungissa, vaikka lähdinkin niin kauheata sotaa karkuun, että pissin alleni. En uskalla asua korvessa, kun sodan jäljiltä pelkään niin paljon susia ja karhuja. Mitä jos metsästä tuleekin susi ja silläkin on rynnäkkökivääri? Hui kauheata. Kuule. Ihminen joka lähtee sotaa pakoon on nöyrä, eikä mussuta jostain ruuasta tai itke että pitää päästä kaupunkiin ja pitää saada diskorahaa. On tyytyväinen, että henkikulta on säilynyt. Eikä sellaisia tarvitse asuttaa alueille, jossa on jo muutenkin asuntopulaa. Capish? [/quote]Ja pitäis olla maha pömpöllään kuin Afrikan lapsilla ja ryysyjä päällä ja joku raaja ammuttu irti niin sit saisi tulla Suomeen.

[/quote]

Meille tulevat sotaa pakenevat turvapaikanhakijat tulevat Ruotsista. Ruotsissa ei tietääkseni ole sotaa, joten looginen johtopäätös on, että nämä tulevat elintason perässä ja käyttävät turvapaikanhakujärjestelmää härskisti hyväkseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/102 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 13:06"]

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 13:02"]Joku kertoi olleensa asunnoton monien ongelmien + luottotietojen menetyksen vuoksi ja kommentti sai monta yläpeukkua. Eikö luottotietojen menettäminen ollut ennen IHAN OMAA SYYTÄ? [/quote] no oo vaan tätä mieltä! Jos SULLA ei olis rahaa maksaa vuokraa tai ostaa ruokaa, mitä teet?! Otat pikavipin ja kas luottotiedot meni koska ei ole rahaa maksaa takaisin. Mut eihän rikkaa voi tätä käsittää!!

[/quote]

No just hei.. Se on sun päätös maksatko takasin munkin tulot on n 350e kk ja olen ottanut vippejä ja maksanut aina takaisin... Voi katsos tehdä myös maksusuunnitelman..

Vierailija
4/102 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina oon ollut tota mieltä, tottakai. Nyt vaan enemmän, kun otetaan ylimäärästä porukkaa muualta ja autetaan niitä ennemmin!!

Vierailija
5/102 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 12:52"]

Ite olen ollut aina sitä mieltä!!! Mä en ymmärrä että oma kansa voi huonosti ja sit tänne raahataan lisää kansaa, ja voi niille on pakko maksaa etteivät vaan joudu ruokajonoon niinkuin suomalaiset!

[/quote]

Spämmäsitkö jo aiemmin aiheesta? Av:lla et ainakaan.

Spämmäätkö nyt pakolaisista?

Vierailija
6/102 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 13:48"]

Joo, ei ole teitäkään kiinnostanut auttaminen, mutta nyt kun tulee ei-suomalaisia, niin kyllä nyt kiinnostaa se auttaminen. Kukahan tässä on tekopyhä.

[/quote]

Ei olla kuitenkaan täytetty palstaa vihapuheella ja itketty kun ketjut poistuu.

Vierailija
7/102 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 13:59"]

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 13:55"]Sori olen mies ja en keskustele tunteella, vaan faktoilla.

[/quote]

Joojoo, siltähän tuo aiempi kommenttisi kuulostikin :)

Vierailija
8/102 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 15:51"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 13:59"]

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 13:55"]Sori olen mies ja en keskustele tunteella, vaan faktoilla.

[/quote]

Joojoo, siltähän tuo aiempi kommenttisi kuulostikin :)
[/quote]Tämän tyypin muuten tunnistaa näissä keskusteluissa tästä samasta seksistisestä fraasista.

Vierailija
10/102 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset on niin tekopyhää porukkaa.

Vierailija
11/102 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

" En lue uutisia, koska ne on täyttä propagandaa."

Aahahaha :D eli kuvittelet päässäsi miten asiat menee ja väität sen totuudeksi. Mistä näitä idiootteja sikiää? Btw, ei meidän ukit tollasten vatipäidenkään takia taistelleet.

Vierailija
12/102 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite olen ollut aina sitä mieltä!!! Mä en ymmärrä että oma kansa voi huonosti ja sit tänne raahataan lisää kansaa, ja voi niille on pakko maksaa etteivät vaan joudu ruokajonoon niinkuin suomalaiset!

Vierailija
13/102 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin totta...Suomalaiset on niin tekopyhä kansa ettei mitään rajaa. 

Vierailija
14/102 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 12:52"]Ite olen ollut aina sitä mieltä!!! Mä en ymmärrä että oma kansa voi huonosti ja sit tänne raahataan lisää kansaa, ja voi niille on pakko maksaa etteivät vaan joudu ruokajonoon niinkuin suomalaiset!
[/quote]Öh, suomalaiset saavat tt-tukea jonka perusosa on samaa luokkaa tp-hakijoiden rahan kanssa. Samalla linjalla ovat. Suomalaisille sitten maksetaan vielä vuokra siihen päälle ja tietenkin kaikki hyvinvointiyhteiskunnan palvelut.

Vierailija
15/102 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö kaikkea paskaa aina puolustella jollain "vastapoolilla"? Se että miehet ovat sikoja ei tarkoita että naistenkin pitäisi olla, ja se että suomalainen koditon nauttii alkoholia ei tarkoita että tervetuloa koko muu maailma meille kylään asumaan.

Vierailija
16/102 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 12:55"]Tää on niin totta...Suomalaiset on niin tekopyhä kansa ettei mitään rajaa. 
[/quote]Jep, palstalla aika usein puhuttiin kotimaisesta roskasakista, pohjasakasta, heikommasta aineksesta jota ei pidä hyysätä mm. vastikkeettomalla sosiaaliturvalla.
Nyt onkin yhtäkkiä eri ääni kellossa.

Vierailija
17/102 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 12:58"]Pitääkö kaikkea paskaa aina puolustella jollain "vastapoolilla"? Se että miehet ovat sikoja ei tarkoita että naistenkin pitäisi olla, ja se että suomalainen koditon nauttii alkoholia ei tarkoita että tervetuloa koko muu maailma meille kylään asumaan.
[/quote]Ei aloituksessa niin sanota, vaan että on tekopyhää yhtäkkiä kiinnostua vanhusten likaisista vaipoista kun sitä voi käyttää oikeutuksena muukalaisvihalle.

Vierailija
18/102 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 12:50"]

"Oman maan kansaa pitää auttaa <3" Eipä vielä vuosi sitten oltu sitä mieltä, että yhteiskunnan tehtävä on auttaa juoppoja ja nistejä, tarjota katto pään päälle ja rahaa elämiseen.

[/quote]

Ei pidäkään auttaa. Jokainen pakkohoitoon, opiskelemaan ja työelämään. Paskaduunia löytyy jokaiselle, myös turvapaikanhakijoille, joiden rahalliset avustukset pitää laittaa tasan nollaan. Täällä eletään tekemällä töitä, ei loisimalla.

Vierailija
19/102 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheesta on kyselty täällä aiemminkin. SPR ei ole kiinnostanut muu kuin Itä-Euroopan romanien ongelmat. Muistissa on lisäksi hyvin SPR:n huvimatka Nepaliin. Nepalin viimeisimmässä maanjäristyksessä avustustyön hoitivat nepalilaiset itse ja lisäksi apuna oli kiinalaisia. SPR lahjoitti sinne heti maastoautoja vaikka kuljetuskaluston puute tuskin nyt oli suurin ongelma. Eiköhän apuun tulleella Kiinan armeijalla riitä neliveto autoja omasta takaa. Nepal ei edes pyytänyt apua SPR:tä ja muilta pyysi ystävällisesti jonkun ajan päästä ulkomaisia avustustyöntekijöitä häipymään. Kuinkahan monta miljoonaa tuo SPR:n edustusmatka maksoi?

Vierailija
20/102 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 12:56"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 12:52"]Ite olen ollut aina sitä mieltä!!! Mä en ymmärrä että oma kansa voi huonosti ja sit tänne raahataan lisää kansaa, ja voi niille on pakko maksaa etteivät vaan joudu ruokajonoon niinkuin suomalaiset!
[/quote]Öh, suomalaiset saavat tt-tukea jonka perusosa on samaa luokkaa tp-hakijoiden rahan kanssa. Samalla linjalla ovat. Suomalaisille sitten maksetaan vielä vuokra siihen päälle ja tietenkin kaikki hyvinvointiyhteiskunnan palvelut.
[/quote] ja sulla fakta?! Ei muuten makseta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä