Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tiedän, onko nainen ihastunut minuun?

Vierailija
27.09.2015 |

Yksinkertaiset varmat merkit? Olen nainen itsekin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/10 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, olen mies, mutta itse tiedän ainakin siitä, että jos otan naista tisseistä kiinni, se ei ala riehua jos on ihastunut. Kai se samoin toimii naisillekin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 13:06"]Jos hän hymyilee mulle aina koko kasvoillaan, tai siis lähes aina ja silloin kun hymyilee, katselee muutenkin usein ja pidempään kuin muut ja kuuntelee selvästikin todella tarkasti mitä sanon, eikä ole ollenkaan välinpitämättömän oloinen vaikka olisi vaitikin, en osaa selittää, niin voiko näistä päätellä jotain? Vai tykkääköhän vain ihmisenä muuten vaan, ilman mitään viitettä muusta? No, mistä te sitä voitte tietää, jos en vielä minäkään... ap
[/quote]

Itse harrastan intensiivisiä katseita paljon. Ja erityisesti hymyilen ja sädehdin ihastukseni seurassa varmaan. Mutta katson kyllä ihan kaikkia kavereita samalla tavoin intensiivisesti, myös naisia vaikka olen heteronainen.

Vierailija
4/10 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 jatkaa: Sun kannattaisi virittää joku "ansa" sille. Sanot jonkun flirttailevan kommentin jossa on tulkinnanvaraa, ja sitten katsot syvälle silmiin takaisin. Kehu vaikka kauniiksi hiljaisella äänellä ja hymyillen katso silmiin, etköhän reaktiosta näe pitääkö sinun kommenttiasi spesiaalina ja lämpeneekä hän - vai pitääkö vain kaverien välisenä kehuna.

Vierailija
5/10 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 19:30"]No, olen mies, mutta itse tiedän ainakin siitä, että jos otan naista tisseistä kiinni, se ei ala riehua jos on ihastunut. Kai se samoin toimii naisillekin?
[/quote]:D

Vierailija
6/10 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 19:30"]

No, olen mies, mutta itse tiedän ainakin siitä, että jos otan naista tisseistä kiinni, se ei ala riehua jos on ihastunut. Kai se samoin toimii naisillekin?

[/quote]

Joo aha, no toki otan, mutta vasta jos tai kun käsky käy. Sitä ennen ajattelin pitää itseni sivistyneenä naisena siten miten itse sen käsitän. Mutta sulla sun luolamiespiireissä voi epäilemättä olla toisenlaiset tavat toimia.

Vierailija
7/10 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 19:34"]

6 jatkaa: Sun kannattaisi virittää joku "ansa" sille. Sanot jonkun flirttailevan kommentin jossa on tulkinnanvaraa, ja sitten katsot syvälle silmiin takaisin. Kehu vaikka kauniiksi hiljaisella äänellä ja hymyillen katso silmiin, etköhän reaktiosta näe pitääkö sinun kommenttiasi spesiaalina ja lämpeneekä hän - vai pitääkö vain kaverien välisenä kehuna.

[/quote]

Tämä voisi tietenkin mennä harkintaan... Toisaalta hän on epäilemättä kuullut niin lukuisia kehuja ulkonäöstään elämänsä aikana sen näköinen kun hän on, että se voi tekona olla kokenut inflaation, vaikka sanoja oikeasti tarkoittaisikin mitä sanoo. Kuten vaikka minä. :)

Vierailija
8/10 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 20:05"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 19:34"]

[/quote]

Tämä voisi tietenkin mennä harkintaan... Toisaalta hän on epäilemättä kuullut niin lukuisia kehuja ulkonäöstään elämänsä aikana sen näköinen kun hän on, että se voi tekona olla kokenut inflaation, vaikka sanoja oikeasti tarkoittaisikin mitä sanoo. Kuten vaikka minä. :)
[/quote]

Huokaiset, että sä näytät upealta tänään. Ja katsot syvälle silmiin + hymyilet niin kuin et näkisi ketään muuta ihmistä maailmassa. Anna katseen siirtyä päästä varpaisiin ja katso hymyillen koko kroppaa. Halaat vähän tavallista pidempään, kun näette. Tai jos ette tähän asti ole halanneet, niin nyt alat halata. ;)

Vierailija
9/10 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän hymyilee mulle aina koko kasvoillaan, tai siis lähes aina ja silloin kun hymyilee, katselee muutenkin usein ja pidempään kuin muut ja kuuntelee selvästikin todella tarkasti mitä sanon, eikä ole ollenkaan välinpitämättömän oloinen vaikka olisi vaitikin, en osaa selittää, niin voiko näistä päätellä jotain? Vai tykkääköhän vain ihmisenä muuten vaan, ilman mitään viitettä muusta? No, mistä te sitä voitte tietää, jos en vielä minäkään... ap

Vierailija
10/10 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hän katsoo minua kerralla niin pitkään silmiin, että lopulta käännän itse ekaksi katseeni pois, kun tuntuu että hän vierailee luvatta aivoissani ja penkoo kaiken. Vastatkaa nyt jotain! :D ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi