Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkunaisten jatkuva puhe miehistä kyllästyttää

Vierailija
02.05.2026 |

Olen itsekin sinkku ja minulla useita ystäviä jotka ovat eronneet ja etsivät uutta suhdetta. Joka ikinen jauhaa jatkuvasti miehistä ja deiteistä eikä mistään muusta. Kuuntelen noin 3 ystävän deittijuttuja joten olen kuullut aivan liian monesta jussista, jaakosta ja jannesta. Ne EIVÄT KIINNOSTA MINUA. Mutta jostain kumman syystä nämä ystävät eivät osaa puhua mistään muusta; ei politiikasta, ei ajankohtaisista asioista, ei harrastuksista...Miehistä vaan jatkuvasti. En oikeasti ikinä ole onnistunut löytämään sellaisia naisystäviä joiden koko elämä ei pyöri miesten ympärillä. Ja ollaan sentään jo keski-ikäisiä. Mikä vattu siinä on!!

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo ettet itse jauha sinkkuystävistäsi. He eivät kiinnosta meitä!! 

Vierailija
2/38 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita pullaa korviin. Tai rusinat. Tai sinitarraa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pasi, kukaan ei usko sun satuja.

Vierailija
4/38 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa etsiä ystäviä lesboista tai autistinaisista. Me emme jauha miehistä. 🙂👍

Vierailija
5/38 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten elämä pyörii miesten ympärillä. 

Vierailija
6/38 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tätä kuulet missä? Se voi kuule olla sun oma psyyke, joka juttelee sulle.

Vierailija
7/38 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
8/38 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten elämä pyörii miesten ympärillä. 

Ja siksi he vihaavatkin MGTOWia niin raivoisasti :DD

Vierailija
9/38 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaukset näyttävät jälleen että se nainen älähtää johon totuus kalahtaa.

Joka ikinen kerta.

Vierailija
10/38 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa etsiä ystäviä lesboista tai autistinaisista. Me emme jauha miehistä. 🙂👍

Juu, minulla on yksi autistiystävä joka on ihana ja poikkeus tähän. Seuravaaksi sitten koitan ystävystyä lesbojen kanssa. t. Ap

Vierailija
11/38 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on huomauttu

Vierailija
12/38 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei pyöri miehissä, on muita aiheita. Puhun vuosien takaisen pelimiehen tempauksista korkeintaan jossain muussa mielessä vaikka viihde, kuin pakkomielteestä.

Vierailija
13/38 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka ikinen kerta.

Ap:han tässä on ihan ensiksi älähtänyt. Vai joko unohdit sen osuuden?

Vierailija
14/38 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nypi ap sitä nykeröös kuten tähänkin asti.

Vierailija
15/38 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munanhimo on kova.

Vierailija
16/38 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimpia naiset jotka puhuu aina siitä deittimiehestä ja SEN elämästä...esim Pasi sanoi että ny kannattaa myydä asunto ja ostaa kryptoja, pasilla on nyt tosi rankkaa töissä kun sillä on semmoinen konflikti sen veljen isäpuolen kanssa, joka alkoi siis jo Pasin lapsuudessa, ja siksi Pasi on välillä semmoinen ja hänellä on vaikea näyttää tunteita ja päläpäläpälä. Sitten parin viikon päästä Pasi on historiaa ja sitten kuulen samat jutut Tompasta. Kuka s..tana jaksaa tätä?

Vierailija
17/38 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka ikinen kerta.

No niin. Kuten arvelinkin, aloitus on miehen tekemä. Miksi sinulla on niin paljon (mielikuvitus)naisia "ystävinä"?

Vierailija
18/38 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi on niin vaikea uskoa että olen nainen? Alan kyllä itsekin epäillä olenko autisti kun näköjään kukaan ei samaistu tähän. Kai kaikki muut naiset sitten tyytyväisinä lässyttää koko elämänsä miehistä eikä se ketään häiritse. Minua oikeasti häiritsee. t. ap

Vierailija
19/38 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi esimerkki vielä. Jatkuva obsessointi mitä mies ajattelee ja miten suhde tulee kehittymään. Sitten se romahtaminen ja itku kun ei kehity. Ja taas sama ralli pian uuden kohteen kanssa. Ovatko nää jotain suhdeaddikteja/läheisriippuvaisia kaikki vai mikä niitä riivaa? t. Ap

Vierailija
20/38 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi on niin vaikea uskoa että olen nainen? Alan kyllä itsekin epäillä olenko autisti kun näköjään kukaan ei samaistu tähän. Kai kaikki muut naiset sitten tyytyväisinä lässyttää koko elämänsä miehistä eikä se ketään häiritse. Minua oikeasti häiritsee. t. ap

Höpö höpö. Läheskään kaikki, ei edes suurin osa naisista puhu miehistä. Olet ajautunut seuraan jossa puhutaan tai sitten vaan kuvittelet ihan kaiken. Tosiaan sinua ei usko naiseksi monesta eri syystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi