Miksei Suomessa naiset osaa pukeutua nahkahousuihin?
Monessa muussa maassa silmä lepää kun naimisissakin olevat naiset kulkee tiukoissa nahkahousuissa. Terassilla on mukava istuskella ja katsella näiden kulkua.
Samaan aikaan Suomessa: tuulipuku tai jotkut löysät kulahtaneet farkut.
Miksei Suomessa naiset osaa pukeutua niin että katsekin sen kestäisi?
Kommentit (48)
Haluatko oikeesti nähdä keski ikäisen läskin nahkahousuissa? hyi yäk
Nuoret tytöt onneksi pukeutuu peittävästi..senkin per.vosetä
Ap ei taida tietää, mitä tekonahka on.
Koska emme halua olla katseittesi kohteina emmekä välitä mielipiteistäsi.
Onpa pinnallinen naiskuva, kun naiset on sulle pelkkiä katseen kohteita. Nahkahousut on sitä paitsi epämukavat päällä, miksi pitäisi käyttää vaan siksi, että miehet saa tiirailla persettä?
On muuten harvinaisen hiostava vaate. Kokeile itse edes kerran.
Vierailija kirjoitti:
Koska emme halua olla katseittesi kohteina emmekä välitä mielipiteistäsi.
Varsinkaan trollin joka ehkä viis veisaa nahkahousuista.
Sillä on vaan tylsää.
Jossain Jurvan huoltoasemallako sä käyt oluella? Mä en oo nimittäin nähnyt tuulipukuja vuosiin kenenkään päällä.
Vierailija kirjoitti:
Ap ei taida tietää, mitä tekonahka on.
No nyt oli näpäytys!!
Koska en ole esine jota sinulla olisi oikeus tuijottaa
Löytyy enemmän miehiä ja naisia joille se on ongelma kuin positiivinen asia. Täällä tykätään vaatimattomuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä minä siitä hyötyisin?
Miesten kehuvat katseet ainakin minulla nostaa itsetuntoa.
1) Koska nahka on eläimestä. Se on väärin tehty eläintä kohtaan.
2) Nahkahousut ovat epämukavat. Hikiset nahkashousut haisevat hirveälle.
3) Ovat rumat.
Mulla on ollut kahdet nahkahousut, ja molemmat venyi aivan rumiksi. Kosteassa ilmassa kävelyn jälkeen, istuin ravintolassa ja illan jälkeen olivat aivan venyneet takapuolesta ja polvista. Ei enää kehtaa käyttää. Eli kalliiksi tulee kireät aidot nahkahousut.
Miksi kukaan edes haluaisi käyttää niinkin kuumaa ja hiostavaa vaatetta, kuin nahkahousut? Paitsi moottoripyöräilyä harrastavat.
Miksi joku pitäisi hikistä nahkaa jota ei voi edes pestä. Nahkatakki eri asia ja neutraali kuivapesuaine jota ei taida olla olemassakaan.
Ei kyllä tule yhtään AP:n kuvailemaa maata mieleen. Saksassakin nahkahousut on miehillä.
En jaksa edes vastata.