Miksei Suomessa naiset osaa pukeutua nahkahousuihin?
Monessa muussa maassa silmä lepää kun naimisissakin olevat naiset kulkee tiukoissa nahkahousuissa. Terassilla on mukava istuskella ja katsella näiden kulkua.
Samaan aikaan Suomessa: tuulipuku tai jotkut löysät kulahtaneet farkut.
Miksei Suomessa naiset osaa pukeutua niin että katsekin sen kestäisi?
Kommentit (48)
Pervojen housut, niikuin sinäkin ap!
En käytä alushousuja ja käytän hameita, mekkoja ja joskus erikoisempica asuja.
Koska olen Nainen. Koska haluan pukeutua kuten haluan.
Voithan sinäkin pitää puolestasi vaikka mulkkusukkahousuja.
Nahkahousut on hautovat ja epähygieniset. Mun mielestä ne on suorastaan kuvottavat 🤮
Olen 59-vuotias ja lievästi ylipainoinen, joten vaikka kuulunkin AP:n kaipaamaan kategoriaan "naiset", hän tuskin haluaa nähdä juuri minua nahkahousuissa :-)
Muistan nähneeni kuvia 1980 luvun piip-maasta, missä naisilla oli nahkahousut, silkkipuserot sekä turkikset päällä. Blondatut hiukset ja riippuvat isot korvavanteet. Etsivät kuulemma tähän maahan kissojen ja koirien kanssa riidanhaluisia miehiä. Että ihan vapaasti voi sinne mennä nautiskelemaan.
Epäkäytännölliset housut. Kesällä kuumat, talvella kylmät, ei voi pestä kotona. Eikä sovi mun vartalolle. Jos sellaisia julkisesti käyttäisin, niin joku palsta-aktiivi aloittaisi pitkän ketjun, jossa haukuttaisi vanhoja ja lihavia nahkahousuja käyttäviä naisia. En aio antaa teille sitä riemua 😉
Itse käytän m-koon housuja ja lenkkeilessä käytän xl koon housuja, koska mukavat