Kummityttö on pyytänyt hiustenkuivainta syntymäpäivälahjaksi. Millaista suosittelet?
Hintaluokka noin kolmekymppiä. Mikä tämä uusi juttu jostain ionisoivasta on? Minulla itselläni on perinteinen, jossa sellainen törötin, mutta nyt siellä on netissä myynnissä sellaisia reiällisiä mikrofonin näköisiä.
Kommentit (31)
Osta vaikka s-ryhmän lahjakortti ja menkööt itse valitsemaan millaisen haluaa.
Suosittelen kysymään millaista toivoo, että vältyt hutiostokselta.
Ionisoiva hiustenkuivain ei kyllä mitenkään ole uusi juttu. :D
Kolmella kympillä tuskin tulee valinnan vaikeutta. Sillä saa vain sen halvimman karvalakkimallin.
30e ei saa hyvää kuivaajaa. Riippuu hiuksista , minkälaisen tarvii.
Vierailija kirjoitti:
No mitä se nelonen tekee?
"Ionisoiva hiustenkuivaaja tuottaa negatiivisia ioneja. Nämä ionit ohjataan ulos puhallettavaan ilmaan, josta ne pääsevät kosketuksiin hiustesi kanssa. Tämä voi auttaa taistelemaan erityisesti talvisaikaan suomalaisia kiusaava sähköisyyttä vastaan. Muita ionisoivan hiustenkuivaajan etuja ovat lyhyempi kuivausaika, pörröisyyden ehkäisy sekä mahdollisuus käyttää alhaisempaa kuivauslämpötilaa."
Dysonin se haluaa. Ei tän päivän nuorisolle kelpaa halvin.
Vierailija kirjoitti:
Dysonin se haluaa. Ei tän päivän nuorisolle kelpaa halvin.
Ei kelpaa mullekaan, vaikka en nuorisoa olekaan.
Tehoa pitää olla riittävästi. Ei liikaa, että sulake ei pala.
1500 - 1700 on hyvä.
Ionisoiva on hellävarainen. Sen kuivaus tehostuu ionisointisysteemillä. Ei tarvita niin kuumaa ilmaa tai kauaa aikaa.
Jos ostat jonkun halvan, niin osta siihen mukaan suoja-aine hiuksille.
Viidellä - kuudella kympillä saa sen halvan kuivaajan. Ei mitään järkeä edes etsiä kolmella kympillä hiustenkuivaaja.
Aika pieni summa käytössä. Yleensä rippilahjakin on vähän kalliimpi ainakin kummilta.
Maksoi 15e minun ionisoiva hiustenkuivain Lidlistä. Noita tulee myyntiin yleensä pikkujoulujen aikoihin.
Onko mielestäsi 15 vuosittainen synttärilahja suurempi kui rippipahja? Meillä toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Tehoa pitää olla riittävästi. Ei liikaa, että sulake ei pala.
1500 - 1700 on hyvä.
Pitää olla yli 2000, muuten saa puhaltaa tuhottoman kauan.
Vierailija kirjoitti:
Onko mielestäsi 15 vuosittainen synttärilahja suurempi kui rippipahja? Meillä toisinpäin.
Saisiko saman suomeksi.
ja vielä huomasin, että on langattomia. Ovatko ne aivan leluja?