A-kuppikoko
Tarviiko A-kuppikoon naisen käyttää rintaliivejä?
Onko rintaliiveistä hyötyä niin pienien rintojan kanssa?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Ak tarkoittanee AA-kokoa
Edelleen. Ei ole olemassa sellaista kuin "AA-koko". Kupin koko vaihtelee suuresti sen mukaan, minkä ympäryskoon liivit ovat kyseessä. Minulla on esim ollut käytössä liivejä, joiden kuppikoon kirjain on vaihdellut välillä B-E. Tämä johtuu siitä, että jos lihon, ympäryskoko kasvaa, jolloin kupin kirjain pienenee (vaikka rinnan koko pysyy suunnilleen samana). Laihassa kunnossa koko on ollut E65, tuhdimmassa B80. En liho tai laihdu rinnoista, vaan ne ovat aina samankokoiset.
avllä on aina sama juttu. Joku puhuu kuppikoosta, toinen kertoo miten koko oikeesti menee ja sit porukka alapeukuttaa. miten onnistutte ostamaan liivejä jos ette tiedä miten koot toimii? se on aika helppo selvittää
Vierailija kirjoitti:
avllä on aina sama juttu. Joku puhuu kuppikoosta, toinen kertoo miten koko oikeesti menee ja sit porukka alapeukuttaa. miten onnistutte ostamaan liivejä jos ette tiedä miten koot toimii? se on aika helppo selvittää
Juuri näin. Googlatkaa "rinnakkaiskoko". Koon logiikan ymmärtäminen voi auttaa löytämään oikeasti istuvia liivejä! Esimerkkinä: A85, B80, C75, D70, E65 (tai DD65) > noissa on kaikissa suunnilleen yhtä iso kuppi. Usein ihmiset koittelee saman kirjainkupin liivejä eri ympärysmitalla ja silloin menee aivan pieleen.
Oikeasti kannattaisi sovitella näin: Kun ympärysmitta kasvaa yhdellä, kirjaimen pitää pienetä yhdellä. Kun ympärysmitta pienenee yhdellä, kirjaimen pitää kasvaa yhdellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ak tarkoittanee AA-kokoa
Edelleen. Ei ole olemassa sellaista kuin "AA-koko". Kupin koko vaihtelee suuresti sen mukaan, minkä ympäryskoon liivit ovat kyseessä. Minulla on esim ollut käytössä liivejä, joiden kuppikoon kirjain on vaihdellut välillä B-E. Tämä johtuu siitä, että jos lihon, ympäryskoko kasvaa, jolloin kupin kirjain pienenee (vaikka rinnan koko pysyy suunnilleen samana). Laihassa kunnossa koko on ollut E65, tuhdimmassa B80. En liho tai laihdu rinnoista, vaan ne ovat aina samankokoiset.
No mulla myös rintojen koko vaihtelee painon mukaan.
Eri
Ne nännit pitää pienirintaisenkin saada piiloon ellei halua kuolaavia ukkoja tuijottamaan.
Rintaliiveistä ei ole mitään hyötyä oli se koko mikä tahansa.
-kuolaava setämies
Minulle sopivia rintaliivien kokoja ovat 75B ja 80A. Olen tottunut käyttämään rintaliivejä mutta voin olla ilmankin. Useimmiten käytän.
Vierailija kirjoitti:
Ne nännit pitää pienirintaisenkin saada piiloon ellei halua kuolaavia ukkoja tuijottamaan.
Juu, antakaa vain sen ahdasmielismmän ja katkeroutuneimman av-mamman sanella teidänkin elämäänne.
Hoikasta pienirintaisesta vartalosta ja sen keräämistä ihailevista katseista ei saa missään nimessä nauttia.
Kaikkien naisten pitää kulkea musta jätesäkki päällään etteivät inhottavat miehet vaan pääse kuolaamaan naisellisia muotoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Googlatkaa "rinnakkaiskoko". Koon logiikan ymmärtäminen voi auttaa löytämään oikeasti istuvia liivejä! Esimerkkinä: A85, B80, C75, D70, E65 (tai DD65) > noissa on kaikissa suunnilleen yhtä iso kuppi. Usein ihmiset koittelee saman kirjainkupin liivejä eri ympärysmitalla ja silloin menee aivan pieleen.
Oikeasti kannattaisi sovitella näin: Kun ympärysmitta kasvaa yhdellä, kirjaimen pitää pienetä yhdellä. Kun ympärysmitta pienenee yhdellä, kirjaimen pitää kasvaa yhdellä.
Mä en ymmärrä miten tämä voi mennä näin. Kun olin hoikempi, sopiva koko oli D75, nyt tuhdimpana se on E80. Tuon mukaan minun pitäisikin käyttää kokoa C80? Rinnat ovat suuremmat ja E80 on kyllä sopiva.
No siis, kyllä mulla on tissit, vaikka koko on 75A. Olen hoikka joten ne ihan erottuukin varresta.
Käytän liivejä päivittäin, suosin sellaisia puuvillaisia, hieman sporttimallisia. En halua että esim. nännit näkyy paitojen läpi.
Tarviinko niitä varsinaisesti niin varmaan en. Paitsi kyllä ne pienetkin esim. hölkätessä vähän häiritsee ellei ole liivejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ak tarkoittanee AA-kokoa
No mulla myös rintojen koko vaihtelee painon mukaan.
Eri
Mulla nimenomaan se rintojen koko muuttuu painon mukaan, ympärysmitta pysyy lähes samana. Tai eihän sitä tiedä, jos 20 kiloa lihoisin, voisi ympärysmittaankin tulla jotain.
Eiköhän jokainen ihan itse päätä, tarvitseeko rintsikoita vai ei. Ei se ole "kuppikoosta" kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, antakaa vain sen ahdasmielismmän ja katkeroutuneimman av-mamman sanella teidänkin elämäänne.
Hoikasta pienirintaisesta vartalosta ja sen keräämistä ihailevista katseista ei saa missään nimessä nauttia.
Kaikkien naisten pitää kulkea musta jätesäkki päällään etteivät inhottavat miehet vaan pääse kuolaamaan naisellisia muotoja
No, jos sinä oikeasti nautit siitä, että miehet tuijottaa sinun nöpöttäviä nännejä, niin sen kun kuljet ilman liivejä. Voit laittaa vielä ohuen ja kireän puseron päälle, jos haluat. Tarkista kuitenkin, onko työpaikallasi pukeutumiskoodia ettei tule sanomista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nautitko itse siitä, että sinua tuijotetaan?
Avokkini ihmettelee samaa. Olen 70A. Käytän liivejä, koska nännit minullakin on, enkä halua niiden tai niiden liikkeen näkyvän paidan läpi. Joku saa olla sitä mieltä, että se olisi rohkeaa, mutta minusta se olisi mautonta. Ja kyllä liivit minullekin tekee ryhdikkäämmän olon, vaikken tarvitsekaan 150€ liivejä niskahartiasärkyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, jos sinä oikeasti nautit siitä, että miehet tuijottaa sinun nöpöttäviä nännejä, niin sen kun kuljet ilman liivejä. Voit laittaa vielä ohuen ja kireän puseron päälle, jos haluat. Tarkista kuitenkin, onko työpaikallasi pukeutumiskoodia ettei tule sanomista.
Onko missään työpaikalla sellaista pukeutumiskoodi jossa mainitaan nännit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko missään työpaikalla sellaista pukeutumiskoodi jossa mainitaan nännit?
Normaalit ihmiset ymmärtävät asian sanasta "asiallinen". Tyhmille pitää luetella jokainen kohta erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä miten tämä voi mennä näin. Kun olin hoikempi, sopiva koko oli D75, nyt tuhdimpana se on E80. Tuon mukaan minun pitäisikin käyttää kokoa C80? Rinnat ovat suuremmat ja E80 on kyllä sopiva.
Lihominen vaikuttaa erilailla eri ihmisillä, joten sitä ei kannata sotkea tähän asiaan. Rinnakkaiskoot toimivat siten, että kun olet rintaliiviostoksilla ja löydät liivit, joiden kuppi on juuri oikea eli rinnat eivät tursua ulos eikä jää paljoa tyhjää, mutta ympärysmitta on vaikkapa liian tiukka > sinun pitää hakea koikeiltavaksi liivit, joiden ympärysmitta on esimerkiksi yhden koon isompi > tällöin kirjaimen pitää pienetä, jotta saat kokeiltavaksi liivit, joiden kuppikoko on sama, mutta ympärys suurempi kuin niissä, jotka jo löysit.
Esimerkki: koitat kokoa C75. Toteat, että kuppi on just hyvä, mutta ympärys liian tiukka. Haet kokeiltavaksi koon B80. Tällöin kuppi on sama kuin ensin kokeillussa, mutta ympärys yhden koon isompi.
Ei ole mitään sellaista kuin "A-kuppikoko". Kupin koko riippuu ympärysmitasta, vaikka olisikin sama kirjain. Selvitä ensin, mistä koosta puhut, niin mietitään asiaa sitten.