Saako teidän mies juoda iltaisin 1-2 olutta? Meillä riitaa siitä kun pelkään alkoholisoitumista
Kommentit (187)
Aloitat siis ennalta ehkäisevän nalkuttamisen. Oikein.
En ole mieheni vartija, jos haluaa juoda oluen niin juo oluen, mikä minä olen häntä estämään?
Töiden jälkeen 1 olut on nautinto! Saa juoda ja juon välillä itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Aloitat siis ennalta ehkäisevän nalkuttamisen. Oikein.
No en näe sitä nalkuttamisena, jos on huolissaan.
No 1-2 olutta ei kyllä ole paha . Ihan kohtuukäytön rajoissa miehillä
No mä kyllä luotan siihen että aikuinen on ihan itse vastuussa juomisistaan tai juomattomuudestaan.
Mielummin pari olutta kuin limua tai energiajuomia. Ja muutamalla oluella ei ole mitään tekemistä alkoholisoitumisen kanssa, se on enemmänkin tapa.
Viikolla ei kaljaa juoda! Kaadan viemäriin jos jääkaapissa kaljaa arkipäivänä.
Tiesittekö että on olemassa alkoholitonta olutta.
Onko tehnyt näin pitkään? Juoko viikonloppuisin humalaan?
Kunhan asia ei ole pakko niin ei kai siinä mitään. Koukku voi syntyä huomaamatta
Ei saa, mies lentäisi äkkiä pihalle jos joisi joka ilta.
Ei ole normaalia juoda joka päivä alkoholia. Miksi ei käyttäisi rentoutumiskeinona esim. lukemista tai yhteistä hierontahetkeä. Tuntuisi oudolta jos mies vaan kaljoittelisi joka ilta.
Oletan, että sekin on vastaavasti ok, jos mies määrää, mitä ja milloin nainen saa syödä tai juoda? Tai vaikka milloin saa käydä vessassa tai suihkussa?
Vierailija kirjoitti:
Viikolla ei kaljaa juoda! Kaadan viemäriin jos jääkaapissa kaljaa arkipäivänä.
Meillä juodaan just arkena usein 1-2 saunajuomaa. Viikonloppuisin sama homma. Ei koskaan enempää.
Mun mielestä olut hengityksessä jo haisee niin kamalle, että en kyllä sietäsi tuota ollenkaan.
Onneksi emme enää juo alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole normaalia juoda joka päivä alkoholia. Miksi ei käyttäisi rentoutumiskeinona esim. lukemista tai yhteistä hierontahetkeä. Tuntuisi oudolta jos mies vaan kaljoittelisi joka ilta.
Ja näitäkö ei voi tehdä vaikka joisi 1-2 olutta?
Tää on varmaan joku lähiöjuttu. En tunne ketään joka joisi iltakaljoja.
Olet ap oikeassa, jos joka ilta vetää pari niin huonosti siinä tulee käymään.
Meillä ollaan aikuisia, täysivaltaisia ihmisiä. Meillä saa juoda ja syödä mitä haluaa.