Mitä helvettiä. Yksin asuva naapuri käy kaksi kertaa suihkussa päivän aikana.
Ei ole mikään liikkuja ei ainakaan vaikuta siltä. Poistuu lähinnä töihin ja kauppaan.
Käy illalla suihkussa ja heti herättyään aamulla.
Mistäkö tiedän? No vanha puutalo ja kaikki äänet kuuluvat todella hyvin.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sillä ei ole alapesusuihkua ja pesee vaikka römpsänsä aamulla
Se pestään samalla ja yhtäusein kun ihminen itse. Ei sitä erikseen kukaan pese, eikä ainakaan sillä alapesusuihkulla 🤣
Ihme käytäntöjä ja tapoja ihmisillä tuntuu olevankin.
Jos liikaa pesee mitä tahansa kehon osaa niin kyllä kärsii kehon normaali suoja jo siitä.
Ei sitten ihme jos onkin pesukierteessä.
Eli ongelma onkin monesti itseaiheutettua.
Mutteihän kukaan sitä tule ajatelleeksi.Ja ei, omat paikat ei haise, terve ihminen ja römpsä putsaa ihan itse itsensä.
Vulva ei itse itseään putsaa. Tottakai pesen alapään aamulla ennen töihin menoa. Suihkussa käyn työstä tultua, että saan työpaikan liat pois.
Vierailija kirjoitti:
Muuten ei kiinnosta muiden suihkuttelut, mutta jos sitä vettä lotrataan surutta niin äkkiä nousee kaikilla vesimaksut. Myös niillä jotka ei tuhlaa sitä vettä.
Onneksi siitä epäkohdasta ollaan pääsemässä eroon. Vuoden 2020 lopulla tuli voimaan lakimuutos, että taloyhtiöissä on siirryttävä asuntokohtaisiin vesimittareihin. https://www.kiinteistoliitto.fi/uutiset/nayta/?id=9765
Aika moni pesee tärkeimmät paikat vähintään kerran päivässä ilman että käy suihkussa. Ei se suihkussa käymisen taajuus ole puhtauden mittari.
Miksi asut puutalossa, jossa kaikki äänet kuuluvat? Ja vielä naapurin kanssa? Mitä järkeä. Jos ei ole muuta paikkaa jossa asua, eri asia. Korvatulpat, kuulosuojaimet, musiikki?
Mahdollisesti seksiammattilainen jolloin täytyy käydä huuhtelemassa elimet jokaisen asiakkaan jälkeen. Se kuuluu asiaan.
Suihkussa on peseytymisen lisäksi ihan kiva käydä lämmittelemässä.
Itse taidat olla niitä haisu-Liisoja, jotka palstalla ylpeilevät etteivät peseydy kuin kerran kahteen viikkoon ja lakanatkin vaihtuvat vain jouluisin.
Ainoa oikea tapa on käydä suihkussa aamuin illoin. Illalla pestään työpäivän aikana kertynyt kuorma pois, hiukset myös. Aamulla otetaan kahden minuutin pikasuihku heräämiseen ja yöllisen nuhjuuntumisen poistamiseen. Kasvotkin on helpompi pestä suihkussa kuin läiskimällä vettä lavuaarin yllä. Puhumattakaan useiden eri ruumiinosien erillisestä pesusta lavuaarissa, se ei ainakaan säästä vettä eikä aikaa.
Ja sinä et ehdi pitää itsestäsi ollenkaan huolta kun aikasi kuluu naapureista huolehtiessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sillä ei ole alapesusuihkua ja pesee vaikka römpsänsä aamulla
Se pestään samalla ja yhtäusein kun ihminen itse. Ei sitä erikseen kukaan pese, eikä ainakaan sillä alapesusuihkulla 🤣
Ihme käytäntöjä ja tapoja ihmisillä tuntuu olevankin.
Jos liikaa pesee mitä tahansa kehon osaa niin kyllä kärsii kehon normaali suoja jo siitä.
Ei sitten ihme jos onkin pesukierteessä.
Eli ongelma onkin monesti itseaiheutettua.
Mutteihän kukaan sitä tule ajatelleeksi.Ja ei, omat paikat ei haise, terve ihminen ja römpsä putsaa ihan itse itsensä.
Vulva ei itse itseään putsaa. Tottakai pesen alapään aamulla ennen töihin menoa. Suihkussa käyn työstä tultua, että saan työpaikan liat pois.
Kyllä se muuten putsaa. Ihan itse itsensä.
Naapurisi herää ja käy aamupaskalla ja muut kuin urpot jättävät perseen pesemättä heti paskan jälkeen, no sitten naapurisi lähtee töihin ja kantaa kahdeksan tuntia lasivillaa byggalla ja tulee kotiin ja menee heti suihkuun.
So What!
2 kertaa viikossa on riittävästi.