Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIES: mitä palstailu on opettanut sinulle naisista?

Vierailija
26.09.2015 |

Otsikossa kysymys.

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kapeakatseisuus korostuu täällä. Naisert selvästi hakevat vertaistukea enemmän kuin miehet. Naiset haluavat nähdä samaa muilla, kuin mitä heillä itsellään on.

Vierailija
42/62 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat täysin sekaisin päästään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän nykyisiä suomalaisia (länsimaisia) naisia keskimäärin henkisesti ja moraalisesti hyvin eksyneinä. Naisista selvä vähemmistö on moraalisesti sellaisia ihmisiä, joita omaan elämäänsä haluaisi, tai joiden uskoisi kykenevän rakentamaan hyvää ja toimivaa yhteiskuntaa. Oma ajattelu on naisilla vähäistä, moraalinen pohdinta olematonta, joukon mukana meneminen, narsismi, mielen sulkeminen järkeilyltä, itsekriittisyydeltä, yleensä ajattelulta, joka ei ole tunteiden ohjaamaa ja vietävissä, nämä taasen ovat naisille yleistä. Näen useat nyky-yhteiskunnan suurimmista ongelmista monikulttuurisuudesta rationalismin ja korkeakulttuurisen sivistyksen, mukaanlukien mielipiteenvapauden kulttuurin, rappioon feminiineinä ongelmina, pääosin naisten tukemina haitallisina kehityssuuntina ja psykologis-sosiaalisina kulttuuri-ilmiöinä. Katson myös, että naiset, joiden masentuneisuusluvut ovat historiallisen korkeita, ovat myös itse tämän kehityksen häviäjiä, vaikka eivät pysty sitä näkemään ja kohtaamaan. He olisivat onnellisempia toisenlaisessa maailmassa kuin siinä, jota enemmistö nykynaisista valinnoillaan ja maailmankuvallaan ajaa.

Elämässä on hyvä olla ne muutama naista, joita rakastaa, akselillä omasta äidistä omaan tyttäreen, muutamaan valikoituun ystävään ehkä myös, mutta 'yhteiskunnallisen naisen' tilan näen hyvin huolestuttavana ja myös surullisena. Juuri tämän minuutin pessimismiä ei vähennä se, että seurasin ketjua, jossa naiset (ainakin) n. 10:1:een peukuttivat, hyväksyivät ja rohkaisivat toisiaan miestensä sosiaalisen viestinnän lukemiseen salaa, jotta voivat varmistua siitä, että pettääkö mies heitä mahdollisesti vai ei. He hyväksyvät tuosta noin vain toisen yksityisen viestinnän vakoilun, toisen yksityisyyden loukkaamisen, pitävät sitä hyväksyttävänä, "jos epäilee pettämistä", ilmeisen narsistisesti, moraalisesti kehittymättömästä näkökulmastaan, joukkoajattelevina torjuen kritiikin ja voimistaen toisiaan moraalittomuudessaan, kuin zombien tavoin kuuroina kaikelle moraaliselle järkeilylle, ja terveille moraalitunteille. Tämä on vain yksi monista moraalisista ongelmakysymyksistä, joissa naisten yleinen, toisiaan vahvista psykologia toimii tämän mallin mukaisesti.

Jäin vielä miettimään, kuinka yleistä tuo toisten yksityisen viestinnän lukemisen oikeuttaminen naisilla on. Missä määrin tuon ketjun otanta oli voimakas vääristymä? Tai ei ollut? Miehiä kehottaisin joka tapauksessa suojaamaan sosiaalisen median tilinsä tämän pohjalta naisystäviltään, vaikka kuinka ei voisi sitä omasta naisystävästään uskoa. Kuvani nykynaisesta, etenkin feminismin vaikutuksen muokkaamasta, ei todellakaan ole positiivinen eikä luottavainen. Hyvin kyyninen ja jopa raadollinen, lienee rehellisesti todettu.

Vierailija
44/62 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli asia mikä hyvänsä, niin aina se käännetään miehen syyksi.

Missään tapauksessa ei kannata mennä naimisiin ja varsinkin lasten hankintaa kannatta harkita erittäin pitkään ja senkin jälkeen on suotavaa empiä asian suhteen.

Mies ei voi tehdä mitään oikein, edes vahingossa.

Vierailija
45/62 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen ettei naiselta kannata kysyä neuvoa tai saa vain vittuilua ja valehtelua osakseen oli sitten kyse pukeutumisvinkeistä  tai  tulevan vaimon tapaamiseen liittyen.

Vierailija
46/62 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen, että naiset on loppujen lopuksi juuri sellaisia ihania tunteellisia pikku palleroita, kun haluankin heidän olevan, vaikka feminismiuskovaiset koittaisivat mitä väittää.

Naiset, ihanaa, että olette sitä mitä en itse pysty olemaan. <33

M30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/62 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessus, eikai joku oikeasti opi täällä sukupuolesta jotakin? Ihmiset on yksilöitä eikä mitään toistensa kopioita. Jos yksi on idiootti, ei se tee koko sukupuolesta idioottia.

Vierailija
48/62 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran olen oppinut, että olen päättänyt elää loppuelämäni ilman naista.

 

M42

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/62 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vauvapalstan naiset ole minulle naiseudesta mitään opettaneet. Vaikka olen mies tiedän naiseudesta paljon enemmän kuin nämä täällä ja siitä voi kiittää fiksumpia ja valveutuneempia naisia, jotka ovat omin käsin näyttäneet mihin naiset kykenevät ollessaan aktiivisia. :)

Vierailija
50/62 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:55"]Sen verran olen oppinut, että olen päättänyt elää loppuelämäni ilman naista.

 

M42
[/quote]

Hinttari

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/62 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opettanut palstalaisille naisista. Joskus tahattomasti saadessani tappouhkauksia ja muuta yhtä korkeaotsaista palautetta.

 

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
52/62 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen  että mies maksaa aina kaiken ensitreffeistä alkaen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/62 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten vähäisempi loogisuus näkyy esim. selvästi yleisempänä uskonnollisuutena ja tiettynä lapsenomaisena luottamuksena esim. siihen mieheen joka toisaalta on ihan kunnon mies vaikka välillä nyrkki heiluukin. Vankilan murhamiehet ja muut pahat pojat voi jotenkin vaan halata hyviksi ja mennä sitten vaikka naimisiin kun pääsevät joskus pois. Tämä lapsenomainen luottamus ja faktoista piittaamattomuus näkyy myös selvästi miehiä suuremmassa mamumyönteisyydessä. Testosteronihan tunnetusti vähentää sosiaalista sinisilmäisyyttä.

Olen itse täällä väitellyt naisten kanssa jotka ovat sitä mieltä, ettei naisten tissit kuulu olla eroottinen symboli ja naisten kuuluu saada kävellä ilman paitaa jos mieskin voi. Koko ajan kyllä mietin, ettei kukaan voi oikeasti olla sitä mieltä, mutta nainen näemmä voi. Ei naisilla tissit vain imetystä varten ole eikä takapuoli suurempi siksi, että on vaan pehmeämpi istua. Se mies pitää kuitenkin saada jossain vaiheessa ja noista em. on asiassa ihan karmea apu.

Sekään, että tasa-arvoasiat ovat aina esillä juuri naisten kannalta ei myöskään ole tutkimusten perusteella yllättävää. Tai, että koko yhteiskunnan arvot ovat nykyään feminiiniset.

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/15491274

Vierailija
54/62 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat yksinkertaisia ja turhia otuksia joiden ainoa tarkoitus on taata miehelle seksuaalinen nautinto... Josta siitäkin sitten vikistään kun ei sängyssä haluaisi tehdä mitään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/62 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, jos jotakin täällä tulee naisista opittua, niin ehkäpä se, että loppujen lopuksi mies taitaa tarvita enemmän parisuhdetta, hellyyttä ja läheisyyttä. Nainen pärjää paremmin omillaan. Naisten sinkkuus tuntuu hyväksyttävämmältä ja "normaalimmalta" kuin miesten sinkkuus, johon helposti liitetään epämiellyttäviä mielikuvia.

Lukuisista naisen seksuaalisuutta käsittelevistä keskusteluista huolimatta (tai oikeastaan myös niistä päätellen) voi edelleen todeta, että naisten seksuaaliset halut ovat merkittävästi vähäisemmät kuin miehillä. Naisten seksuaalisuuden paisuttelusta on tullut muoti-ilmiö samalla kun irl seksuaalinen halukkuus ja aktiivisuus (erityisesti naisilla, mutta myös osalla miehistä) on laskenut kuin lehmän häntä: tätä mieltä ovat myös uusimmat tutkimukset. Jos trendi jatkuu, kuolemme kohta sukupuuttoon.

Kolmas oppimani asia on, että naisten ja miesten "maailmat" erkanevat yhä vahvemmin toisistaan. Korkea koulutus, vakituiset työpaikat ja tulevaisuudessa ilmeisesti myös taloudellinen ja poliittinen valta vähä vähältä siirtyy naisille. Tällä hetkellä valtaa pitävien ikäluokkien väistyessä lähitulevaisuudessa valta tulee siirtymään naisille. En pidä tätä ollenkaan huonona asiana, päinvastoin, mutta tällä on varjopuolensa: nuorten miesten syrjäytymisen kierre, joka täytyisi saada katkaistua tavalla tai toisella. Tämä tulee todennäköisesti koskettamaan entistä suurempaa osaa miespuolisista. Naisista syrjäytyy lopullisesti vain mitättömän pieni osa, mutta suuri syrjäytyneiden miesten määrä tulee edelleen vaikeuttamaan hyvin koulutettujen naisten kumppanin löytämistä ja "tavanomaisen" ydinperheen perustamista.

Vierailija
56/62 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena itse käyn täällä säännöllisesti lukemassa ja toisinaan jopa kommentoimassa aiheita, jotka itseäni kiinnostaa tai joilla koen olevan yhteiskunnallista relevanssia. Mua on yllättänyt ja suorastaan järkyttänyt keskimääräisen palstanaisen kyyninen maailmankuva ja suoranainen ilkeys. Miksi ero on heti ensimmäinen neuvo, miehet on usein toivottomia lassukoita tai sikoja, mutta nainen on kuitenkin todennäköisesti läski, lahna tai yhteistyökyvytön femakko? Näinkö valtaosa naisista todellisuudessa ajattelee kultaisen ulkokuorensa takana myös tosielämän kohtaamisissa? Oon itse naaiviuteni menettänyt, monissa liemissä keitetty ja kokenut melko raadollisia asioita, mutta satunnaisilla viesteilläni toivoisin jakavani täällä toivoa ja voimaantumista. Me ollaan kaikki taitavia erilaisissa asioissa ja arvokkaita ihmisinä, sen toivoisin palstalaisten muistavan paitsi muiden myös omalta kohdaltaan. Mollaaminen kohottaa itsetuntoa (olen parempi ihminen) vain hetkellisesti, auttamisesta ja myötätunnosta jää parempi fiilis pidemmäksi aikaa.

Vierailija
57/62 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen että monet tänne kirjoittavat naiset ovat helvetin katkeroituneita, mutta yhtä aikaa kyvyttömiä myöntämään sitä itselleen. Eipä siinä, ihan sama se kyllä pätee miehiinkin.

Vierailija
58/62 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen tuntuma on tullut monista että tuntuvat elävän päässään tai ainakin tahtovat luoda semmoista kuvaa muille itsestään, mikä ei sitten kuitenkaan todellisuutta vastaan millään lailla. Myös kovin kapealla itsetunnolla tuntuu moni seilaavan. Nämä ovat juuri niitä joilla on syvin tarve tuomita ja halveksia toisia.

Vierailija
59/62 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että naiset haluavat esittää "kovista", vahvaa ja viisasta vaikka tosielämässä ovat aina enemmistön puolella olevia lampaita.

Vierailija
60/62 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen täällä on oppinut että keskustelun aloittaja on aina väärässä! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän