Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIES: mitä palstailu on opettanut sinulle naisista?

Vierailija
26.09.2015 |

Otsikossa kysymys.

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:02"]

Olen opettanut palstalaisille naisista. Joskus tahattomasti saadessani tappouhkauksia ja muuta yhtä korkeaotsaista palautetta.

 

-Mies 29v + 1v-

[/quote]

Olet yksi niistä harvoista ihmisistä, jotka ymmärtävät naisia niin huonosti että voisivat jopa oppia jotain av:lla, mutta et vain tajua vaikka sinulle miten yritetään vääntää rautalangasta.

Vierailija
22/62 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:45"]

Mistä te miehet erotatte koska täällä kirjoittelee Jonne Ylilauta, ja koska nainen joka on tosissaan?

[/quote]

Jonnet saattavat, sopivasti provosoituna, epähuomiossa sortua ihan rationaaliseenkin argumentointiin, mutta tosissaan olevat naiset taas...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:45"]

Mistä te miehet erotatte koska täällä kirjoittelee Jonne Ylilauta, ja koska nainen joka on tosissaan?

[/quote]

Sehän se vitsi onkin, kun ei erota: http://www.hs.fi/sunnuntai/a1407475332014

Vierailija
24/62 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on mielikuvitusta ja huumorintajua. Suuri osahan vain heittää täällä läppää viihteen vuoksi. Se joka tekee kovin syvällisiä päätelmiä ihmisistä somen perusteella kannattaisi lopettaa somettaminen ja keskittyä oikeaan elämään.

Vierailija
25/62 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDD

Miettikää mikä käsitys meille naisille muodostuisi miehistä jos pitäisi tehdä päätelmät tämän palstan työttömistä ja naisettomista ruikuttajista :D.

Vierailija
26/62 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedä häntä voiko tämän palstaotoksen perusteella muodostaa mielipidettä muista naisista kuin juuri  niistä jotka tänne kirjoittelevat (ja kirjoittelevathan tänne monet miehetkin ) mutta sen olen kyllä  tästä palstasta oppinut jo ,että mitä mielenkiintoisempi ja haastavampi keskustelunaihe ,sitä todennäköisemmin se poistuu täältä ja  pian koko ketju.

Sen vuoksi ei siis kannata nähdä kovin hirveästi vaivaa ,että tänne jotain oikein haastavasti ajatuksella vastinetta millekään  kirjoittaisi.

Hukkaan heitettyä vaivaa kun näet on-mitä suurimmalla todennäköisyydellä.

Kaikkia tämän palstan jatkuvalla syötöllä toistuvia ja jatkuvasti kiertäviä teemoja ja otsikoita en nyt viitsi ajatellakaan-niin tylsää ja masentavaa vain koko niiden ajattelukin jo. (törkeydet ja tyhmääkin tyhmemmät puheenaiheethan ne täällä vain toistuvat aina vain uudestaan ja uudestaan).

Kun antaa niiden vain  olla - niin eiköhän näin liene parasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/62 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 07:12"]:DDD

Miettikää mikä käsitys meille naisille muodostuisi miehistä jos pitäisi tehdä päätelmät tämän palstan työttömistä ja naisettomista ruikuttajista :D.
[/quote]

Sen täällä on oppinut, että naiset on kasvatettu ajatukseen, että he ovat palkinto, jonka mies "saa" jos on käyttäytynyt naisen olettamalla tavalla. Samoin seksi. Jos olet hyvä poika saat seksiä.

Tuo ontuu. Maksettua seksiä palstahirmut vihaavat. Se rikkoo tätä periaatetta. Kilpailija joka ei toimi sääntöjen mukaan. Samoin se, että kun mies on ilman seksiä myös nainen on ilman vastakappaletta. Eli kun mies jää ilman \ nainen jää ilman.

Vierailija
28/62 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukenut monia näkemyksiä ja mielikuviani naisista ja etenkin suomalaisista naisista. Mukavan, fiksun ja viehättävän naisen löytämisen todennäköisyys on pienempi kuin lottovoitto, joten olen luopunut etsinnästä. 

Todennäköisyys sille että parisuhteesta muodostuu elämänlaatua alentava tekijä on erittäin suuri ja riskiä ei kannata ottaa. Miehenä yksinäisyyden ja fyysisenläheisyyden tarve on ruoskittu aika minimiin 35 ikävuoden jälkeen. Satunnaista seuraa kun on suuhtellisen hyvässä kuosissa ja varakas. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/62 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 08:33"]Tukenut monia näkemyksiä ja mielikuviani naisista ja etenkin suomalaisista naisista. Mukavan, fiksun ja viehättävän naisen löytämisen todennäköisyys on pienempi kuin lottovoitto, joten olen luopunut etsinnästä. 

Todennäköisyys sille että parisuhteesta muodostuu elämänlaatua alentava tekijä on erittäin suuri ja riskiä ei kannata ottaa. Miehenä yksinäisyyden ja fyysisenläheisyyden tarve on ruoskittu aika minimiin 35 ikävuoden jälkeen. Satunnaista seuraa kun on suuhtellisen hyvässä kuosissa ja varakas. 
[/quote]
Heh. Oikeasti miehen elinikää pidentää jos se on parisuhteessa ja naisen elämää sama lyhentää.

Vierailija
30/62 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 08:35"][quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 08:33"]Tukenut monia näkemyksiä ja mielikuviani naisista ja etenkin suomalaisista naisista. Mukavan, fiksun ja viehättävän naisen löytämisen todennäköisyys on pienempi kuin lottovoitto, joten olen luopunut etsinnästä. 

Todennäköisyys sille että parisuhteesta muodostuu elämänlaatua alentava tekijä on erittäin suuri ja riskiä ei kannata ottaa. Miehenä yksinäisyyden ja fyysisenläheisyyden tarve on ruoskittu aika minimiin 35 ikävuoden jälkeen. Satunnaista seuraa kun on suuhtellisen hyvässä kuosissa ja varakas. 
[/quote]
Heh. Oikeasti miehen elinikää pidentää jos se on parisuhteessa ja naisen elämää sama lyhentää.
[/quote]
Tuokin kyllä kertoo karua kieltään ns miehen logiikasta ja sen käytännön sovellutuksista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/62 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 08:35"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 08:33"]Tukenut monia näkemyksiä ja mielikuviani naisista ja etenkin suomalaisista naisista. Mukavan, fiksun ja viehättävän naisen löytämisen todennäköisyys on pienempi kuin lottovoitto, joten olen luopunut etsinnästä.  Todennäköisyys sille että parisuhteesta muodostuu elämänlaatua alentava tekijä on erittäin suuri ja riskiä ei kannata ottaa. Miehenä yksinäisyyden ja fyysisenläheisyyden tarve on ruoskittu aika minimiin 35 ikävuoden jälkeen. Satunnaista seuraa kun on suuhtellisen hyvässä kuosissa ja varakas.  [/quote] Heh. Oikeasti miehen elinikää pidentää jos se on parisuhteessa ja naisen elämää sama lyhentää.

[/quote]Mitä hiton väliä sillä on? En todellakaan ole hakemassa, pitkää kituuttamista. Olen kokenut jo sen. Ei kiinnosta, pääsääntöisesti haluan vain olla onnellinen ja siihen ei tarvita naista

Vierailija
32/62 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstailu on opettanut sen että en ymmärrä heteromiehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/62 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen että niistä kannattaa pysyä kaukana.

Vierailija
34/62 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä kyllä ollut aika kauheata ja raadollista

 

m38

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/62 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen, että on loppujen lopuksi hyvä olla yksin.

Vierailija
36/62 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen, ettei kannata lähestyä heitä vahingossakaan.

Vierailija
37/62 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei AV-palstalla ne terveimmät viestittele.

Vierailija
38/62 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etten voi kelvata naiselle koskaan

Vierailija
39/62 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te miehet erotatte koska täällä kirjoittelee Jonne Ylilauta, ja koska nainen joka on tosissaan?

Vierailija
40/62 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ennen naiset näki niin sisäisesti kuin ulkoisesti kauniina ja ylevinä, suorastaan mystisinä olentoina. Miehet taas sellaisina vähän likaisina, röyhkeinä ja alkeellisina. AV on tuonut sukupuolet lähemmäs toisiaan ja oikeastaan jopa kääntänyt mielikuvat päälaelleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi