MIES: mitä palstailu on opettanut sinulle naisista?
Kommentit (62)
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:45"]
Mistä te miehet erotatte koska täällä kirjoittelee Jonne Ylilauta, ja koska nainen joka on tosissaan?
[/quote]
Jonnet saattavat, sopivasti provosoituna, epähuomiossa sortua ihan rationaaliseenkin argumentointiin, mutta tosissaan olevat naiset taas...
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:45"]
Mistä te miehet erotatte koska täällä kirjoittelee Jonne Ylilauta, ja koska nainen joka on tosissaan?
[/quote]
Sehän se vitsi onkin, kun ei erota: http://www.hs.fi/sunnuntai/a1407475332014
Naisilla on mielikuvitusta ja huumorintajua. Suuri osahan vain heittää täällä läppää viihteen vuoksi. Se joka tekee kovin syvällisiä päätelmiä ihmisistä somen perusteella kannattaisi lopettaa somettaminen ja keskittyä oikeaan elämään.
:DDD
Miettikää mikä käsitys meille naisille muodostuisi miehistä jos pitäisi tehdä päätelmät tämän palstan työttömistä ja naisettomista ruikuttajista :D.
Tiedä häntä voiko tämän palstaotoksen perusteella muodostaa mielipidettä muista naisista kuin juuri niistä jotka tänne kirjoittelevat (ja kirjoittelevathan tänne monet miehetkin ) mutta sen olen kyllä tästä palstasta oppinut jo ,että mitä mielenkiintoisempi ja haastavampi keskustelunaihe ,sitä todennäköisemmin se poistuu täältä ja pian koko ketju.
Sen vuoksi ei siis kannata nähdä kovin hirveästi vaivaa ,että tänne jotain oikein haastavasti ajatuksella vastinetta millekään kirjoittaisi.
Hukkaan heitettyä vaivaa kun näet on-mitä suurimmalla todennäköisyydellä.
Kaikkia tämän palstan jatkuvalla syötöllä toistuvia ja jatkuvasti kiertäviä teemoja ja otsikoita en nyt viitsi ajatellakaan-niin tylsää ja masentavaa vain koko niiden ajattelukin jo. (törkeydet ja tyhmääkin tyhmemmät puheenaiheethan ne täällä vain toistuvat aina vain uudestaan ja uudestaan).
Kun antaa niiden vain olla - niin eiköhän näin liene parasta.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 07:12"]:DDD
Miettikää mikä käsitys meille naisille muodostuisi miehistä jos pitäisi tehdä päätelmät tämän palstan työttömistä ja naisettomista ruikuttajista :D.
[/quote]
Sen täällä on oppinut, että naiset on kasvatettu ajatukseen, että he ovat palkinto, jonka mies "saa" jos on käyttäytynyt naisen olettamalla tavalla. Samoin seksi. Jos olet hyvä poika saat seksiä.
Tuo ontuu. Maksettua seksiä palstahirmut vihaavat. Se rikkoo tätä periaatetta. Kilpailija joka ei toimi sääntöjen mukaan. Samoin se, että kun mies on ilman seksiä myös nainen on ilman vastakappaletta. Eli kun mies jää ilman \ nainen jää ilman.
Tukenut monia näkemyksiä ja mielikuviani naisista ja etenkin suomalaisista naisista. Mukavan, fiksun ja viehättävän naisen löytämisen todennäköisyys on pienempi kuin lottovoitto, joten olen luopunut etsinnästä.
Todennäköisyys sille että parisuhteesta muodostuu elämänlaatua alentava tekijä on erittäin suuri ja riskiä ei kannata ottaa. Miehenä yksinäisyyden ja fyysisenläheisyyden tarve on ruoskittu aika minimiin 35 ikävuoden jälkeen. Satunnaista seuraa kun on suuhtellisen hyvässä kuosissa ja varakas.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 08:33"]Tukenut monia näkemyksiä ja mielikuviani naisista ja etenkin suomalaisista naisista. Mukavan, fiksun ja viehättävän naisen löytämisen todennäköisyys on pienempi kuin lottovoitto, joten olen luopunut etsinnästä.
Todennäköisyys sille että parisuhteesta muodostuu elämänlaatua alentava tekijä on erittäin suuri ja riskiä ei kannata ottaa. Miehenä yksinäisyyden ja fyysisenläheisyyden tarve on ruoskittu aika minimiin 35 ikävuoden jälkeen. Satunnaista seuraa kun on suuhtellisen hyvässä kuosissa ja varakas.
[/quote]
Heh. Oikeasti miehen elinikää pidentää jos se on parisuhteessa ja naisen elämää sama lyhentää.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 08:35"][quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 08:33"]Tukenut monia näkemyksiä ja mielikuviani naisista ja etenkin suomalaisista naisista. Mukavan, fiksun ja viehättävän naisen löytämisen todennäköisyys on pienempi kuin lottovoitto, joten olen luopunut etsinnästä.
Todennäköisyys sille että parisuhteesta muodostuu elämänlaatua alentava tekijä on erittäin suuri ja riskiä ei kannata ottaa. Miehenä yksinäisyyden ja fyysisenläheisyyden tarve on ruoskittu aika minimiin 35 ikävuoden jälkeen. Satunnaista seuraa kun on suuhtellisen hyvässä kuosissa ja varakas.
[/quote]
Heh. Oikeasti miehen elinikää pidentää jos se on parisuhteessa ja naisen elämää sama lyhentää.
[/quote]
Tuokin kyllä kertoo karua kieltään ns miehen logiikasta ja sen käytännön sovellutuksista.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 08:35"]
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 08:33"]Tukenut monia näkemyksiä ja mielikuviani naisista ja etenkin suomalaisista naisista. Mukavan, fiksun ja viehättävän naisen löytämisen todennäköisyys on pienempi kuin lottovoitto, joten olen luopunut etsinnästä. Todennäköisyys sille että parisuhteesta muodostuu elämänlaatua alentava tekijä on erittäin suuri ja riskiä ei kannata ottaa. Miehenä yksinäisyyden ja fyysisenläheisyyden tarve on ruoskittu aika minimiin 35 ikävuoden jälkeen. Satunnaista seuraa kun on suuhtellisen hyvässä kuosissa ja varakas. [/quote] Heh. Oikeasti miehen elinikää pidentää jos se on parisuhteessa ja naisen elämää sama lyhentää.
[/quote]Mitä hiton väliä sillä on? En todellakaan ole hakemassa, pitkää kituuttamista. Olen kokenut jo sen. Ei kiinnosta, pääsääntöisesti haluan vain olla onnellinen ja siihen ei tarvita naista
Palstailu on opettanut sen että en ymmärrä heteromiehiä.
Sen että niistä kannattaa pysyä kaukana.
On tämä kyllä ollut aika kauheata ja raadollista
m38
Sen, että on loppujen lopuksi hyvä olla yksin.
Sen, ettei kannata lähestyä heitä vahingossakaan.
Ettei AV-palstalla ne terveimmät viestittele.
Etten voi kelvata naiselle koskaan
Mistä te miehet erotatte koska täällä kirjoittelee Jonne Ylilauta, ja koska nainen joka on tosissaan?
Joskus ennen naiset näki niin sisäisesti kuin ulkoisesti kauniina ja ylevinä, suorastaan mystisinä olentoina. Miehet taas sellaisina vähän likaisina, röyhkeinä ja alkeellisina. AV on tuonut sukupuolet lähemmäs toisiaan ja oikeastaan jopa kääntänyt mielikuvat päälaelleen.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:02"]
Olen opettanut palstalaisille naisista. Joskus tahattomasti saadessani tappouhkauksia ja muuta yhtä korkeaotsaista palautetta.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Olet yksi niistä harvoista ihmisistä, jotka ymmärtävät naisia niin huonosti että voisivat jopa oppia jotain av:lla, mutta et vain tajua vaikka sinulle miten yritetään vääntää rautalangasta.