Oma ja miehesi ammatti/koulutus?
Täällä vilahti tänään keskustelu av-mammojen miesten ammateista. Kiinnostaisi tietää tarkemmin minkä ammatin edustajat ovat pariutuneet keskenään. Taustana tälle - oma anoppini on aina vähätellyt minua ammattini vuoksi. Jos saadaan listaa voisin sitten todeta, että joo, anoppi oikeassa, mieheni olisi ansainnut "paremman". Minä amk-sosionomi ja mies upseeri (kadetti).
Kommentit (37)
TtT (terveystieteiden tohtori) ja mies DI (diplomi-insinööri)
Opiskelen vielä lääketieteellisessä ja mies on oikeustieteen maisteri. Kyllä, käyn silti AV:llä.
Mä olen it-alalla testaajana, mieheni on koodari. Tavattiin opiskeluaikana yliopistolla.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 19:49"]Lähihoitaja ja levyseppä-hitsaaja. Kaksi duunaria, sama arvomaailma. Molempien vanhemmat myös duunareita, koulutusta ei ole meillä ikinä katsottu vaan sitä miten kovasti tehdään töitä. Suvussa on paljon rikkaita yrittäjiä huonollakin koulutuksella joten se ei ole ikinä ollut mittari.
[/quote]
Selittelysi tuntuu vähättelyltä teitä itseänne kohtaan. Ihan turhaan. Molemmilla koulutusta ja varmasti hyvät duunit :)
Opiskelen lääketiedettä ulkomailla, minulla on myös luonnontieteiden kandin tutkinto. Mieheni on teknillisen fyssan Diplomi-insinööri, tällähetkellä toimii ohjelmoijien ohjaajana.
Minä FM (luonnontieteet) ja mies DI.
FM, opettaja & FM, kuvataiteilija
Sh+sh. Kumpikaan ei tosin tee tuota työtä.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:44"]Mä olen it-alalla testaajana, mieheni on koodari. Tavattiin opiskeluaikana yliopistolla.
[/quote]
Älä viitsi; testaajalla yo-koulutus?!
Minä fm (Suomen historia), hän ktm (tietysti hse)
Minä opiskelen luokanopettajaksi, mies insinööriksi.
Lapsi- ja perhetyön perustutkinto
teku
Tai siis kasvatustieteen. 23