Mekö maksamme suomalaisten paluulennot Lähi-idästä?
Kommentit (16)
Konsulin kyydistä ainakin tulee lasku palvelun käyttäjälle. Siksihän persaukisia, huonoon kuntoon menneitä setämiespersuja ei rahdata Thaimaasta Suomeen kun ne eivät sitoudu maksamaan laskua.
Joo se velotetaan ap:n tililtä 30 päivä.
Totta kai. Nämä ihmiset on matkustaneet lomalle kohteeseen, johon ei ollut mitään ulkoministeriön rajoitteita. He ovat Suomen kansalaisia ja kehittynyt länsimaa auttaa omat kansalaiset pois sotatoimialueelta.
Onko sinulla muita rahahuolia, ap?
Riippuu tuloistasi maksatko niiden jumissaolevien lippuja, eli vasta yli 65000 euron vuositienestistä valtio saa enemmän verotuloja sinulta kuin mitä SINÄ itse niitä verotuloja kulutat.
Sinä maksat, minä en. Se ero meillä on.
Hyvä diili veronmaksajan kannalta, ei kuitenkaan tarvitse maksaa menomatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Konsulin kyydistä ainakin tulee lasku palvelun käyttäjälle. Siksihän persaukisia, huonoon kuntoon menneitä setämiespersuja ei rahdata Thaimaasta Suomeen kun ne eivät sitoudu maksamaan laskua.
Persufanaatikon päivän persut taas.
Persaukiset kädestä suuhun eläjät joutuvat maksamaan kermaperseiden lomilta paluut ja isopalkkaisten ulkomailla olevien myös. Onko oikein, kysyn vaan ?
Ruotsissa maksaa aikuisen paluulento 1200 euroa ja lapselta puolet.
Vierailija kirjoitti:
Persaukiset kädestä suuhun eläjät joutuvat maksamaan kermaperseiden lomilta paluut ja isopalkkaisten ulkomailla olevien myös. Onko oikein, kysyn vaan ?
Kaiken lisäksi nämä ulkomailla työskentelevät eivät ole veroja Suomeen maksaneet.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai. Nämä ihmiset on matkustaneet lomalle kohteeseen, johon ei ollut mitään ulkoministeriön rajoitteita. He ovat Suomen kansalaisia ja kehittynyt länsimaa auttaa omat kansalaiset pois sotatoimialueelta.
Suomen valtio ei maksa kenenkään konsulikyytejä takaisin suomeen. Kaiken maksaa henkilö itse.
Kai niillä rahaa on kun ne on sinne lähteneetkin. Nostakoon Visoiltaan rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu tuloistasi maksatko niiden jumissaolevien lippuja, eli vasta yli 65000 euron vuositienestistä valtio saa enemmän verotuloja sinulta kuin mitä SINÄ itse niitä verotuloja kulutat.
Missä ovat laskelmat (joissa on otettu kaikki huomioon, mm. miten paljon verotuloista tuetaan epäsuorasti henkilön tulotasoa)?
Vierailija kirjoitti:
Kehittynyt länsimaa kohtelee kaikkia kansalaisiaan kunnioittavasti, ei vain niitä jotka tuhlaavat rahansa orjavaltiossa.
En maksa.