Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oma ja miehesi ammatti/koulutus?

Vierailija
26.09.2015 |

Täällä vilahti tänään keskustelu av-mammojen miesten ammateista. Kiinnostaisi tietää tarkemmin minkä ammatin edustajat ovat pariutuneet keskenään. Taustana tälle - oma anoppini on aina vähätellyt minua ammattini vuoksi. Jos saadaan listaa voisin sitten todeta, että joo, anoppi oikeassa, mieheni olisi ansainnut "paremman". Minä amk-sosionomi ja mies upseeri (kadetti).

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä klassikko! Sh+DI

Vierailija
2/37 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on koulutukseltaan sähköasentaja, itse olen tradenomi ja työskentelen asiakaspalvelutehtävissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pph/FK, mies LO/KM

Vierailija
4/37 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lh, mies levyseppä-hitsaaja ja alikonemestari.

Vierailija
5/37 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitaja ja levyseppä-hitsaaja. Kaksi duunaria, sama arvomaailma. Molempien vanhemmat myös duunareita, koulutusta ei ole meillä ikinä katsottu vaan sitä miten kovasti tehdään töitä. Suvussa on paljon rikkaita yrittäjiä huonollakin koulutuksella joten se ei ole ikinä ollut mittari.

Vierailija
6/37 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveydenhoitaja & lääketieteen tohtori.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/37 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitaja ja fysiikan tohtori.

Vierailija
8/37 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ttm ja DI

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/37 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä FM kielialalta, mies KK ja hällä siis LTO-pätevyys.

Vierailija
10/37 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolakeittiön esimies/kokki,mieheni on ravintolakokki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/37 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aloitimme seurustelun, olin minä hoituriopiskelija ja mies lukion käynyt alikersantti. 

Nykyään olen lääkärin hommissa, mies sosiaalipuolen johtotehtävissä. 

Vierailija
12/37 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te oletatte että noi teidän lyhenteet tiedetään. Ttm? Kk jolla lto pätevyys? T.Itsekin lto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/37 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tulee suuhygienisti ja miehestä insinööri (auto- ja kuljetustekniikka). Opiskelemme siis vielä ammattikorkeassa.

Vierailija
14/37 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astronautti ja YK:n pääsihteeri (huvittaa aina nää koulutus/omaisuus etc kyselyiden vastaukset täällä; palsta on alaluokkaisuuden ja sivistymättömyyden tyyssija muissa ketjuissa, mutta em. ketjuissa kohtaakin eliitti :D)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/37 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 19:46"]Minä lh, mies levyseppä-hitsaaja ja alikonemestari.
[/quote]
Minä lh ja mies koneistaja.

Vierailija
16/37 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi oletat, että kaikilla on mies? Itse olen YTM, asiantuntijatehtävissä valtiolla, puoliso on terveydenhoitaja.

Vierailija
17/37 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveydenhoitaja/agrologi, molemmat toimimme maanviljelijöinä.

Vierailija
18/37 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä asianajaja, mies pienyrittäjä

Vierailija
19/37 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:23"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 19:46"]Minä lh, mies levyseppä-hitsaaja ja alikonemestari.
[/quote]
Minä lh ja mies koneistaja.
[/quote]
Jep ja ainakin miehen työt on jotain aivan muuta kuin hitsausta, lisää on opiskellut töiden ohella :D Sitäkin hitsausta on kuulemma välillä, mutta oman alansa ammattilainen monenlaisissa tehtävissä ja huolehtii siitä että lämmön- ja sähköntuotanto toimii. Tutkinto voi olla mikä hyvänsä, mutta työtehtävät ja toimintaympäristöt hyvinkin monenlaisia. Myös meillä lähäreillä.

Vierailija
20/37 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:12"]Miksi te oletatte että noi teidän lyhenteet tiedetään. Ttm? Kk jolla lto pätevyys? T.Itsekin lto
[/quote]

Pahoittelut, oletin että useimmat tietäisivät. Puolisoni on kasvatustieteiden kandi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi