Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko enää kunnollisia naisia olemassa

Vierailija
26.09.2015 |

Mistä enää nykyaikana löytäisi semmoisen kodinhengetären itelleen?Naisen pitäis tehdä mulle ruuat, siivota, tiskata, pestä pyykit ja kaikki kotityöt. Muuta en vaadi paitsi että antaa pillua kun tekee mieli. Löytyykö enää tuonlaista kunnollista naista jota ei ole feminismi pilannut? Itse olen siis kiltti kiva mies ja joku nainen sais varmasti musta hyvän miehen.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 17:02"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 16:50"]jaaha. olisin siis keittiöpiika ja patja. mitähän minä sitten saan tästä parisuhteesta? ja älä suotta ala mesoamaan feminismistä, koskaan ihmiskunnan historiassa (eli muualla kuin sinun mielikuvituksessasi) ei ole ollut naista joka olisi vain tyytynyt pelkkään robottimaiseen elämään ilman mitään vastavuoroisuutta. vaikka ostaisit thaitytön ja toisit hänet tänne tarpeitasi tyydyttämään, hänkin haluaisi elämältä muutakin kuin loputtomia kotitöitä ja munaa.  [/quote] Kyllä vaan vielä 50 luvulla nainen oli ihan tyytyväinen osaansa. Jännä kun nykyaikana naiselle ei riitä mikään.

[/quote]

voi poika... menehän juttelemaan mummosi kanssa ihan kunnolla :D 

Vierailija
22/56 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahahh vituttaako teitä "miehiä" kun ette saa enää naisia alistettua? Naiset ei tarvitse teitä enää yhtään mihinkään, te munakkaat voitte alkaa nussia toisia munakkaita perseeseen kun naiset ei anna enää pillua.
- Lilith

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/56 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 17:08"]Hahahahh vituttaako teitä "miehiä" kun ette saa enää naisia alistettua? Naiset ei tarvitse teitä enää yhtään mihinkään, te munakkaat voitte alkaa nussia toisia munakkaita perseeseen kun naiset ei anna enää pillua.
- Lilith
[/quote]
hahaha femakko sai oikein kunnon pimppiraget.:D

Vierailija
25/56 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole femakko.
- Lilith

Vierailija
26/56 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä perusteella olet hyvä mies, jos sinulla ei ole naiselle muuta annettavaa kuin vaatimuslista? :D

Kaipa minäkin voin olla hyvä vaimo siksi, että olen "kiva", vaikka edellytän mieheltä korkean palkan lisäksi kaikkien kotitöiden tekemistä ja lastenhoitoa samalla, kun itse makaan työttömänä ja toimettomana sohvalla suklaata mussuttaen.

Vierailija
27/56 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 17:20"]Millä perusteella olet hyvä mies, jos sinulla ei ole naiselle muuta annettavaa kuin vaatimuslista? :D

Kaipa minäkin voin olla hyvä vaimo siksi, että olen "kiva", vaikka edellytän mieheltä korkean palkan lisäksi kaikkien kotitöiden tekemistä ja lastenhoitoa samalla, kun itse makaan työttömänä ja toimettomana sohvalla suklaata mussuttaen.
[/quote]
En ole väkivaltainen, käytän alkoholia kohtuudella enkä tupakoi. Käytöstavat on kunnosssa ja olen muutenkin luonteeltani kiva mies. Eikö tämä riitä naiselle.

Vierailija
28/56 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 17:24"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 17:20"]Millä perusteella olet hyvä mies, jos sinulla ei ole naiselle muuta annettavaa kuin vaatimuslista? :D Kaipa minäkin voin olla hyvä vaimo siksi, että olen "kiva", vaikka edellytän mieheltä korkean palkan lisäksi kaikkien kotitöiden tekemistä ja lastenhoitoa samalla, kun itse makaan työttömänä ja toimettomana sohvalla suklaata mussuttaen. [/quote] En ole väkivaltainen, käytän alkoholia kohtuudella enkä tupakoi. Käytöstavat on kunnosssa ja olen muutenkin luonteeltani kiva mies. Eikö tämä riitä naiselle.

[/quote]

entä onko sinulla jotain mielenkiintoista sanottavaa aamiaispöydässä kymmenen aviovuoden jälkeen? 

Vierailija
29/56 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 17:26"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 17:24"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 17:20"]Millä perusteella olet hyvä mies, jos sinulla ei ole naiselle muuta annettavaa kuin vaatimuslista? :D Kaipa minäkin voin olla hyvä vaimo siksi, että olen "kiva", vaikka edellytän mieheltä korkean palkan lisäksi kaikkien kotitöiden tekemistä ja lastenhoitoa samalla, kun itse makaan työttömänä ja toimettomana sohvalla suklaata mussuttaen. [/quote] En ole väkivaltainen, käytän alkoholia kohtuudella enkä tupakoi. Käytöstavat on kunnosssa ja olen muutenkin luonteeltani kiva mies. Eikö tämä riitä naiselle.

[/quote]

entä onko sinulla jotain mielenkiintoista sanottavaa aamiaispöydässä kymmenen aviovuoden jälkeen? 
[/quote]
Miksi pitäisi olla?

Vierailija
30/56 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 17:02"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 16:50"]jaaha. olisin siis keittiöpiika ja patja.

mitähän minä sitten saan tästä parisuhteesta? ja älä suotta ala mesoamaan feminismistä, koskaan ihmiskunnan historiassa (eli muualla kuin sinun mielikuvituksessasi) ei ole ollut naista joka olisi vain tyytynyt pelkkään robottimaiseen elämään ilman mitään vastavuoroisuutta. vaikka ostaisit thaitytön ja toisit hänet tänne tarpeitasi tyydyttämään, hänkin haluaisi elämältä muutakin kuin loputtomia kotitöitä ja munaa. 
[/quote]
Kyllä vaan vielä 50 luvulla nainen oli ihan tyytyväinen osaansa. Jännä kun nykyaikana naiselle ei riitä mikään.
[/quote]

Kyllä monikin nykynainen voisi suostua kotirouvaksi jos edut olisi kohdillaan. Ennen vanhaan sentään kotirouvia arvostettiin ja nykyään ne on ilmaisia piikoja joista voi heti ottaa eron kun ei enää kiinnostakaan ja nainen jää tyhjän päälle. Nykyään kun miehet haluavat myös rusinat pullasta, eli perheen mutta eivät maksaa siitä (eli nainen joutuu usein maksamaan lasten kulut ja omansa kotihoidontuesta, miesten tuhlatessa omiin huveihinsa), on selvää ettei tuollainen vaihtoehto ole kovin kannattava naisen mielestä. Jos taas diili olisi sellainen että nainen saisi palkkaa kotonaolostaan, eläkevakuutuksen yms., asia voisi olla hyvinkin toinen.

Vierailija
31/56 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 17:24"]

[/quote]

Varmaan riittäisi osalle naisista, jos keskiverto mies olisi väkivaltainen tupakoiva alkoholisti. Et kuitenkaan ole kummoinen, noihin sinun saavutuksiisi pystyy kuka tahansa.

Miksei miehelle riitä, että nainen on hyvätapainen eikä hakkaa tai tupakoi? Miksi nainen valitsisi sinut, joka luistat kotitöistä, kun hän voi valita miehen, joka mielellään tekee puolet?

Olet aikaasi jäljessä. Yritä vaikka iskeä sellainen 50-luvulla onnellisena elänyt mummeli, ehkä hän suostuu sinulle kotiorjaksi.

Vierailija
32/56 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 16:48"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 16:45"]Kai sitten vastaavasti kantaisit palkkasi suoraan kotiin hyvälle kodinhengettärellesi etkä odottaisi hänen käyvän kodin ulkopuolella töissä? Jos vastaat kyllä, niin sitten tuo kyllä onnistuu: etsi joku 50-luku-fetisisti.
[/quote]
Voin kyllä jotain naiselle ostaa jos jää säästöön toimeentulotuesta.

[/quote]

No äitis, toivottavast ei sitä p*a kuitenkaan.

Vierailija
33/56 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 17:26"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 17:26"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 17:24"] [quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 17:20"]Millä perusteella olet hyvä mies, jos sinulla ei ole naiselle muuta annettavaa kuin vaatimuslista? :D Kaipa minäkin voin olla hyvä vaimo siksi, että olen "kiva", vaikka edellytän mieheltä korkean palkan lisäksi kaikkien kotitöiden tekemistä ja lastenhoitoa samalla, kun itse makaan työttömänä ja toimettomana sohvalla suklaata mussuttaen. [/quote] En ole väkivaltainen, käytän alkoholia kohtuudella enkä tupakoi. Käytöstavat on kunnosssa ja olen muutenkin luonteeltani kiva mies. Eikö tämä riitä naiselle. [/quote] entä onko sinulla jotain mielenkiintoista sanottavaa aamiaispöydässä kymmenen aviovuoden jälkeen?  [/quote] Miksi pitäisi olla?

[/quote]

niinpä niin... miehet ei vaan tajua, eivätkä tajua että olisi jotain tajuttavaa. ja jos niille yrittää antaa vihjeen niin ne eivät yhtään ymmärrä mistä on kysymys. 

Vierailija
34/56 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai oot kiva ja kiltti mies ja samalla selität et haluat ilmasen kotiorjan itselles. Ei kauheen kivalta kuulosta :(
Mä haluisin just kivan ja kiltin miehen, mut siis kyllä kiva mies jakaa kotityöt tasaisesti.

Vierailija
35/56 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt väitetään, että turha etsiä tuollaista naista, mutta 50% palstan naisista on tuollainen suhde tai ainakin valittavat , että on :D   ....... eli ap:lla on toivoa. tosin työttömyys on monille naisille turn off. rupea runoilijaksi tai muusikoksi jolla selität kotona makoilun ;)

Vierailija
36/56 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 17:29"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 17:26"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 17:26"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 17:24"] [quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 17:20"]Millä perusteella olet hyvä mies, jos sinulla ei ole naiselle muuta annettavaa kuin vaatimuslista? :D Kaipa minäkin voin olla hyvä vaimo siksi, että olen "kiva", vaikka edellytän mieheltä korkean palkan lisäksi kaikkien kotitöiden tekemistä ja lastenhoitoa samalla, kun itse makaan työttömänä ja toimettomana sohvalla suklaata mussuttaen. [/quote] En ole väkivaltainen, käytän alkoholia kohtuudella enkä tupakoi. Käytöstavat on kunnosssa ja olen muutenkin luonteeltani kiva mies. Eikö tämä riitä naiselle. [/quote] entä onko sinulla jotain mielenkiintoista sanottavaa aamiaispöydässä kymmenen aviovuoden jälkeen?  [/quote] Miksi pitäisi olla?

[/quote]

niinpä niin... miehet ei vaan tajua, eivätkä tajua että olisi jotain tajuttavaa. ja jos niille yrittää antaa vihjeen niin ne eivät yhtään ymmärrä mistä on kysymys. 
[/quote]
No eihän teistä naisista pysty mies järki-ihmisenä ottaa selvää.

Vierailija
37/56 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen kotityöt ja teen miehelleni safkat pöytään valmiiksi, hoidan muksut ja pidän kodin kauniina, seksiä on vielä 15 vuoden yhdessä olon jälkeenkin 5-7 kertaa viikossa. Mies on siirtänyt omaisuuttaan minun nimiini ja esim puolet talosta on minun vaikka ero tulisi joskus. Kaikki rahat on yhteisiä vaikka vaan mies tienaa. Tätä rahaa tulee joka kuukausi 8k.

Vierailija
38/56 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy, mutta mä olen lesbo. Sori!

Vierailija
39/56 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 17:31"]Ai oot kiva ja kiltti mies ja samalla selität et haluat ilmasen kotiorjan itselles. Ei kauheen kivalta kuulosta :(
Mä haluisin just kivan ja kiltin miehen, mut siis kyllä kiva mies jakaa kotityöt tasaisesti.
[/quote]
Olen kiltti ja kiva. Otan naiset tunteet huomioon. Mutta en suostu imuroimaan koska siihen ei tosimies voi vaan alistua.

Vierailija
40/56 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 17:32"]Nyt väitetään, että turha etsiä tuollaista naista, mutta 50% palstan naisista on tuollainen suhde tai ainakin valittavat , että on :D   ....... eli ap:lla on toivoa. tosin työttömyys on monille naisille turn off. rupea runoilijaksi tai muusikoksi jolla selität kotona makoilun ;)
[/quote]
Niinpä. Naiset täällä esittävät etteivät muka palvelisi miehiään mutta mikä on totuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän