Onko enää kunnollisia naisia olemassa
Mistä enää nykyaikana löytäisi semmoisen kodinhengetären itelleen?Naisen pitäis tehdä mulle ruuat, siivota, tiskata, pestä pyykit ja kaikki kotityöt. Muuta en vaadi paitsi että antaa pillua kun tekee mieli. Löytyykö enää tuonlaista kunnollista naista jota ei ole feminismi pilannut? Itse olen siis kiltti kiva mies ja joku nainen sais varmasti musta hyvän miehen.
Kommentit (56)
Ei suomesta. Mutta thaimaasta takuulla löytyy vielä kunnon naisia.
On meitä,eikä ole ankkahuulia ja silikoneja.nyt jos tulis ero,niin ihmettelisin samaa,koska en haluaisi ketään tinderistä, netistä, somesta tai mistään netistä, tai muista häröilyistä esim iskuri
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 16:42"]Ei suomesta. Mutta thaimaasta takuulla löytyy vielä kunnon naisia.
[/quote]
Salli mun nauraa. Tikahtua.
Kai sitten vastaavasti kantaisit palkkasi suoraan kotiin hyvälle kodinhengettärellesi etkä odottaisi hänen käyvän kodin ulkopuolella töissä? Jos vastaat kyllä, niin sitten tuo kyllä onnistuu: etsi joku 50-luku-fetisisti.
eip ja kuinkas säälittävä pitää olla et tollasta ees haluaa. siivoa se kämppäs ite ja nussi tekopillua, säästyy monelta aika.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 16:45"]Kai sitten vastaavasti kantaisit palkkasi suoraan kotiin hyvälle kodinhengettärellesi etkä odottaisi hänen käyvän kodin ulkopuolella töissä? Jos vastaat kyllä, niin sitten tuo kyllä onnistuu: etsi joku 50-luku-fetisisti.
[/quote]
Voin kyllä jotain naiselle ostaa jos jää säästöön toimeentulotuesta.
On. Onko sinussa miestä saamaan moinen nainen haaviisi?
Tuollaisia sovinistisia sikoja joiden mielestä nainen kuuluu keittiöön tekemään "miehelle" ruokaa, olis niiiin kiva alistaa ja nöyryyttää seksuaalisesti. Ja lopuksi tappaa hitaasti ja tuskallisesti.
- Lilith
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 16:42"]
Ei suomesta. Mutta thaimaasta takuulla löytyy vielä kunnon naisia.
[/quote]
Halpoja riisisilmiä, hyi helvetti! Ukrainasta tms. löytyy "hieman" laadukkaampia mimmejä, jos välttämättä tuontieukon haluaa.
jaaha. olisin siis keittiöpiika ja patja.
mitähän minä sitten saan tästä parisuhteesta? ja älä suotta ala mesoamaan feminismistä, koskaan ihmiskunnan historiassa (eli muualla kuin sinun mielikuvituksessasi) ei ole ollut naista joka olisi vain tyytynyt pelkkään robottimaiseen elämään ilman mitään vastavuoroisuutta. vaikka ostaisit thaitytön ja toisit hänet tänne tarpeitasi tyydyttämään, hänkin haluaisi elämältä muutakin kuin loputtomia kotitöitä ja munaa.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 16:44"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 16:42"]Ei suomesta. Mutta thaimaasta takuulla löytyy vielä kunnon naisia.
[/quote]
Salli mun nauraa. Tikahtua.
[/quote]
Mikäs sua naurattaa?
Opin vasta palstanaisilta, että jos vastustan jotakin asiaa, niin se tarkoittaa minun kiihottuvan siitä seksuaalisesti. http://www.vauva.fi/keskustelu/4595610/ketju/mies_29v_1v_miettii_katsoin_discovery_dokumenttia_miehen_anatomiasta/sivu/1
-Mies 29v + 1v-
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 16:51"]
Opin vasta palstanaisilta, että jos vastustan jotakin asiaa, niin se tarkoittaa minun kiihottuvan siitä seksuaalisesti. http://www.vauva.fi/keskustelu/4595610/ketju/mies_29v_1v_miettii_katsoin_discovery_dokumenttia_miehen_anatomiasta/sivu/1
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
no aikun kiva. mutta mitä tämä tähän liittyy?
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 16:50"]jaaha. olisin siis keittiöpiika ja patja.
mitähän minä sitten saan tästä parisuhteesta? ja älä suotta ala mesoamaan feminismistä, koskaan ihmiskunnan historiassa (eli muualla kuin sinun mielikuvituksessasi) ei ole ollut naista joka olisi vain tyytynyt pelkkään robottimaiseen elämään ilman mitään vastavuoroisuutta. vaikka ostaisit thaitytön ja toisit hänet tänne tarpeitasi tyydyttämään, hänkin haluaisi elämältä muutakin kuin loputtomia kotitöitä ja munaa.
[/quote]
Kyllä ennen vanhaakin se on [quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 16:50"]Tuollaisia sovinistisia sikoja joiden mielestä nainen kuuluu keittiöön tekemään "miehelle" ruokaa, olis niiiin kiva alistaa ja nöyryyttää seksuaalisesti. Ja lopuksi tappaa hitaasti ja tuskallisesti.
- Lilith
[/quote]
Nyt femakot uhkaa jo murhata miehen. Sairaaksi mennyt maailma.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 16:41"]
Mistä enää nykyaikana löytäisi semmoisen kodinhengetären itelleen?Naisen pitäis tehdä mulle ruuat, siivota, tiskata, pestä pyykit ja kaikki kotityöt. Muuta en vaadi paitsi että antaa pillua kun tekee mieli. Löytyykö enää tuonlaista kunnollista naista jota ei ole feminismi pilannut? Itse olen siis kiltti kiva mies ja joku nainen sais varmasti musta hyvän miehen.
[/quote]
...ja me tytöt nauroimme niin...
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 16:50"]jaaha. olisin siis keittiöpiika ja patja.
[/quote]
Kyllä vaan vielä 50 luvulla nainen oli ihan tyytyväinen osaansa. Jännä kun nykyaikana naiselle ei riitä mikään.
Itse taas satun olemaan just tämmönen vanhanaikainen nainen vaikka en ole edes kahtakymmentä vielä täyttänyt ja jos mies tuo leivän pöytään niin toki hoitaisin kodin hommat niinkuin pitää, mutta toisaalta en ole massan mukava menemä siideripissis joten kenellekkään en kelpaa :(
Mulle kävisi, mutta miehen tulee tuolloin olla superrikas, komea, lihaksikas, älykäs, huumorintajuinen, maskuliininen, luotettava, ihana, tyylikäs ja eläinrakas.
UP