Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo on vaikea!!

Vierailija
05.04.2022 |

Olen päättänyt että ensi viikonlopulla pakkaan lapset ja tavarat autoon ja lähdemme. Aain kaupungilta vuokra-asunnon, mutta en ole kertonut vaimolle vielä asiasta mitään.

Olen elättänyt meitä 16 vuotta ja kasvattanut lapset. Nyt ei vain enään jaksa kuunnella paskapuheita. Saa vaimo jäädä aivan yksikseen omien murheidensa kanssa.

Lapset tietää että perjantaina lähdemme ja aion kertoa vaimolle asiasta kun pääsen töistä. Kerta rytinä sitten 😅
Onneksi lapset ovat pitäneet suunsa kiinni ja ovat samaa mieltä asiasta kanssani.

Kommentit (221)

Vierailija
121/221 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta.

Itseasiassa mun täytyy vähän avata tätä juttua.

Halusin nähdä miten ihmiset reagoi tähä asiaan ja niin kuin veikkasinkin että paljon naisten kommentteja ettei noin voi tehdä ja että lapset päätyvät äidilleen jokatapauksessa.

Todellisuudessa tämä asia tapahtui jo 4-vuotta sitten ja lähdin eräänä perjantaina lasten kanssa. Aivan niin kuin tähän kirjoitin kaikki tapahtui samalla lailla. Nykyään asun omakotitalossa lasteni kanssa ja elämme äärettömän onnellista aikaa. Se yksi iso painolasti poistui elåmästämme kertarysäyksellä. Olemme onnellisia. 😊

Lapset näkevät äitiään virallisesti joka toinen viikonloppu, mutta he eivät halunneet äidillää kulkea joten näkevät äitiään nykyään melko satunnaisesti. Yksi hyvä asia tapahtui myös tämän myötä. Lasten äiti alkoi työskentelemään ja joutui ottamaan itseään niskasta kiinni.

Se että tämä ei tapahdu nyt perjantaina vaan että tämä tapahtui jo aiemmin on pikkuseikka. Kannustankin niitä isiä jotka kärsivät samanlaisista ongelmista ratkaisemaan asiat eikä pitkittämään niitä.

Ja hei... Yksinhuoltaja isät on naismarkkinoilla melko kuumaakamaa 😉

Aika sokea olet, tai muuten vaan lukenut valikoivasti. Herää kysymys miksi? Luulisi että olisit tyytyväinen näihkn reaktioihin. Todella harva kommentti on ollut tuollainen mitä sanot. Enemmänhän sait tukea ja kannustusta (mitä itse en henkkoht ymmärrä - hoidan itse aina asiat avoimesti ja rehellisesti ja opetan lapsenikin siihen. En ikinä näyttäis tuollaista esimerkkiä, miten sinä toimit)

Hyvä kuitenkin, että asiat ovat sujuneet hyvin. Aika ovela kettu kyllä olit, kun tällaisen jujun kehittelit! ;)

Vierailija
122/221 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erosin puolisostani jonka kanssa ei pystynyt keskustellen sopimaan ainuttakaan asiaa. 20v oltiin yhdessä.

Näkisin että se jolla on tulot joilla elättää lapset myös on lähivanhempi. Ainakin meillä se meni niin.

Voin kuvitella pa skamyrskyn. Tsemppiä ap. Tarvitset voimia. Selviät kun et rettelöi vaan pidät pään kylmänä.

Pää kylmänä. Olen kantani päättänyt ja päätöksessäni pysyn. Mikään ei voi tåssä asiassa enään tulla muuttamaan meidän päätöstä. Sen on vahvistanut jo lastenneuvojakin ja uskon että hän on oikea ihminen sanomaan miten asiat oikeasti menee. Olen avoimesti puhunut hänelle tästä asiasta.

Lastenneuvoja?

Älä osallistu keskusteluun jos et tiedä mikä on lastenneuvoja 🤭

Ok, no etkö halua armollisuuttasi kuitenkin avata vähän, kun googlettamallakaan ei tule muita tuloksia kuin lastenneuvoLa?

Kerro tarkemmin, kuka ja mitä tekee?

Keskustelun taso on tätä 😂 en kuuklella löytänyt 😆

Eli et osaa kertoa. Turhaan irvailet siellä sitten.

Et vaikuta kovin miellyttävältä ihmiseltä kyllä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/221 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö

Vierailija
124/221 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika hirveää, että olet lapsesi sotkenut asiaan joka on sinun ja vaimosi välinen.

Jos 16v asiat olleet persiillään, voisi olettaa että jopa kaikki lapset ovat jo 12v ja silloin lapsi saa itse päättää kumman luona asuu.

Vierailija
125/221 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitko ollut onnellisempi, jos vaimosi olisi ollut niin sanotusti helppo? XD

Vierailija
126/221 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI SE NOIN VAAN MENE: Kyllä se noin Suomen lain mukaan mene!

Kyllä Lasten äidillä kuuluu tietää, missä mennään

Ja Jos Haluat että, erota silloin pitää olla Myös Vaimosi suostumus tähän, ja yhteistuumin

allekirjoittaa paperit, ja eikä se eroprosessi käy kuten Salatuissa Elämissä!

Vaan kestää kauemmin ,

Samoin Kihlakunnan oikeudessa, Tuomari lukee , lopulta prosessin päätteeksi tuomion ja päätöksen, kumpi saa Lasten huoltajuuden ..

On muuten Laitonta riistää lapset,

Toiselta vanhemmalta!

Vaan tässä , Pitää kääntyä Oikeuden puoleen, jossa asia otetaan , Lailillisin keinoin käsittelyyn.

Tähän tulee mukaan myös Lapsen suojelun viranomainen, ja kysellään lapsilta itseltään.

Näin , oikeudessa Asia otetaan käsiteltälhäväksi .

Tämmöinen käsittely ,kestää kuukausia ,- vuoteen.

Mietippä vielä !

Haluatko joutua, lukemaan " tiilenpäitä"

Eli vankilaan mahdollisesti?

Tuo ,sinun tempauksesi Kun on Laiton.

Sillä , se on lapsen riistoa!

Eli tuollaiset Huoltajuus kiistat, ratkaistaan Aina oikeudessa!

👩‍⚖️⚖️👮

Vierailija
127/221 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleenkään ap ei vastaa esitettyihin kysymyksiin vaimosta!

Vierailija
128/221 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkään ap ei vastaa esitettyihin kysymyksiin vaimosta!

Miksi pitäisi vastata???

Vierailija
129/221 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika hirveää, että olet lapsesi sotkenut asiaan joka on sinun ja vaimosi välinen.

Kyllä se asia koskettaa meitä kaikkia. Mistäs sinä tiedät eträ onko aoite tullut esimerkiksi lapsilta? Lapset ovat kanssani samaa mieltä asiassa ja se on minulle tärkeintä 👍

👍🏻Oot aika höperö. Etkö puhu?

Väkivalta toki on sellainen, minkä takia on hyvä lähteä vaikka salaa, mutta laiskuus ei.

Vierailija
130/221 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman tuntuu oudolta tuo isän 😂😂 emojien paljous.. Ymmärrän jos on vaikea parisuhde niin haluaa eron. Mutta viestit jotenkin ei ole kovin asiallisia. Ja jatkuvasti naureskelee, että siinäpä ex-vaimo sitten jatkossa köyhästelee.

Vierailija
131/221 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieman tuntuu oudolta tuo isän 😂😂 emojien paljous.. Ymmärrän jos on vaikea parisuhde niin haluaa eron. Mutta viestit jotenkin ei ole kovin asiallisia. Ja jatkuvasti naureskelee, että siinäpä ex-vaimo sitten jatkossa köyhästelee.

Niinpä. Siksi epäilenkin, että provo. Mutta jos ei ole, ei tällä isälläkään ole kyllä hyvä olla.

Vierailija
132/221 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on näitä tarinoita. Asioissa on aina kaksi puolta, totuus voi olla paljon ihmeellisempi.

Ihan vain paskapuheiden perusteella lähteminen lasten kanssa kuulostaa muutenkin omituiselta.

En lähtisi näillä perusteilla ryöpyttämään myötätuntoa.

Vierailija
133/221 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei voi vastata koska valehtelee vaimostaan. On todennäköisesti itse saanut näpeilleen jossain vaiheessa elämää kun ei ole puolisona eikä isänä onnistunut. Nyt hakee tällä tarinallaan jotain voimaantumista itselleen ja muille miehille.

Vierailija
134/221 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten kirjoitin että kaikki tämä tapahtui jo vuosia sitten. Asustelen lapsieni kanssa nykyään onnellisena ja elämämme on tasapainossa.

Pääasia on tässä se eträ isät uskaltaisivat lähteä omille teille pelkäämättä lapsien menetyksen puolesta. Minulle annettiin lähivanhemmuus ja lasten sosiaalihuolto kyllä piti ihan yhtä lailla minun ouoliani.

Nykyään olemme onnellisia😊

Vierailija
135/221 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaimo ole vaikea vaan kuuliainen ja tottelevainen jos sen kouluttaa oikein alusta asti ja tekee sille selväksi että miehen sana on laki jota naisen tulee aina totella ja että mies on perheen pää jota nainen ja lapset tottelevat aina kaikessa. Tarvittaessa täytyy käyttää vaikka voimakeinoja jos nainen ei muuten tottele.

Vierailija
136/221 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten hyvä mutta oletko huomioinut sen, että lasten osoitetta et voi vaihtaa ilman toisen huoltajat suostumusta?

Mitä höpäjät. 🤦‍♂️

Olen eri, jolle vastasit, mutta näin on. Ilman yhteistä sopimusta tai ilman toisen lupaa tai oikeuden päätöstä, ei alaikäisten kotiosoitetta voi vaihtaa. Vaikka tuo olisi lasten oma halu, niin pitää odottaa lastenvalvojan ( Tämä tietysti vaatii toisen huoltajan suostumusta) tai oikeuden päätöstä.

No, höpöhöpö. Muutin uusperheineni vuosi sitten. Ihan tein muuttoilmoituksen lapsillekin normaalisti. Ei kukaan kysellyt exältä mitään.

Vierailija
137/221 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsinyt lukea koko ketjua, mutta tiedän perheen, missä lapset itse olivat tutkineet netissä, milloin voivat päättää muuttamisesta. Kuopuksen 12v-päivää odottivat kuin kuuta nousevaa.

Vierailija
138/221 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten kirjoitin että kaikki tämä tapahtui jo vuosia sitten. Asustelen lapsieni kanssa nykyään onnellisena ja elämämme on tasapainossa.

Pääasia on tässä se eträ isät uskaltaisivat lähteä omille teille pelkäämättä lapsien menetyksen puolesta. Minulle annettiin lähivanhemmuus ja lasten sosiaalihuolto kyllä piti ihan yhtä lailla minun ouoliani.

Miksi tulit kertomaan tarinaasi jos et kykene sitä avaamaan millään tavoin? Et kerro vaimostasi käytännössä yhtikäs mitään.

Vierailija
139/221 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hyvä teille, että olette onnellisia ja vaimokin varmaan on, jos on saanut ns. elämän syrjästä kiinni. Mutta sitä en tajua, että miksi kuitenkin lyttäsit ex-vaimoasi tässä ketjussa? Ja oudosti tosiaan laitat noita hymiöitä, aivan kuin olisit silti jotenkin katkera tähän tilanteeseen.

Vierailija
140/221 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme